marți, 5 aprilie 2016

Leapșa: Most Wanted!

Aloha! Am găsit acest tag draguț pe The Sagittarius Books și m-am gândit să îl preiau și eu, mai ales pentru că a trecut ceva de când nu am mai făcut un astfel de tag ^-^

1. O carte publicată pe care ți-o dorești.

Ah, sunt atâââât de multe încât le-am pierdut și numărul, însă mi-aș dori tare mult să termin seria lui Stephenie Perkins, așa că am să aleg „Isla și fericirea până la adânci bătrâneți” de la Editura Epica :)


2. O carte nepublicată pe care ți-o dorești.

Hmm, sunt destul de multe, dar momentan sunt disperatăăă după „DUFF” (Desemnată Urâțica și DoloFana din gașca Fetelor) de Kody Keplinger pentru că am văzut filmul și deși nu m-a dat pe spate, știu sigur că mi-a plăcut - și încă îmi place - la nebunie ideea de DUFF. O să apară cât de curând la Editura Epica și sunt sigură că o să fiu prima care pune ghiara pe ea :3


3. O carte pe care o dorești tradusă.

Sunt, cred, prea multe să le pot enumera. Până atunci, eu mă rog pentru continuările seriilor de care se pare că editurile noastre au uitat.

4. O carte pe care ți-o dorești datorită copertei.

Sunt o persoană foarte superficială. Da, asta spun oamenii. Dar vă spun că nu-i așa. Pur și simplu sunt un om. Și cui nu-i place o copertă frumoasă, sau o ediție anume a unei cărți publicate și răspublicate?! Pentru copertă am cumpărat multe cărți și am ajuns să nu regret. La fel, multe cărți pe care le am în bibliotecă au coperți destul de urâțele, dar poveștile mi-au plăcut.

Astfel că, pentru copertă prefer să cumpăr edițiile în engleză de multe ori :D Din această categorie face parte și cartea Sophiei Kinsella, „Finding Audrey” :3


5. O carte pe care ți-o dorești datorită sinopsisului.

De obicei nu citesc descrierile cărților. Mă bazez pe ce știu de la bloggeri sau prieteni. Și pe instinct. Sau pe copertă. Și pe autor. Câteodată chiar și pe editură. Dar sunt și cărți ale căror descriere o citesc și recitesc la nesfârșit. Iar „Since You've Been Gone” e una dintre ele. De la aceeași autoare avem publicată la Editura Epica „Marea călătorie a lui Amy & Roger”, astfel că sper să traducă și această carte :>


6. O carte pe care ți-o dorești datorită recenziilor.

Tot TOT tot internetul vorbește despre cărțile Teresei. Sunt tare curioasă în privința lor... Sper să se ridice la nivelul așteptărilor!


7. O carte pe care ți-o dorești datorită autorului.

... sau autorilor. Doar uitați-va la toți autorii ăștia care au reușit să colaboreze pentru o carte *.*


8. O carte pe care ai citit-o deja și ți-o dorești.

Obișnuiesc să citesc cărți pe care le am, nu îmi place să iau cărți cu împrumut. Deși după ce le-am citit pe unele le-am și dat ^^” Pot alege însă una. Pentru că mă apucasem de „Harry Potter” atunci când am hotărât să dau înterg setul la schimb :/


9. O carte pe care nu ți-o dorești suficient de mult.

Probabil „Furia Roșie” pentru că aș vrea să o citesc și totuși mă gândesc că nu se pupă cu gusurile mele, dar apoi mă gandesc la autor și chiar vreau s-o citesc și la copertă și pe bune că mi-aș cumpăra-o. Dar totuși... cred c-o s-o las mai pe urmă.


10. O carte pe care ți-o dorești pentru tot. Dar tot, știi cum? Tot!

Uaaau, nu cred că am o astfel de carte :)) Aș spune „Mă dau în vânt după cumpărături” pentru că e singura carte pe care o vreau și nu am menționat-o încă, dar am să aleg „The Originals” de Julie Plec. Yup. O serie. Făcută după serialul cu același nume. Știți ceva, lăsați-mă să trăiesc în obsesia mea :P ! Și am seria asta pe wishlist încă de când a apărut și erau 30 de lei fiecare pe Okian. Pff, ar fi trebuit să mi le fi luat atunci, da' eu nooo. Na, acum sunt mai scumpe!

Și le vreau atât de tare pentru că 1) The Originals (serialul), 2) Klaus, 3) descrierea, 4) coperțile, 5) chestii legate de familie. Hmm, poate reușesc să le prind la vreo reducere, cine știe...


Cam asta sunt cărțile mele „Most Wanted”. Sper că v-a plăcut acest tag :) Ce ziceți de cărticelele de mai sus? Ați citit vreo una dintre ele?

Dau această leapșa mai departe blogurilor: Ralu's Book Bascket, Cărți cu Colți, Where the rain falls, Jurnalul unei cititoare, RIOT! books și tuturor celor care vor s-o preia (mu uitați să menționați de unde ați preluat-o SVP ^-^).

* fotografiile nu-mi aparțin *


3 comentarii:

  1. Waa, super leapșa! Nici eu nu-mi doresc așa mult "Furia roșie", nu prea pare genul meu.
    Preiau și eu leapșa. :D (http://thoughts-about-books.blogspot.ro/)

    RăspundețiȘtergere
  2. Yey, mulțumesc! Faină leapșa, și chiar aveam chef de una. ^^ Și eu îmi doresc cărțile de la 1, 2 și 5. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Am preluat și eu book tag-ul de la tine: http://booksworld15.blogspot.ro/2016/04/book-tag-most-wanted.html

    RăspundețiȘtergere

Your opinion matters!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...