GAUDEAMUS

by - noiembrie 22, 2014



BU-YAA!!!
Azi am fost foarte plina de energie si inca sunt, dar nu-mi explic de ce ^^
Ma bucur cand vad lume fericita, dar si mai mult cand vad ca lumea inca mai citeste! La Gaudeamus am vazut o gramada de lume, poate chiar mai multa decat ultima data cand am fost si, cu siguranta, mai multa decat la Kiliprim. Avand in vedere ca preturile au fost cam aceleasi, cred ca numarul mare se datoreaza lansarilor de carte si editurilor numeroase.






Nu am fost sa ma uit la toate standurile pentru ca nu am prea avut ce sa-mi iau de la toate. Am fost doar la cele care ma interesau si, in ceea ce priveste preturile, pot spune ca au fost destul de accesibile. 


Editura Leda a avut reduceri bune si preturi unice pe cartile din cosuri (5, 10, 15 lei), insa tare mila mi-a fost de saracele carti :( Toata lumea le dadea peste cap si le azvarlea care incotro si am vazut multe rupe sau indoite sau murdare. M-am uitat si eu printre ele, iar titlurile au fost uimitor de bune: Jocul Minciunii, Georgina Kincaid, Tunele, Tara Duncan etc. Dar, la final, am realizat ca toate acele carti erau volume de mijloc din serii (volumul 2 sau 3 sau ultimul), nici decum primul. Cred ca acele carti aveau anumite "defecte" din fabricatie si, ca sa nu le piarda, s-au gandit sa le puna la un pret unic. 
Totusi, inca mi-e mila de unle :'(

(c) Facebook Editura Leda

Cei de la Editura Trei au ramas cei mai scumpi, din punctul meu de vedere. Reduceri mai mari gaseam pe Libris sau Elefant, dar cum scot carti bune si e una dintre editurile vanate de noi, tinerii cititori, cred ca se scuza cumva :]



La Editura Art am ajuns special pentru a cumpara niste carti pe care le aveam pe lista de ceva timp. Am observat ca sunt foarte simplisti, asa ca fiecare carte costa 25 de lei - okay, plus minus, dar la ce m-am uitat eu (si ce am cumparat), asta era pretul. Au fost si cateva carti la 20 de lei sau ceva mai putin.


De asemenea, am trecut si pe la Editura Univers care se pregatea de lansarea unei carti. Preturile erau bune si cartile diversificate. Noutatile prezente la stand au fost in numar cat mai mare si, in curand, voi posta recenzia unei carti nou-aparute care mi-a atras atentia. Descrierea promite multe, asa ca ma voi apuca de ea in curand =]





In treacat am vazut Editura Nemira, Tritonic si standul Editurii Herg Benet - unde era plin de autori, ceea ce m-a bine dispus si mai mult ^^ Desi nu am putut sta la sesiunile de autografe, am recunoscut multi autori si m-am intalnit cu Lavinia Calina (autoarea cartii "Ultimul Avanpost") ^.^



domnul acesta desena genial ^^
am vazut si cateva machete dragute



Uuu si erau cateva materiale promotionale cu "Jocurile Foamei" si "Urzeala Tronurilor" care aratau FAN-TAS-TIC *.*

Ce mai!, plin de lansari si evenimente, de noi-aparitii si o atmosfera calda, Romexpo gazduieste targul international de carte Gaudeamus. Va recomand sa mergeti pentru ca targul tine pana maine si inca mai aveti timp sa descoperiti surprizele care va asteapta! =]

- Diana

You May Also Like

1 comments