Q&A #2

by - aprilie 20, 2015

La concursul organizat cu ocazia Pastelui si cu sprijunul sponsorului blogului, Editura Leda, v-am cerut sa lasati intr-un comm intrebarile pe care le aveti pentru noi. Si God bless, s-au strans destule. Ne place sa va raspundem la intrebari si putem face din asta ceva regulat ^.^



1. Care sunt personajele voastre masculine preferate? Dar personajele feminine? De ce acele personaje? 

Laura: Hey everyone, let's start. Imi e destul de usor sa aleg personajele masculine, cred ca preferatul, preferatul meu este King Edward (Max Irons) din "The White Queen" si al doilea preferat, preferat al meu e Kyle/Harry Villiers (Douglas Booth) din "LOL" si "The riot club".
De ce ? Ugh pai sunt micile mele slabiciuni si doar uitati-va la ei, cum sa nu fie si preferati vostri :))). In ce priveste personajele feminine preferate, nici nu cred ca mai am asa ceva, anyway :)))) DAR Daenerys Targaryen (Emilia Clarke) din "Game of thrones" si Emily Fields (Shay Mitchell) din "Pretty little liars" sunt niste personaje puternice, diferite, ambele fiind mai mult exemple pentru mine decat personajele preferate




Diana: Hello, mates! Let's do this! Personajul masculin preferat? Huh, e la fel de greu ca la cartea preferata... Am o mica obsesie - asa in devenire - legata de Alex (Sam Calflin), de actor mai exact, dupa ce m-am uitat la "Love, Rosie" ^^". In ceea ce priveste partea feminina, imi place mult de Hanna Marin (Ashley Benson) din PLL. Cumva ma regasesc in personaj, iar Alex pare iubitul perfect - sorry baby Stefan =]





2. Filmul vostru preferat ecranizat dupa o carte? De ce?


Laura: Chiar daca nu am citit seria de carti, si regret foarte tare asta, "Game of Thrones" e serialul meu preferat ecranizat dupa seria de carti, hmm si poate si  "The Hunger Games", dar nu pe primul loc ramane GOT.

E un serial cu 5 sezoane si in fiecare episoded din fiecare sezon am trait fiecare scena foarte intes, este un serial dur care m-a marcat destul de puternic de cand ma uit la el, cu siguranta va ramane preferatul meu pentru foarte mult timp 




Diana: Am sa trisez putin, am sa zic "Love, Rosie" pentru ca l-am vazut recent si mi-a ramas intiparit pe creier. Chiar daca nu am citit cartea - acum tot incerc sa o gasesc prin librarii, dar se pare ca am ghinion - nu pot decat sa-mi imaginez cat de bine e realizata cartea si cat de mult o sa-mi placa dupa ce am vazut rezultatul filmului. Mi-a placut pentru ca sunt lectii de viata si pentru ca subiectul in sine a fost asa de bine tratat incat nu mi s-a parut a fi fortat sa tras de par. Recomand filmul! :)


3. Ati citit cartea Insurgent? Daca da, care dintre primele doua carti din serie v-a placut mai mult?

Laura: Wop nu am citit niciuna din cele doua carti, sincer nu regret, pentru ca ma indoiesc ca mi-ar fi placut atat de tare, poveste in sine nu m-a atras mai deloc.


Diana: Pana acum am citit "Divergent" - cam cu chiu cu vai -, dar am sa incerc si "Insurgent". La fel ca Laura, povestea in sine nu m-a atras atat de mult. Upsie!


4. Care este cartea/seria voastra preferata cu vampiri?

Laura: Cartile cu vampiri wow preferate mele =)))) am citit doar o serie (mint nu a fost toata seria) cu vampiri si aia a fost "Casa noptii"; ei bine chiar mi-a placut, cred ca a fost printre putinele chestii cu vampiri oarecum mai diferite care au reusit sa ma mai surprinda placut.

Diana: Wow, chiar n-am mai citit ceva cu vampiri de muuuullt timp *-* Cred ca toata lumea stie deja raspunsul meu - "Jurnalele Vampirilor" (desi nu am terminat de citit toata seria). Okay, nu aruncati cu rosii, dar cum altii s-au indragostit de Edward sau mai stiu eu ce vampir, eu il am pe baby Stefan. Huh, tre' sa citesc mai multe carti cu vampiri, nu prea am cu ce sa compar TVD o.O


5. Dupa ce criterii alegeti o carte?

Laura: De obicei tin cont de ce aud de ea inainte sa o citesc. Cred ca e destul de important sa stiu cate ceva si despre autor cand imi cumpar o carte, uneori chiar stau sa ma gandesc mult daca chiar ma atrage povestea respectiva nu sa o citesc doar de dragul copertii, idk a lot of things are important in a book.


Diana: De obicei, cand apare o carte noua citesc descrierea si dau verdictul daca o vreau sau nu. Desigur ca uit despre ce e vorba pana sa mi-o cumpar si ajunge sa zaca pe raftul bibliotecii mele intrebandu-ma de ce am cumparat-o. Imi place sa aiba o coperta draguta, dar conteaza si subiectul. Poate ca aici ar intra si parerile altora despre carte, desi imi place sa le neglijez de multe ori. 


6. Ce sta la baza acestui Blog?

Laura: E simplu, prietenia si intelegerea dintre noi.


Diana: The truth has been spoken! :))



7. Dacă ai publica o carte, ce titlu ar avea ea?

Laura: Ooo asta e o intrebare pentru tine Diana :))). Nici nu stiu ce tip de carte as scrie dar cred ca una care sa ne ajute pe toti sa invatam sa ne iubim propria persoana, deci probabil ceva de genul "Loves every part of you", ohh chiar imi place cum suna :))))


Diana: Oh, yeah baby, that's for me! Am incercat sa scriu o carte. Damn, mate, chiar am facut-o... si m-am oprit la jumate. Shame on me! Se numea "Umbrele adevarului". Nu pare asa de grozav, dar atunci avea sens :))) Ei, se pare ca ramane de vazut ;)


8. O carte care te inspira?

Laura: Nu am mai citit de asa mult timp o carte care sa ma insipire, cred ca totusi o carte care imi da si acum fiori - e "Anna si sarutul frantuzesc", chiar as avea nevoie din nou de o lectura ca aceasta.


Diana: Cred ca in toate cartile se gaseste ceva inspirational. Mai putin in "50 Shades". Da. Acolo nu stiu cata inspiratie poti gasi :D Imi plac mult cartile lui John Green pentru ca prezinta povesti credibile, aproape reale. Pentru mine, cartile lui sunt ca o mica revelatie.


9. Ce personaj dintr-o carte v-ar placea sa fiti?

Laura: Probabil mi-ar placea sa fiu un personaj dintr-o carte istorica, plina de mister buhuhu, cred ca o regina mi-ar placea sa fiu, bineinteles ca o regina as fi =)))))



Diana: That was so Laura :))) Mi-ar placea sa fiu un dragon. Sau o regina. AH, GATA STIU! O regina dragon. BAM! :P


10. Ce ati face in ultima zi pe Pamant, daca ati afla cand veti muri?

Laura: LOL?? presupun ca as incerca sa am o zi cat se poate de calma, nu sa incerc sa fac ce nu am facut intr-o viata intr-o zi, as incerca sa traiesc cu senzatia ca nu se va terima ziua...

Diana: Baie in ciocolata! Si mi-as cumpara un dragon. Why the F not?!


11. Nu vă este greu să scrieţi recenzii? Asta pentru că mie îmi este foarte greu să vorbesc despre o carte fără să spun ce se întâmplă acolo, fără să despic în patru fiecare întâmplare importantă şi fără să îmi dau cu părerea legat de fiecare personaj. Şi nu poţi să faci asta într-o recenzie. Deci, nu vă este greu să vă limitaţi la a scrie recenzii fără să iasă adevărate comentarii literare?

Laura: TU IMI INGELEGI DUREREA!!! Mie personal imi e foarte greu sa scriu in general recenzii, lasand la o parte treaba cu "spoilers". Cand imi fac in cap mica recenzie totul e asa perfect, asa multe idei si in fine sunt sigura ca v-a iesi genial, dar dupa ce ma apuc sa scriu e ca si cum nici nu as fi citit cartea, uit pana si ideile principale pe care le aveam. Insa imi e mai usor sa fac recenzii filmelor, nu stiu de ce dar e ca si cum imaginile sunt permanent in capul meu.

Diana: E intr-adevar greu. Stau cu cartea langa mine si o rasfoiesc incercand sa-mi aduc aminte chestii pe care le-am uitat pe parcurs, apoi sunt "fuck off" si scriu ce cred eu de cuviinta si bineinteles ca sterg tot si ma reapuc sa scriu intr-o maniera mai fara spoilere... Imi place totusi sa gasesc imagini pentru recenzie. Cred ca asta mai indulceste greutatea. Conteaza totusi sa se vada parerea ta din toata acea recenzie. Cred ca asta e mai important decat povestea in sine pe care oricine o poate afla din sinopsis :)

12. Care este cartea care v-a facut sa iubiti lectura, care v-a facut sa va indragostiti de citit?

Laura: Hmm, nu am citit chiar de mica, adica cartile imi erau destul de indiferente pana in clasa a 5-6. Chiar tin minte ca ma chinuiam sa citesc cartile imprumutate de la biblioteca si cred ca prima serie de carti care pur si simplu m-a cucerit a fost "Eve", omg si acum imi amintesc cu cata patima am citit cele doua carti care au aparut la noi, wowww am fost asa obsedata DON'T JUDGE ME :)))



Diana: Nu mi-a placut sa citesc cand eram mica, iar "dragostea" asta a inceput prin clasa a 7-a?! Nu mai stiu. Sigur intr-a 8a era deja o pasiune. Da, "Eve" a fost seria care mi-a deschis apetitul spre lectura si tin sa-i multumesc lui Dani pentru ca mi-a imprumutat-o, dupa care mi-am cumparat-o pentru ca am vrut sa o stiu acolo, la mine in biblioteca. 
P.S. Si acum vestea cum ca volumul 3 e in curs de traducere ma face sa sar in sus de bucurie :3




13. Cum vi s-a parut cartea Insurgent? Dar filmul? Care e cartea voastra preferata din serie? Care dintre cele 2 filme v-a placut mai mult?

Laura: Cartile, am mai spun nu le-am citit, si dintre filme am vazut doar primul film - care nu mi-a placut -, dar am auzit ca cel de-al doilea film este mai bun, nu pot sa spun ca am o parere de fapt despre seria asta de carti si filme :)))


Diana: Am spus mai sus ca am citit prima carte si urmeaza a doua. Filmele nu le-am vazut inca, dar o sa vad Divergent pentru a-mi aduce aminte de actiune... Mda, inca nu e seria mea preferata #sorryiamnotsorry

14. Preferati sa cititi mai intai cartile, sau sa vedeti filmele?

Laura: Imi e cam indiferent, adica daca stiu ca filmul e la fel poate identic cu cartea nu evit sa vad mai intai filmul si daca mi-a placut atat de tare cu siguranta o sa citesc si cartea, dar intr-adevar de multe ori mi-as fi dorit sa citesc cartea iar dupa sa vad filmul.


Diana: Incerc sa citesc cartea inainte sa vad filmul. Cred ca daca vad filmul si nu-mi place, nici ca ma ating de carte - care poate avea sa-mi placa. Am vazut insa "Love, Rosie" si acum chiar am nevoie sa citesc cartea!


15. Care este cea mai frumoasa amintire pe care o are fiecare dintre voi pana acum? 

Laura: Zilele in care sunt cu prieteni mei, de obicei zilele simple care sunt speciale doar pentru ca suntem impreuna si ne plictisim impreuna :))) - pentru mine astea sunt cele mai frumoase amintiri .


Diana: Hmm, cred ca fiecare moment e o amintire, si cele mai frumoase sunt cele cu prietenii sau familia. Sunt de acord cu Laura aici - tot mai frumos e cand ne plictisim impreuna :))

16. Ce va doriti cel mai mult de la viata? Care este cel mai mare vis pe care il aveti?

Laura: 1 - cel mai mult imi doresc sa ma realizez profesional in viata, sa fiu indepententa si 2 - cel mai mare vis al meu, cel putin in momentul asta e sa plec din tara sa imi continui studiile in strainatate si mda sa nu ma mai intorc in tara doar pentru familie, pana cand o sa poata veni si ei cu mine.


Diana: As minti sa spun ca nu-mi doresc sa ajung sa fiu fericita cu ceea ce fac. Cu alte cuvine sa ma realizez profesional, social, familial?!... cam in toate sensurile. As vrea sa calatoresc cu prietenii si cu parintii si as vrea intr-adevar sa fiu fericita. Cat despre cel mai mare vis? Pana acum cred ca publicarea unei carti e de ajuns. De restul ma ocup pe parcurs :)

17. Care este cartea care nu iti place, dar pe care toata lumea pare s-o iubeasca ? 

Laura: A fost atunci vremea in care toata galaxia citea "The fault in our stars", cum sa va spun, mi-a placut povestea, a fost incredebila, pana si filmul mi-a placut chiar mult DAR a fost atat de mediatizata incat pierise de mult adevaratul ei farmec, si daca mai auzeam pe cineva spunand ca "CEA MAI BUNA CARTE DE PE INTREGUL UNIVERS" pe bune ca as fi vomitat.


Diana: Hmm, dificila intrebare pentru ca nu e vorba ca urasc cartea, si asa cum a spus si Laura, unele devin prea mediatizate incat stii deja ce are sa se petreaca, cum va arata ecranizarea, din cine e format cast-ul si toate cele... Desi TFIOS mi-a placut mult - si cartea si filmul - nu pot sa spun acelasi lucru despre restul ecranizarilor mediatizate :/


18. Ati alege sa cititi o carte doar pentru coperta ?

Laura: Da cred ca da :))) - heyy coperta e foarte importanta. Bine, clar nu asta ar fi primul motiv pentru care as citii cartea respectiva, dar daca coperta este una care avantajeaza povestea de ce nu ?:))))

Diana: Mdaa, tin foarte mult la aspectul copetii cand cumpar o carte, desi asta nu e principalul motiv. Imi place sa am imresia ca in spatele unei coperti frumoase se ascunde o poveste la fel de uimitoare, dar nah, mai fac si greseli uneori #MadisonAvery :D

19. Care este cartea in care va regasiti?

Laura:Ciudat dar nu cred ca am citit pana acum o carte in care sa ma regasesc complet,poate doar intamplari micute care mi s-au intamplat si mie sau decizii pe care le-as fi facut si eu, atunci cand citesc o carte imi place sa ma infatisez pe mine in actiunea respectiva , imi place sa ma gandesc ce raspunsuri as fi dat eu in locul personajului respectiv, deci cred ca de fapt incerc sa ma regasesc in tot ce citesc dar fara sa fiu eu de fapt, repet ciudat =))))

Diana: "Jurnalul unui adolescent timid" - desi nu-s timida, cred ca l-am inteles pe Charlie aproape in totalitate. Cumva i-am intele suferinta.

20. Care este cartea in care ai vrea sa traiesti?

Laura: Sunt okay cu locul unde traiesc acum :)))

Diana: "Eve" clar! V-am spus ca am iubit povestea! Ei bine am iubit-o intr-atat de mult incat as vrea sa fiu parte din ea. Daca as fi spus TVD ar fi devenit prea mainstream :))) 


21. Ce carti ai recomanda unei persoane din familie? 

Laura: Cred ca i-as recomanda ultima carte de care as fi obsedata or something like that...

Diana: Aici depinde despre cine vorbim. Cred ca in functie de gustul fiecaruia i-as recomanda o carte pe masura :)

22. Care este cuplul preferat?

Laura: Gigi Hadid and Cody Simpson are pure gold, that's all I had to say




Diana: Daca nu fac parte din el, e departe de a fi perfect. Dar hai sa zicem ca Sterolie e un cuplu dragut. Duah, dar nu perfect! Stefan is mine B...!


Siii asta a fost Q&A-ul! Va multumim mult pentru intrebari si asteptam raspunsurile voastre la intrebarile preferate intr-un comm. Daca am omis vreo intrebare este pentru ca am raspuns anterior in primul Q&A facut :)

Laura & Diana - 

You May Also Like

1 comments