In curand la Editura EPICA!

by - decembrie 08, 2015

Madoc și Fallon. Doi adolescenți înstrăinați, jucându-se cu focul și forțând granițele dintre iubire și ură…

Ea s-a întors.
Acum doi ani, a plecat pe neașteptate la o școală cu internat. Și de-atunci n-a mai vorbit cu mine. Înainte, când locuiam în aceeași casă, obișnuia ca în timpul zilei să mă ignore, iar noaptea, ca să mă scoată din minți, îmi lăsa ușa dormitorului ei întredeschisă.
Eram un prost atunci, dar acum sunt hotărât să câștig acest joc cu propriile-i arme.

M-am întors.
Au trecut doi ani și cred că încă mă dorește, chiar dacă se comportă ca un nemernic.
Dar n-o să mă mai tem și nici n-o să mă las doborâtă. N-o să mai fiu intimidată de el. O să ripostez. Fiindcă, probabil, chiar asta vrea.

,,Au existat oameni care mi‑au fost dragi și oameni care nu mi‑au fost dragi. Oameni pe care i‑am iubit și oameni pe care i‑am urât. A existat însă o singură persoană pe care mi‑a fost mai mare dragul să o urăsc."

- Penelope Douglas, Rivali, traducere de Adina Pintea

Din 14 decembrie 2015 in librarii!

Rivali este a doua carte din seria Intimidare, a autoarei Penelope Douglas. Primul volum:


You May Also Like

1 comments