In curand la Editura LEDA!

by - decembrie 22, 2015

PRIDE & PREJUDICE & ZOMBIES, de Jane Austen și Seth Grahame-Smith, vine în februarie 2016 la Editura Leda! 

Romanul care a dat startul genului literar "mash-up" (cărți clasice/personaje reale transpuse în lumi fantastice) a petrecut 50 de săptămâni pe lista de bestselleruri a publicației New York Times, s-a vândut în peste 1 milion de exemplare, a fost tradus în 30 de limbi, iar ecranizarea va avea premiera în cinematografele românești pe 19 februarie 2016, din distribuție făcând parte Lily James (Cenușăreasa, Downton Abbey), Douglas Booth (Ascensiunea lui Jupiter), Lena Headey (Urzeala Tronurilor), Sam Riley (Maleficent), Jack Huston (American Hustle), Bella Heathcote (Umbre Întunecate) și Charles Dance (Urzeala Tronurilor).


Ce ziceti de aceasta reinterpretare? O puneti pe wishlist sau ramaneti la povestea clasica? :)

Diana

You May Also Like

4 comments

  1. Eu ziceam ca e o porcarie, dar trailer-ul m-a convins s-o trec pe lista. :)) Acum depinde si cu ce coperta o sa apara. Sa nu fie una urata, ca mi-o iau in engleza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Same here. Când am văzut prima dată cartea eram sceptică, dar după ce au început să apară trailerul și poze din film mi-am schimbat părerea. Abia aștept și traducerea și filmul. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie cartea nu mi-a placut (originalul). Nu este deloc stilul meu, dar jur ca asta cu zombi, e sooo faina! Abia astept sa apara si poate intre timp, reusesc sa o si citesc.

    RăspundețiȘtergere