Weekly bookish updates! #2

by - decembrie 11, 2016


Am revenit cu un alt update săptămâna asta după ce nu am mai postat absolut nimic :( și asta pentru că am fost ocupată cu școala și cu tezele, olimpiadele și examenele, însă am să revin curând și pe blog. Până atunci, să vedem ce cărticele au mai apărut!


* click pe coperți pentru a citi descrierile (acolo unde este posibil) *

Editura ART
În curând:




Recent publicată:

Editura YOUNGART
Recent publicate:


Editura ARTHUR
În curând:


Recent publicată:


Editura TREI
Recent publicată:


Editura LITERA
În curând:


Ahhhh! Mă credeți că plănuiam să-mi comand cartea asta de Crăciun? Nu știți cât de super bucuroasă sunt că Editura Litera s-a decis să o publice - și în plus, să-i păstreze coperta! Vă spun, colecția aceasta e un #musthave!

Editura EPICA
În curând:



Editura HERG BENET
În curând:


Mă bucur enoooorm de mult că cei de la Herg Benet s-au decis să publice și autori străini ^.^ aceste cărți vor apărea în primăvară în traducerea Cristinei Nemerovschi. Eu am deja prima carte pe TBR și plănuiesc s-o citesc foarte curând, însă de a doua abia acum aud și sper să fie o lectură bună.

Editura QUANTUM
În curând:


Editura LIBREX
În curând:


Editura NEMIRA
În curând:



Editura BESTSELLER
Recent publicată:


Cartea asta e absolut ge-ni-a-lă! *.* Ceea ce m-a atras din prima a fost coperta și abia aștept să o citesc! Nu uitați să treceți cu un like și un follow pe la cei de la Bestseller pe facebook și instagram ^-^

Editura POLIROM JUNIOR
Recent publicate:



Se pare că din ce în ce mai multe edituri de la noi se îndreaptă și spre partea de young-adult, încercând să ademenească publicul tânăr spre lectură. Recunosc că m-a surprins inițiativa celor de la Polirom și asta pentru că majoritatea cărților publicate de ei sunt destul de serioase. Mă bucur super mult și abia aștept să văd viitoarele apariții - deja am pus ochii pe cartea lui Sophie, deși o am deja în bibliotecă, în engleză ^^” V-o recomand, chiar dacă eu nu am citit-o încă, pentru că pare genul de carte ușor de citit, de vară. Ceva relaxant.

Nu uitați să-i vizitați și pe facebook pe cei de la Polirom Junior aici :)

Editura LEDA EDGE
Recent publicate:



Cam astea au fost noutățile de săptămâna asta. Puneți ceva pe wishlist? :)

You May Also Like

0 comments