In My Mailbox #19

by - februarie 02, 2016


Final de ianuarie, inceput de februarie. Ultima parte din anotimul asta geros. Dupa Wrap Up si TBR urma sa fac si un IMM. E uimitor cate carti am putut strange intr-o luna ^^" Da stiu, am zis ca nu mai cumpar carti, ca astept sa termin cartile de prin biblioteca, dar stati sa vedeti ca am avut numai motive intemeiate :D

* ordinea este aleatorie *


Intr-o zi m-am trezit asa dintr-o data ca vreau sa ma uit la serialul "Gossip Girl", dar mi-am spus "stiu ca sunt si niste carti dupa care e facut serialul", asa ca am decis ca vreau sa citesc mai intai cartile inainte sa ma apuc de serial. Stiam de la Cristina cat de greu e sa gasesti cartile astea, dar mi-am zis "cat de greu poate sa fie?!" si am cotrobait internetul in lung si-n lat si in cam doua saptamani am reusit sa fac rost de 10/13 volume. Dar intr-un fel, degeaba. Imi lipsesc fix primele trei volume ("Gossip Girl", "Stiti ca ma iubiti" si "Vreau totul") si acum oriunde as cauta, parca au intrat in pamant. Nu-mi pierd speranta, insa!

Asa ca daca le aveti pe acasa si vreti sa le dati sau stiti pe cineva care vrea sa le dea, imi puteti trimite un mail pe youngdreams19@gmail.com :D


Aceste trei carticele sunt unele pe care pusesem ochii pe la inceputuri, atunci cand inca nu aveam blog si citeam mai mult, iar viata parea mai usoara. Cu timpul am uitat de ele, dar am avut noroc cu o colega care voia sa le dea si astfel am reusit sa facem un schimb dragut :> Fiecare a avut cate ceva de castigat! #thanksKitten

Apoi vine reactia mamei. Ea (serioasa): uite ce bine! Asa mai scapi si tu de carti... (vede cartile primite la schimb)... ah, si mai faci rost de altele ^^" #bookwormproblem


De cartile astea sunt asa de mandra ^_^ ! Aveam o singura carte din serie si de curand am apucat sa o rasfoiesc. Povestea, imaginile, formatul, totul era dragut la ea. Asa ca m-am gandit sa ma interesez si de celelalte volume din serie. Si ca printr-o magie, se face ca la libraria Adevarul de langa Carturesti (de la Romana) avea toate cartile la reducere. Pret unic in toata libraria. 5.90 lei o carte, parca. Asa ca am profitat si mi-am luat aproape intreaga serie. Imi mai lipseste doar volumul 5 ("Cavalerii Mesei Rotunde") pe care trebuie sa-l gasesc cat mai curand - pentru ca e posibil sa nu-l mai gasesc deloc dupa. 

Si din nou, daca il aveti de dat sau stiti pe cineva care ar vrea sa-l dea, trimiteti-mi un mail ^^"


Apoi, pentru ca mi-am dorit de secole cartile astea - si pentru ca au venit bursele, iar Diana trebuia sa dea banii aia pe carti ~.~" - mi-am comandat de la Books Express "The Carrie Diaries" si "Love Rosie" care arata absolut superb si pe care abia astept sa le citesc! Cei de la Books Express au varat si doua semne de carte adorabile impreuna cu doua autocolante super cute :3


True story: Anticariatul Unu e cel mai tare! Da, bine, poate ca nu-s o fana "Divergent", dar nici nu trebuie sa fii sa iti placa coperta aia. Pe bune ca-i geniala *-* ! #meooovv Si daca va spun ca am dat 5 lei pe ea probabil o sa spuneti ca m-am lovit foarte tare la cap! "Dupa ce ne-am certat" e luata tot de la Anticariatul Unu cu numai 10 lei si desi e volumul doi m-am gandit ca e o afacere buna si ca probabil o sa fac rost si de primul volum. Nu-mi pot imagina ce a scris autoarea in astea doua biblii de carti, dar fie, sper sa merite! "Frankie" e primita la un schimb (impreuna cu semnul ala dragut de carte :>) si va spun sincer cu nu stiu mai nimic despre cartea asta. Am citit pe Goodreads ceva, insa nu m-a lamurit de tot.

Cosmopolitan este cumparata mai mult pentru Rebel si pentru interviul cu ea. Am rasfoit-o si am ajuns la aceeasi concluzie ca de fiecare data: incepe sa nu se mai merite!


V-am spus ca blogusorul are doi noi sponsori? Si ce mai sponsori! Lex Comics si Eat Comics sunt cei doi sponsori care au colorat blogul cu benzile lor desenate. Pana acum am reusit sa citesc doar "Deadpool Killustrated" care m-a surprins in mod placut si probabil o sa fie un stalp de reper pentru viitoarele benzi desenate pe care o sa le citesc. Iar in ceea ce priveste TWD nu stiu nimic despre banda desenata sau despre serial. Decat ca e ceva legat de apocalipsa zombi. We'll see!


Simona a fost atat de draguta incat sa-mi trimita si volumul 2 din seria "Rephelimii" - mai ales dupa ce primul volum mi-a lasat ataaat de multe semne de intrebare (I mean, seriously?!?!). E o poveste complexa care te tine captiv in ghearele ei.

 Am acceptat Provocarea. Acum am grija sa nu pic in Capcana!


Anna Snow aka Chasity Bush a fost super draguta si mi-a trimis doua cartonase semnate de ea - unul pentru mine si unul pentru voi, pentru un viitor concurs cu swag-uri -, iar celelalte sunt semnele de carte pe care le-am luat sau primit luna aceasta. Sunt singura care nu stia ca la Carturesti gasesti semne de carte gratis? o.O

Cam asta a fost In My Mailbox-ul pentru luna ianuarie, putin din decembrie si putin din februarie. Sunt in jur de 30 de carticele probabil, iar eu n-o sa apuc sa le citesc prea curand ~.~"

Voi ce ati mai primit/castigat/achizitionat in ultima vreme? Pareri despre carticelele de mai sus? ^.^

Diana

You May Also Like

37 comments

  1. OMG!Ce de carti! ���� Spor la citit! M-ai facut curioasă cu privire la seria Gossip Girl,desi tind sa cred a serialul ar avea o sansa mai mare decat cărțile,in ceea ce ma priveste,mai ales daca spui ca sunt atât de greu de gasit!
    Daca nu te superi,ai putea sa-mi spui cat ai dat pe Love Rosie?E in engleza,nu?Am vazut filmul si chiar mi-ar plăcea sa citesc si cartea!Sa ne spui cum a fost,dupa ce o citesti! :) Eu personal,tocmai am terminat de citit Oscar si Tanti Roz de Eric Emanuel Schmitt, o carte pe care mi-a fost recomandata de profesoara de romana,iar in seara asta vreau sa ma apuc de volumul doi din Miss Peregrine,Orasul Pustiu!Plus ca astazi mi-am dat comanda de Orase de hartie de John Green!Am vazut filmul si mi-a placut extrem de mult,asa ca mi-am luat si cartea!Tu ai citit-o?Ce parere ai despre ea sau despre film?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna :) Mersi mult de tot ^-^
      Pe "Love Rosie" am dat in jur de 55 lei (https://www.books-express.ro/love-rosie-where-rainbows-end/p/fa,9780007538393), insa am cumparat-o inainte de ieftinirea de TVA (nici nu stiu daca s-a aplicat si la carti). Si da, e in engleza. Filmul e genial si cu siguranta am sa revin cu o recenzie legata de carte, poate si film. Cu ocazia asta il revad ^^"
      Am auzit multe despre "Oscar si Tanti Roz", chiar se merita? Miss Peregrine e geniala si abia astept sa citesc volumul doi, iar filmul si cartea "Orase de hartie" sunt super! Ti le recomand! (http://dreams-have-wings.blogspot.com/2015/06/recenzie-orase-de-hartie-de-john-green.html) Filmul e un rezumat bun al cartii, insa au finaluri usor diferite. Sper sa-ti placa ^.^
      xx

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Pai Oscar si Tanti Roz mi-a dat-o profa de romana,dupa ce eu i-am împrumutat Cea mai frumoasa carte din lume si alte povestiri de acelasi autor!Sincer,nu stiam despre ce e vorba,dar mi-a placut foarte mult coperta care e de un albastru super drăguț,iar cand am rasfoit-o am fost uimită de aspectul paginilor!Pe langa faptul ca scria foarte mare,si nici macar nu ocupau toata pagina,mai avea si 100 de pagini,dar asta nu a fost ceva care m-a deranjat!Din contra chiar,am termint-o in foarte scurt timp si chiar am fost uimită de firul narativ!Ar trebui sa o citesti,asta daca crezi vrei sa afli povestea unui băiețel care nu crede in Dumnezeu dar mai apoi incepe sa-i scrie tot felul de scrisori si mi s-a parut amuzant ca incheie cu ceva de genul: Pupici, Oscar" :)))
      In fine...filmul la Orase de hartie mi s-a parut super bun!Adica am ajuns sa il ascult si sountrack-ul si de obicei asta se intampla doar la filmele care imi plac cu adevarat :)))
      Sti tu...incepi sa cauti pe net tot felul de lucruri mărunte care sa te lege de personaje si poveste,pentru ca mai tarziu sa-ti amintesti cu drag de ele!
      Despre carte, in schimb, am inteles ca fiind prima carte a lui John Green, nu e chiar asa reusita!Sper totusi sa nu ma dezamageasca si sa-mi plac la fel de mult ca si filmul,sau chiar mai mult!
      :)
      Si da,si mie mi-a placut Miss Pergrine!Stii ceva de ecranizare?Am inteles ca se vor apuca de film anul acesta sau ceva de genu'

      Ștergere
    4. Oh, suna destul de okay... Poate am sa-i dau o sansa :D
      De fapt, prima carte a lui John Green a fost "Alaska" (http://dreams-have-wings.blogspot.ro/2014/04/recenzie-cautand-o-pe-alaska-de-john.html), "Orase de hartie" fiind abia a 4-a parca. Si ambele mi s-au parut la fel de bune - ma rog, in planuri diferite.
      Filmarile pentru "Miss Peregrine" au inceput de anul trecut, iar filmul o sa apara in State de Craciun sau ceva de genul :D
      xx

      Ștergere
    5. A..Ok!Probabil ca intelesem eu gresit chestia cu John Green!Si ma bucur ca susții ca este o carte buna,caci de curand mi-a ajuns comanda si arata asa fain!
      Chiar as fi curioasă in legatura cu filmul Miss Pergrine

      Ștergere
    6. Prima carte scrisa de John Green pe care am citit-o a fost Sub aceeasi stea si mi-a placut foarte mult. Ulterior am vazut si filmul si, la fel, mi a placut si acesta.
      Apoi am vrut sa citesc Orase de hartie, insa am auzit niste pareri nu tocmai bune referitor la aceasta carte asa ca am renuntat in a mai achizitiona-o.
      Iar acum citesc aici ca de fapt cartea este foarte faina. Cred ca tocmai ce m-am razgandit si am readaugat cartea pe lista. Kisses!

      Ștergere
    7. Ieri am terminat de citit Orase de hartie si chit merita!A fost o carte drăguță si chiar nu as putea sa aleg intre ea si Sub aceeasi stea!
      Ti-o recomand si tie caci e super drăguță!Eu una am iubit-o pe Margo,protagonista cartii! :*

      Ștergere
    8. O sa am in vedere recomandarea ta. Momentan au prioritate niste carti pe care le aman de ceva timp. :)

      Ștergere
  2. Waa, ce de cărți! Doamne, Anticariat Unu e superb. Nu-mi vine să cred că ai găsit "După ce ne-am certat"! Chiar intrasem pe site să văd dacă o au și n-am găsit-o. În caz că nu știai, puțin mai încolo de Anticariat Unu, mai sunt 2 anticariate frumoase, cu prețuri destul de bune (acolo aduc multe cărți care chiar par noi). Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult ^.^ ! Daca te referi la Antic Ex Libris, Targul Cartii si anticariatul de langa, le stiu ^^" Pe cele din zona Unirii-Universitate le-am puricat pe toate :D
      xx

      Ștergere
    2. Am citit cartea e minunata Anna are ceva spercial ...pacat ca nu a ramas cu personajele cu care a inceput cartea.. Insa e foarte buna , certuri impacari, dezamagiri si multa iubire.. Sper sa o gasesti daca nu citeste-o de pe wattpad

      Ștergere
    3. Nu prea pot să citesc cărți în mod electronic, îmi obosesc destul de repede ochii, dar poate o să fac un compromis și o să încerc, Alina. :)) Mulțumesc pentru sugestie! >:D<

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow cat de bine arata "The Carrie diaries" si "Love Rosie" eu le am in romana insa copertile nu sunt la fel de frumoase. Cat despre minunatiile gasite la anticariat la un super pret am ramas uimita, eu nu am pe aici anticariate insa obisnuiesc sa mai comand de pe "Printre Carti". Tocmai mi-am comandat si eu o banda desenata cu Deadpool pentru ca se apropie premiera si vreau sa citesc banda desenata inainte pentru a ma familiariza cu personajul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai d-asta mi le-am luat in engleza - voiam musai cu coperta filmului ^^"
      xx

      Ștergere
    2. Sa le citesti cu drag si spor in cautarea volumelor GG.

      Ștergere
  5. Eu mi-am achizitionat recent Divergent datorita copertii! Sunt foarte frumoase. Apropo. o sa-ti fur cartile :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, sunt foarte multe cărți! Lectură plăcută să ai! Pot să îți spun ca singură carte pe care o am e "Love, Roșie" și nu am citit-o încă. Cât priveste "Provocarea" , aș vrea să o citesc și eu anul acesta. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Omg ai primele volume din seria Rephilimii :((( şi eu nu .Şi ce cărţi super mai ai <3lectura placuta .
    Acum vreo 3 saptamani am castigat Intimidare şi Rivalii de Peneloupe Douglas.Încă n.am reusit să le citesc dar am auzit lucruri bune despre ele <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :3 Mersi mult de tot! Lectura placuta si tie! Cred ca sunt niste carti bune, mai ales ca-s publicate la Epica ;)
      xx

      Ștergere
  8. Ce frumoase sunt cartile cu legende, iar cele cu Carrie sunt exceptionale, iubesc copertile. Trebuie sa reiau serialul. Iubesc serialul Gossip Girl, nu stiu cum sunt cartile, insa serialul mi se pare genial.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multe carti .. . Seria Gossip Girl e superba , la fel e si dupa ce ne-am certat e asa dramatica si e foarte buna ..Mi-a placut .
    De Simona nu mai zic e foarte buna . Ai ales super bine cartile ...sper sa le citesti cu placere si sa ne spui despre ele....

    RăspundețiȘtergere
  10. OOOO CATE CAAAARTIII <3 <3 <3 Vreaaaaauuuu si eeeeeuuuuu <3 (si le vreau pe toate :)))

    Spor la citit ! ^_^ Asteptam recenziii :)

    RăspundețiȘtergere
  11. OMG, CĂTEE CĂRȚI! Norocoaso! Şi eu sunt fericită acum fiindcă doar ce am deschis ieri când am ajuns acasă un colet de la Trei şi cele două cărți dinăuntru îmi făceau cu ochiul de multă vreme.

    RăspundețiȘtergere
  12. Wuuuua, câte cărţi ţi-ai luat!
    Eu am primit la Gaudeamus vreo 14 cărţi şi încă încerc să le citesc pe toate.Am zis că nu mai iau nimic, dar tot nu m-am putut îndura să-mi iau 2 cărţi de ziua mea :D
    Îmi plac foarte mult postările de acest gen, cu toate că eu nu le-am mai făcut de foarte mult timp, chiar nu ştiu de ce, poate ar trebui să reîncep să scriu ce am mai primit sau cumpărat.
    Mi-am cumpărat de curând Netter-ul ca să învăţ pentru admitere şi abia aştept să-mi ajungă! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, si eu ma "chinui" cu niste carti de cateva secole si mersesem pe acelasi principiu: nu mai iau nimic. Si totusi... ^^" La multi ani intarziat si lectura placuta :> !
      xx

      Ștergere
    2. Mulțumesc! De curând am făcut și un wishlist pe blog, ar trebui să mă opresc, nu? :))

      Ștergere
  13. Câte cărți! Lectură placuta! Foarte drăguț articolul. Și eu aș vrea să citesc trilogia Culorile dragostei. Eu în decembrie mi-am achiziționat : Toate acele locuri minunate,Aristotel și Dante descoperă secretele universului , Îți voi dărui soarele ,Regina adevărată, Minți primejdioase,Printesa mecanică și Elias și spioana cărturarilor. În luna ianuarie nu mi-am cumpărat decât Moștenitoarea focului,iar în februarie nimic,deocamdată. Sunt atâtea apariții noi la edituri,incat nu știu dacă o să rezist fără a-mi achiziționa cărți luna aceasta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult :3 ! Oh, dar si tu ti-ai luat ceva carti! Am si eu cateva din ele pe wishlist, insa nu stiu daca am sa apuc sa le citesc curand ~.~" Lectura placuta!
      xx

      Ștergere
  14. Woopw! Ce de carti in your mailbox! Te invidiez!
    Sa stii ca seria Gossip girl mi-o doream si eu tare mult, dar n am gasit niciodata toate volumele, desi am cautat pe mai multe siteuri. Sper sa le gasesti si pe primele trei si astfel sa incepi sa le citesti. Eu am vazut serialul si mi-a placut la nebunie. L as revedea oricand. Cuplul meu preferat: Chuck si Blair, always and forever! <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow, cate carti faine. Am vazut si eu Gossip girl, insa nu mi-as lua cartile :D. Insa pentru Capcana te invidiez cu adevarat! <3

    RăspundețiȘtergere