January Wrap Up

by - februarie 03, 2017


Sunt mândră de cum am început anul. Am citit o grămadă de cărți, am testat seriale noi și ei bine, m-am abținut din a mai cumpăra cărți și aproape mi-a reușit - vedeți aici despre ce e vorba.


//* click pe titluri pentru a citi recenziile :)

Luna aceasta...
☾ AM CITIT 
Magia lucrurilor simple de Estelle Laure - pe care am terminat-o super repede și care m-a dezamăgit profund 😒

↠ Am început această carte fără să știu ceva despre conținut. Am mers pe încredere - editura, coperta și puținele dăți când am auzit vorbindu-se despre ea mi-au fost de ajuns

↠ S-a dovedit o lectură ușoară, cu un început promițător, însă cu un conținut dezastruos - iubirea pe care i-o poartă Lucille lui Digby era, parcă, desprinsă din filmele stupide cu adolescenți, iar povestea celor două surori rămase singure a fost mult prea înflorită pentru mine :/



O mie de nopți de E. K. Johnston - pe care, în sfârșit, am terminat-o luna trecută (nu știu de ce mi-a luat atât de mult să o termin 😆)

↠ O lectură interesantă, diferită, în care misticul și fantasticul se îmbină perfect pe un tărâm unde magia și puterea spiritelor nu sunt neobișnuite.

↠ O puteți comanda de aici.





Proscrișii de S. E. Hinton - o carte pe care am așteptat să o citesc de o veșnicie (!!!)

↠ Am adorat acest roman și deși nu am citit prea multe cărți, este, cu siguranță preferata mea de anul acesta!

↠ P.S. O să rămâneți uimiți de scriitura autoarei!



Fata cu vise alb-negru de Andreea Russo - un roman pe care l-am devorat în două ore

↠ O carte polițistă în care psihologicul se împletește cu lumea viselor și în care finalul este TOTAL neașteptat!

↠ Cu toate acestea, nu cred că romanul este cea mai reușită carte a autoarei :(

↠ Îl puteți comanda de aici.



↠ Răniți de Jasinda Wilder - sau o carte care m-a luat prin surprindere

↠ Crezând că este o carte din zona historical fiction, am fost suuper entuziasmată să o citesc, dar apoi am realizat, pe parcurs, că nu are mai nimic de-a face cu istoria! Ci mai degrabă cu zona de carte erotică...

↠ Am să vă povestesc mai multe într-o recenzie, foarte curând. 




↠ Legends of Orkney #1 (The Red Sun) de Alane Adams - în curs de citire

↠ O carte middle grade ce îmbină perfect mitologia nordică cu ficțiunea! Zice-se, perfectă pentru fanii „Percy Jackson” 💞

↠ Am citit o bună parte din ea și până acum e chiar grozavă! Rămâne de văzut cum se termină...

↠ Comandați cartea de aici.


↠ Oceanul de la capătul aleii de Neil Gaiman - în curs de citire-și-nu-prea

↠ O carte pe care am început să o citesc mai mult pentru că toată lumea vorbea despre „Zeii Americani” și mi-am zis „hmm, eu n-am citit nimic de acest autor”, dar care după ce am citit jumătate, m-a făcut să realizez că nu am prins tocmai esențialul, iar ceea ce se voia un simplu joc, era mai mult un simbol, o metaforă a altceva.

↠ Încă nu m-am prins despre ce „altceva” este vorba, așa că până atunci, am să o las puțin de-o parte :D


↠ Dragă, mă duc la Charlie de Maryse Wolinski - în curs de citire

↠ E ciudat cum, deși atentatul de la Charlie Hebdo umplea presa pentru mult timp în acel an, eu am rămas puțin neștiutoare în legătură cu detaliile atentatului. Din această cauză mi-am dorit să citesc această carte, mai mult pentru a empatiza cu autoarea - al cărei soț a murit în urma atentatului.

↠ Până acum, stilul autoarei mi s-a părut puțin greu de urmărit, însă foarte detaliat.

↠ Găsiți cartea aici.



↠ Îți voi dărui soarele de Jandy Nelson - în curs de citire

↠ Mă simt puțin vinovată. Vinovată pentru că deși iubeam stilul autoarei după ce am citit romanul ei de debut, acum nu mi se mai pare atât de grozav... Începutul cărții e destul de plictisitor și parcă vreau să intru mai repede în miezul poveștii. Sper să fie doar ceva trecător și să fiu la fel de mulțumită de această carte ca de prima.

↠ O găsiți aici.

☾ AM VĂZUT 
How to get away with murder - care pur și simplu m-a distrus 😭

↠ După 3x10 am zis că mă las de serial asdfghjkl CUM SĂ MOARĂ ____ ȘI SĂ TRĂIASCĂ ANNALISE DUPĂ TOT CE A FĂCUT?!?!?! 😒😣

Teen Wolf - care acum s-a aproape-terminat, căci mai avem 10 episoade în vară și gata 😢

↠ Mi se pare mie sau sezonul ăsta e puțin cam exagerat în ceea ce privește anumite replici sau personaje? o.O

God bless, finalul 6A a fost atââât de satisfăcător și de perfect încât și fără cele 10 episoade din 6B serialul ar putea să se termine 😇

The Vampire Diaries - unde cred că încep să-l plac pe Damon. Damon cel uman, nu cel controlat de Sibyl 😆

↠ Mai rămâne să-și revină Stefan și putem să vedem nunta, nu? 💒

↠ Um, cred că relația lui Bonnie cu Enzo e prea mult pentru mine, tbh -.-”

↠ Oh și spoiler alert - Nina s-a întors pe platouri, ceea ce înseamnă că Elena se va trezi în curând 😶

A series of unfortunate events - cred că acest serial este exemplul care-mi întărește teoria conform căreia remake-urile sunt groaznice!

No offense, dar am încercat să văd primul episod, iar prezența naratorului a fost pur și simplu enervantă. Apoi, toate acele efecte speciale erau prea vizibile și prea puțin veridice pentru mine - zău că nu m-am putut concentra la poveste -.-”

Riverdale - sau un serial cu potențial

↠ Un fel de „Pretty Little Liars” combinat cu „Scream”, aș zice, venit de la CW. Având în vedere că tot de la ei a venit și TVD, am destul de multă încredere, iar după primul episod serialul arată foarte bine.

↠ Ce mă deranjează? Prezența geamănei-perfecta-majoretă care simte nevoia să facă din tot propria telenovelă. I'm so sick of that! 😷


↠ Ce mă intrigă? Prezența geamănului Sprouse care are un personaj misterios - un fel de Noah din „Scream” dacă vreți :D


↠ P.S. Mi se pare mie sau personajul principal seamănă cu solistul de la The Chainsmokers? :))



Iar în final am o întrebare - ce părere aveți despre serialul Gotham? Aș vrea să îl urmăresc, dar nu știu dacă merită osteneala :))

Aceastea au fost lecturile și serialele pe care le-am urmărit luna trecută. Păreri? Recomandări? Voi ce ați mai citit/văzut? ^-^



You May Also Like

2 comments

  1. Si eu am inceput sa ma uit la Riverdale si OMG abia astept sa vad episodul 3 😍😍😍 chiar are potential si as putea spune ca vine ca un fel de consolare dupa Teen wolf si The vampire diaries
    Partea naspa e ca trebuie sa asteptam cate o saptamana intreaga pt a vedea un nou episod 😢😢

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, nu-mi aduce aminte ;( or să-mi lipsească super mult!
      Știu ce zici :(

      xx

      Ștergere