Recenzie 'ROBOTII DIN FAMILIA MEA' de James Patterson & Chris Grabenstein

by - iunie 26, 2015

Editura: Corint Junior
Data aparitiei: Mai 2015
Traducator: Sorin Petrescu
Tip coperta: Brosata
Format: 130x200
Numar pagini: 320
ISBN: 978-973-128-578-8


Cartea a fost oferita de Grupul Editorial Corint pentru recenzie. Multumesc mult de tot! Iar pentru cei ce vor sa comande cartea, o pot gasi aici.







Despre autori:


James Patterson a fost ales de copiii din Statele Unite ale Americii ca Autorul Anului in 2010, in cadrul Children’s Choice Book Awards. Multe dintre cartile sale au devenit bestselleruri internationale, printre care seriile Maximum Ride (publicată de Editura LEDA), Vrajitor si vrajitoare (publicata de Editura LEDA), Daniel X, precum si seria de romane politiste al carei personaj principal este Alex Cross. Scriitorul locuieste in Florida.



Chris Grabenstein este un autor american care a inceput prin a fi director de publicitate si comedian. Si-a publicat prima carte in 2005 ("Tilt-a-Whirl"), apoi a continuat sa scrie carti pentru adulti si copii, ajungand sa colaboreze cu James Patterson. In prezent locuieste cu sotia sa la New York alaturi de cele trei pisici si un catel care a jucat in "Chitty Chitty Bang Bang" pe Broadway.




Pe scurt:


"Sammy Hayes-Rodriguez este un copil obişnuit, exceptând faptul că… trăieşte într-o casă plină cu roboţi!


Din familia lui de roboţi fac parte: Blitz (uriaşul care tunde gazonul), Dl. Mop-de-Fier (majordomul maniac), McAport (un câine-robot după care nu trebuie să strângi mizeria) şi de mulţi alţii.

Dar cea mai nouă achiziţie este E, cel mai enervant robot din lume. E este convins ca este fratele lui Sammy şi este hotărât să meargă cu el la şcoală. Când lucrurile scapă de sub control Sammy are de rezolvat o situaţie de urgenţă..."

Parerea mea:


Sammy era un copil obisnuit la scoala. In afara faptului ca parintii lor aveau meserii putin mai bizare - mama lui construieste roboti, iar tatal face benzi desenate -, iar surioara lui e bolnava si cel mai bun prieten spune cele mai ciudate chestii in cele mai nepotrivite imprejurari, nimic neobisnuit. Asta pana intr-o zi cand mamei lui ii vine ideea de a-i construi un frate robot. Pe E.


Cu o inteligenta uimitoare si niste ochi mari si albastri, E incepe sa mearga cu Sammy la scoala si fara sa vrea incepe sa atraga atentia batausului scolii si... unei masini ciudate negre. Desi la inceput Sammy il uraste pe E, atunci cand acesta dispare, pustiul incepe sa-i simta lipsa. Singurul indiciu pe care-l are este masina neagra care parea sa-i urmareasca mereu. Dar cine o conducea? Si oare o sa-l mai vada vreodata pe E?

Aventurat in aceasta problema, Sammy joaca rolul unui detectiv incercand sa-si gaseasca "fratele" robotic si cu ajutorul celorlalti roboti din casa si al surorii mai mici, baiatul incepe sa dezlege acest mister.

O carte despre prietenie, roboti, aventura si masini negre ciudate. Desi nu este prima carte de acest gen pe care am citit-o, m-am lasat purtata alaturi de Sammy in calatoria lui alaturi de E, in incercarea de a-l gasi si am ramas surprinsa alaturi de el de finalul neasteptat al cartii. Inca o data, James Patterson si-a dovedit maestria de a construi personaje, perspective si situatii.


Cand Sammy si E devin un duo faimos in scoala, cum se simte "fostul" cel mai bun prieten pe viata a lui Sammy? Cum va rezolva Sammy acesta problema? Cine l-a rapit pe E? Ce are guvernul de-a face cu toata aceasta tevatura? Iar cand mama lui Sammy pare sa-si fi pierdut orice speranta in a-l reface pe E, ce-i mai ramane de facut? Cum se termina povestea si cu ce scop a fost, de fapt, creat E?

Toata acestea si multe altele le veti afla numai citind cartea! O carte-jurnal relaxanta, buna pentru o seara lenesa de vara :)


Nota:

BUN/A!






Trailer:


- Diana

You May Also Like

4 comments

  1. Și mie mi-a plăcut. E o carte ușoară, distractivă și simpatică numai bună pentru momentele în care vrei să "scapi" de un anumit gen literar: fantasy, dragoste etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar acum am vazut "Breakfast-inator", mi-a adus aminte de Doofenshmirtz si creațiile lui din desenul Phineas si Ferb :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. ... Sora mea a citit-o si mi-a spus ca e frumosa insa am vazut.si eu din recenzia ta.. Dar o.voi citit si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
    sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere