Concurs Aniversar 3.0

by - octombrie 24, 2016


Omg, nu știți cât sunt de fericiiiittităăă ^-^

3 ani. Au trecut 3 ani de când am făcut blogușorul. 3 ani în care am lucrat la el, am învățat chestii noi, am întâlnit oameni frumoși și am fost prin locuri drăguțe despre care v-am povestit. Speram să ajung într-o zi să mă uit la blog și la mine, să mă uit înapoi de unde am plecat cu el și unde am reușit să ajungem amândoi și să zic „uau!”. Nu cred că e un „uau” atât de mare acum, având în vedere că au trecut abia 3 anișori, însă peste 5, 6, 10 ani (?!) sigur o să fie un „uau” mai mare, vizibil, unul care se simte atât pe blog, cât și pe mine.


În 3 ani de blogging am învățat destul de multe despre care v-aș putea povesti ore întregi (închei și cu introducerea curând, așa că mai citește puțin până să ajungi la partea cu concursul), însă n-am s-o fac acum. Poate în altă postare, poate în alt an. Acum însă vreau să vă mulțumesc tuturor pentru că ați citit măcar odată o postare de pe blog, că v-ați abonat sau că-l citiți regulat. Mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc! #virtualhug Aș vrea să le mulțumesc și colaboratorilor, de la edituri la autori, librării și magazinașe. Mulțumesc pentru fiecare bucurie adusă! #loveyouall


Uff, puțin lacrimogen, nu? 

Acum lăsăm toate astea de-o parte și vă spun că NU-MI VINE SĂ CRED CĂ AU TRECUT DEJA 3 ANI ȘI EU SUNT ÎNCĂ AICI!!! Căci nu doar o dată m-am gândit să renunț la blog și God, bine că n-am făcut-o XD


Mbuuun, cred că toată lumea vrea să vadă despre ce e vorba acum. M-am gândit să organizez un concurs prin care să celebrăm faptul că dap, sunt încă aici :O :)) 

Premiul?

》Guyss, today I met Ruta Sepetys 😄💗🙈 . Omg, everything was so perfect 😢 The author is so nice and she talked so beautiful about everything 😇 and even if I'm sometimes soo shy, today I really talked with her 🙊 I was so fangirl about Martin Wallström who's playing Kretzky in the movie adaptation. And I was like "HE'S SO PERFECT FOR THIS ROLE!" and she was like "I KNOW, RIGHTTT?!" 😂 such a #fangirl moment! 💗 . You can find more about today on my blog (the link will be in the comment section and in my bio as well) 🌟 . Tags: #bookoutside from @books_my.life & @i_like_books_and_i_cannot_lie // #bookandfood from @whatsername_reads // #plottwist from @finareads . #book #books #rutasepetys #betweentheshadesofgray #martinwallström #movieadaptation #autograph #bookstagrammer #bookstagram #bookphotography #photographer #booklover #bookworm #booknerd #bookgeek #DreamsHaveWingsBlog #edituraepica #cititoripasionati #cititoridinromania #booktags
A photo posted by Diana 🌙 Dreams Have Wings Blog (@dhwblog) on

„Printre tonuri cenușii” de Ruta Sepetys semnat de autoare (*.* !!!), exemplar dăruit de Editura Epica (mulțumesc super mult! :* ), la care am adăugat eu o mică surpriză (care se află în plic) pentru a fi în ton cu cartea. Eu am suuuuuper iubit povestea Linei și sper să vă placă și vouă la fel de mult precum mi-a plăcut mie :'(

//* Dacă sunteți curioși de cum a fost la întâlnirea cu autoarea, găsiți aici mai multe!

//* În poza de mai sus e exemplarul meu ;)

Data?

De astăzi, 24 octombrie până pe 13 noiembrie, ora 00:00.

Ce trebuie să faceți?
  • abonați-vă prin email (partea dreaptă „Follow by email”; găsiți pașii pe care trebuie să-i urmați aici)
  • distribuiți concursul pe orice rețea de socializare (pot fi și mai multe, nu mă supăr ^^”) în mod PUBLIC astfel încât să pot să vă validez intrarea
  • lăsați un comentariu la această postare cu: adresa de email cu care urmăriți blogul + link-ul cu distribuirea + o recomandare de film/serial/carte sau care e genul vostru literar preferat sau filmul preferat sau rubrica preferată de pe blog sau îmi puteți spune cum ați descoperit blogul (*.* please do that, me is curious :)) ) sau orice vreți voi ^.^
//* Dacă doriți, puteți urmări blogul și pe instagram aici :3


Hmm, și cam asta e tot. Câștigătorul am să-l aleg prin random.org :>

În luna noiembrie o să organizez și un concurs de fidelitate, iar premiul o să fie o carte în engleză ^-^ Sper să fie doritori :)

Mult succes tuturor! :*


 

You May Also Like

28 comments

  1. LA MULTI ANI! :* :* :*
    ada_ioana16@yahoo.com, https://www.facebook.com/adela16/posts/1418402128189159?pnref=story
    Recomand cu mult drag cartea "Fata din tren" de Paula Hawkins.

    RăspundețiȘtergere
  2. Particip! Email-ul cu care urmaresc blogul este madalina_badin@yahoo.ro
    https://www.facebook.com/sharer.php...
    Iti recomand filmul Nerve (este si carte, dar inca nu am citit-o), de asemenea iti recomand si cartea "Urgia si zorile" de Renee Ahdieh <3 Nici nu stiu cum am descoperit blogul =))) important e ca l-am descoperit, nu? :)) Si ca sa nu uit... La multi ani!!! <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  3. La cat mai multi anișori!!!Share:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=932405583559708&id=100003708262932&ref=bookmarks
    E.mail:Nicoletanico173@yahoo.com
    Blogul l.am descoperit exact după ce am descoperit si pagina mai exact ,anul trecut după cate îmi amintesc😊
    La recomandări as avea ceva de scris dar îți spun care sunt preferatele mele (cele mai preferate😂) dintre seriale :well primul ar fi Mesajele de dincolo (încă îl ador),Arrow ,Lucifer (sez2 încă nu l.am văzut),Criminal minds (genial),the mentalist (la fel),Scorpion(cel mai preferat😍),TVD ,si ca sa mai schimb genul si tara in care sunt facute aceste seriale as adauga cateva seriale coreene cu aceleași subiect si personal nu m.am asteptat să.mi placa atât de mult(multi evita aceste seriale ,si chiar nu.i înțeleg de ce fac asta pt ca sunt absolut geniale😍😍😍)
    Well primul ar fi Descendents of the sun(medici,soldati si tot tacâmul,dupa Master's sun(fantome si diferite cazuri de rezolvat);dupa Ten 1 si 2(cazuri de crime,criminal in serie (genul meu de serial😁),si o echipă de detectivi numită Ten) .
    Apoi Boys over flowers (mai diferit:4 băieți bogati si aroganti si o fata săracă care îi ajuta sa devina"normali" 😂
    Iar la urma W lumi paralele ,de asta nu mai am ce comenta ,e cea mai originală poveste pe care am văzut.o vreodată 😍 un băiat \barbat venit din lumea benzilor desenate si o fata diin lumea reală ,lumile cum ar veni ca se intersectează iar ei călătoresc practic involuntar dintr.o lume în altă
    Toate au câte puțin din fiecare :si acțiune și suspans si romance si comedie .Merita
    PS sunt genul care se uita la aproape orice gen de seriale indiferent din ce tara provin 😊
    La cărți as avea mai multe recomandări dar că sa nu ma mai lungesc fac topul:
    1 Zece negri mititei de Agatha Christie
    2 Prințesa gheții
    3 Instrumente mortale
    4 Fantoma de la Opera
    5 Sânge albastru -serie -
    6 Hush Hush -sunt la al doilea volum -
    7 Jane Eyre
    8 Mandrie si prejudecata
    9 Fata din tren
    10 Crimă si pedeapsa
    As avea un miliard de recomandari dar poate cu alta ocazie.Multumim mult pt concurs si la multi ani încă o dată 😘😘

    RăspundețiȘtergere
  4. La cat mai multi anișori!!!Share:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=932405583559708&id=100003708262932&ref=bookmarks
    E.mail:Nicoletanico173@yahoo.com
    Blogul l.am descoperit exact după ce am descoperit si pagina mai exact ,anul trecut după cate îmi amintesc😊
    La recomandări as avea ceva de scris dar îți spun care sunt preferatele mele (cele mai preferate😂) dintre seriale :well primul ar fi Mesajele de dincolo (încă îl ador),Arrow ,Lucifer (sez2 încă nu l.am văzut),Criminal minds (genial),the mentalist (la fel),Scorpion(cel mai preferat😍),TVD ,si ca sa mai schimb genul si tara in care sunt facute aceste seriale as adauga cateva seriale coreene cu aceleași subiect si personal nu m.am asteptat să.mi placa atât de mult(multi evita aceste seriale ,si chiar nu.i înțeleg de ce fac asta pt ca sunt absolut geniale😍😍😍)
    Well primul ar fi Descendents of the sun(medici,soldati si tot tacâmul,dupa Master's sun(fantome si diferite cazuri de rezolvat);dupa Ten 1 si 2(cazuri de crime,criminal in serie (genul meu de serial😁),si o echipă de detectivi numită Ten) .
    Apoi Boys over flowers (mai diferit:4 băieți bogati si aroganti si o fata săracă care îi ajuta sa devina"normali" 😂
    Iar la urma W lumi paralele ,de asta nu mai am ce comenta ,e cea mai originală poveste pe care am văzut.o vreodată 😍 un băiat \barbat venit din lumea benzilor desenate si o fata diin lumea reală ,lumile cum ar veni ca se intersectează iar ei călătoresc practic involuntar dintr.o lume în altă
    Toate au câte puțin din fiecare :si acțiune și suspans si romance si comedie .Merita
    PS sunt genul care se uita la aproape orice gen de seriale indiferent din ce tara provin 😊
    La cărți as avea mai multe recomandări dar că sa nu ma mai lungesc fac topul:
    1 Zece negri mititei de Agatha Christie
    2 Prințesa gheții
    3 Instrumente mortale
    4 Fantoma de la Opera
    5 Sânge albastru -serie -
    6 Hush Hush -sunt la al doilea volum -
    7 Jane Eyre
    8 Mandrie si prejudecata
    9 Fata din tren
    10 Crimă si pedeapsa
    As avea un miliard de recomandari dar poate cu alta ocazie.Multumim mult pt concurs si la multi ani încă o dată 😘😘

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!
    email: cristina.popesku@yahoo.com
    Instagram: @cristinapopesku
    Share: https://twitter.com/crisstinap/status/790843721889804288
    https://www.facebook.com/popescu.cristina.167/posts/10208101176826720?pnref=story
    https://ro.pinterest.com/pin/448952656587842955/
    https://plus.google.com/u/0/115827175133072773042/posts/4S6GSVeaVSb
    Mie imi plac mult romanele de dragoste, de aventura si politiste.
    Iti recomad cartea "Dragostea in vremea holerei" de Gabriel Garcia Marquez si "Biblia pierduta" de Igor Bergler

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!
    email: bv_byby27@yahoo.com
    Instagram: @tina_amarantine
    Share: https://www.facebook.com/valentina.bv.77/posts/1180320072045591
    Recomand filmele: The Green Mile (1999), The Pianist (2002), Schindler's List (1993), The Boy in the Striped Pajamas (2008), desi sunt mai vechi merita vazute.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani!!! :)
    Share: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=893647927401839&id=100002699190145
    Abonare: narcisa.clipa@yahoo.com
    Eu iti recomand cartea "Sa ucizi o pasare cantatoare" - Harper Lee. E cea mai geniala carte pe care am citit-o pana acum. Iti recomand si un serial chiar foarte reusit, Suits. E cu avocati si sunt foarte frumusei. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani!!!!!!! :)))))
    Share: https://www.facebook.com/ioana.diaconu.31/posts/708486769298449?pnref=story
    M-am abonat cu adresa de e-mail : ioanadiaconu22@yahoo.com
    La seriale iti recomand Arrow, Flash si Once upon a time!! Sunt preferatele mele, le indragesc foarte mult!!!!!<3 <3 <3
    La carti am ceva de recomandat:
    1.Nerve
    2.Al cincilea val
    3.Nascuta din fum si os
    4.Seria Instrumente Mortale, Dispozitive Infernale de Cassandra Clare!!! E un geniu, ador stilul ei, este una dintre autoarele mele preferate!!!
    4.Percy Jackson si olimpienii
    5.Miss Peregrine
    6.Labirintul Evadarea
    7.Mila 2.0
    8.My dilemma is you
    9.Banda celor 6 ciori
    10.Hotul de carti
    11.Momo
    12.Seria LUX
    13.Girl Online
    14.Arhivista Wasp
    15.Zece respiratii scurte
    16.Fata din tren
    17.Jumatate de rege si Jumatate de lume
    18.Si, in mod special, seria Harry Potter!!! Tocmai am citit si ultimul volum, Harry Potter si copilul blestemat!!!! <3 <3
    Trebuie sa recunosc, de putin timp am descoperit acest blog, si ma bucur tare mult ca m-am alaturat acestei comunitati!!! Mult succes in continuare, la multi (f)ani!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani!
    Email:gabi_simona_b@yahoo.com
    Instagram:@gabi_simona_b
    Share:https://www.facebook.com/badea.gabriela/posts/10208612002632461
    Iti recomand cartea Fata din tren de Paula Hawkins si Fluturi de Irina Binder
    La seriale iti recomand The Vampire Diaries , Supernatural , The Originals si Once upon a time

    RăspundețiȘtergere
  10. La mulţi ani blogului tău!
    Ăsta-i mail-ul: amaria.muresan@gmail.com
    Şi link-ul: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=956124477865916&id=100004051185104&pnref=story
    Ai lăsat un comentariu pe blogul cuiva pe care îl urmăresc, am apăsat pe numele tău şi asta e povestea. Bine, te-am mai văzut prin blogroll-urile altor persoane aşa că am fost cu atât mai curioasă.
    Cred că ai suficiente cărţi de citit şi fără recomandarea mea. :)
    La mulţi ani iar! Şi sper să continui cât mai mult cu blogul! Şi cu instagram-ul. Instagram-ul e perfecţiune pură. Mulţumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi,multi ani!
    E-mail:ciubotaru_larisa@yahoo.com
    Share:https://www.facebook.com/larisa.ciubotaru/posts/1143799545699268
    Recomand Stranger Things.

    RăspundețiȘtergere
  12. La muuuulti ani! Ma bucur ca blogul tau a mai imbatranit, am dat de multe lucruri faine pe el si de abia astept sa mai vad ce-o sa mai postezi.
    Email: andreeadragan98@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=681385272028581&id=100004713421647&pnref=story
    Eu am multe sa-ti recomand, deja ti-am recomandat niste chestii, dar ma gandesc ca esti a 12-a, asa ca te crut si iti recomand mai multe dupa bac si admitere. :))
    Sa fiu sinceraaa, tin minte ca am venit aici pentru ca am vazut un concurs pus de tine, dar am ramas pentru ca imi plac lucrurile pe care le postezi. (NU-MI LUAM REVISTA CU SISSI DACA NU ERAI TU, MERSI MULT)

    RăspundețiȘtergere
  13. La muuuulţi ani!
    email: mm_oiseandreea@yahoo.com
    share: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=323901341323472&id=100011108253541&ref=bookmarks

    Recomand serialele Game of Thrones și Stranger Things. Vorbind de cărți, o carte genială ar fi Testament of Youth. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani !
    Email grigoras_mro@yahoo.com
    share : https://www.facebook.com/mihaela.grigoras.10/posts/1091179820936085?pnref=story
    Im genrile fantasy, bioografie, jurnale,romane istorice, etc. Imi plac cartile bine scrise, care reusesc sa ma transporte in universul lor. Iti recomand Povestirile Evei Luna de Isabel Allende, Istoria iubirii de Nicole Krauss si Insula de Victoria Hislop si Love Marriage de Ganeshananthan.
    Te-am descoperit ieri, citind o postare pe facebook si acum ma bucur sa vad ca cititoarele tale iti sunt atat de apropiate ( asta arata ca se simt foarte bine aici ).
    La multi ani plini de carti bune si prieteni dragi !

    RăspundețiȘtergere
  15. La mulți ani blogului!
    E-mail: zipysmadness@gmail.com
    Share: https://www.facebook.com/simina.mone/posts/1136011233131534
    Referitor la cărți îți recomand ”Oameni, îngeri și demoni” de Lina Moacă, ”The Medium” de C.J. Archer(se găsește gratuit pe Amazon), ”Adventures in funeral crashing” de Milda Harris( la fel și această carte se găsește gratis pe Amazon). Cât despre filme, trebuie să vezi ”Doctor Strange”!!! L-am văzut de curând și mi-a plăcut!
    Îmi plac cărțile fantasy. Foarte mult! Ador comicurile, în special cele japoneze, manga!
    Te urmăresc de ceva timp... cred că un an sau chiar mai mult, probabil 2 ani, nu știu exact. Știu că nu prea comentez, însă îți citesc articolele! Oh, și îmi plăceau la nebunie update-urile care le făceai în fiecare lună în limba engleză. Cu ajutorul tău descoperisem teaser-ul pentru sezonul 5 American Horror Story (I`m so glad you like it, too!!), apropo: cum ți se pare sezonul acesta? Mai sunt 2 episoade, cine crezi că o să supraviețuiască?

    RăspundețiȘtergere
  16. LA MULTI ANI! :* :* :*
    roxan_elisa2000yahoo.com, https://www.facebook.com/cristinageorge.marindascalescu
    Recomand cu mult drag cartea "Fata din tren" de Paula Hawkins.

    RăspundețiȘtergere
  17. Fb:Andreea Paleu
    Share:https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1130412753703101&id=100002031628221
    Din pacate am descoperit blogul tau abia acuma , cu ocazia acestui concurs,dar deaja imi place ce am vazut aici si probabil voi ramane prin preajma!! 😊 O carte care mi.a intrat la suflet si pe care o recomand multora este "Cel care ma asteapta"!!❤

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi aaaaaaaaaaaaaaaaaani! :D
    Fb: Ema Georgiana
    Share: https://twitter.com/EmaBercaru/status/797244862387122176
    Share 2: https://plus.google.com/106230889992524193236/posts/A9qUGiWyPdc?sfc=true
    Email: insideovi2005@yahoo.com
    Instagram: emageorgiana2112

    Sincer, nici nu mai stiu cum am descoperit blogul tau. Il stiu de mult timp (n-am memoria atat de buna incat sa spun de cat :D), imi place modul in care scrii si imi plac gusturile tale.
    Prima si cea mai importanta recomandare pe care ti-o fac este cartea Oscar si tanti Roz, de Eric Emmanuel Schmitt. Ti-am mai zis de ea si altadata, am mai discutat in comentarii pe blogul tau, poate ai uitat de ea. It's a must :D
    Apoi, ma uit la foarte multe seriale, insa preferatul meu a ramas Dr House. Acum depinde si ce gen de seriale ai chef sa vezi intr-o perioada sau alta. Am vazut destule. :)
    Film: If only, clar. Si Just like heaven.

    Merci pentru concurs! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani! :)
    Urmaresc blodul cu adresa de e-mail ramona.raican@yahoo
    Link Share: https://www.facebook.com/ramona.rr/posts/1541039622602953; https://twitter.com/Ramona_RAICAN/status/797371327426555904
    Cartile mele preferate sunt cele scrise de Elif Shafak (in special "Cele patruzeci de legi ale iubirii") si de Eric Emmanuel Schmitt.

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani!
    FollowȘ iulia_vicky@yahoo.com
    ShareȘ https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=371332279881723&id=100010148622186&pnref=story
    Imi plac in general thrillerele (carti) si filmele politiste. Iti recomand Chicago PD, e un serial chiar fain.

    RăspundețiȘtergere
  21. Email: stefania.bercaru@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1734288646896731&id=100009468372661&pnref=story
    Iti recomand cartile lui Thomas Mann: Muntele vrajit, Casa Buddenbrook, dar si altele.

    RăspundețiȘtergere
  22. Share: https://www.facebook.com/typhoon.ciel/posts/1103366909777173?pnref=story
    Follow: typhoon_du_ciel@yahoo.com
    Cartea mea preferata e Lumea Sofiei de Jostein Gaarder. Daca n-ai citit-o inca, nu ezita :)

    RăspundețiȘtergere
  23. LA MULTI ANI!!!
    sergx_ray@yahoo.com
    https://www.facebook.com/sergiu.hasna/posts/1461048990590498
    Recomand cartea Calea Regilor de Brandon Sanderson si serialele The Night Of si Narcos.

    RăspundețiȘtergere
  24. Particip. URMĂRESC blogul prin Gmail : costeaadrianmihai.gmail.ro
    Am dat share pe pagina de Facebook Adrian Mihai Costea. La mulți ani și Îți recomand seria Cronicile vraciului e serai mea favorita.

    RăspundețiȘtergere
  25. La multi ani!
    liliana_hasna@yahoo.com
    https://www.facebook.com/liliana.hasna.5/posts/205506229892697
    Recomand cartile lui Dan Simmons.

    RăspundețiȘtergere
  26. https://www.facebook.com/vasile.hasna.7/posts/1221716657903026
    baneasa_69@yahoo.com
    Am cateva seriale sa-ti recomand:Orange is the new black,Game of Thrones, True Detective,Rome, Stranger things,Gomorrah, Fargo.

    RăspundețiȘtergere