CASTIGATOR Concurs Aniversar!

by - noiembrie 19, 2015

Hey, cititori :) !

* si maine e in sfarsit vineeriii * Mda, pe langa tot stresul ante-teze-bara-olimpiade, in weekendul asta am si eu timp sa ma relaxez - asa ca inainte de razboi. Sambata Gaudeamus - unde sper sa ma intalnesc cu unii dintre voi :3 -, iar duminica profit de tema cu deserturi literare de La Un Ceai.


Dar las palavrageala. Sunt sigura ca nu asta va intereseaza acum :)) 

Nu-mi vine sa cred ca blogusorul a facut 2 anisori si ma bucur ca am putut sarbatori cu voi acest eveniment. Va multumesc tuturor pentru participarea la concurs si va multumesc mult pentru urarile trimise - mi-ati facut zilele mai frumoase si ma motivati sa continui #loveyouall ^_^

Au fost 25 de persoane inscrise, astfel ca am ales cu ajutorul site-ului random.org castigatorul.


Iulia Bercaru este castigatoarea concursului aniversar. Felicitari :3 ! Astept un mail cu datele tale (numele complet + adresa) pe youngdreams19@gmail.com in termen de 5 zile (pana pe 23.11.2015). In caz contrar, voi alege alt castigator.

Ramaneti cu ochii pe blogusor pentru mai multe recenzii, concursuri si discutii :) Hugs, hugs, hugs!


Diana

You May Also Like

5 comments