luni, 28 aprilie 2014

DHW va recomanda trupa...

FALL OUT BOY


11 comentarii:

  1. Oh, da, asta e o trupa care .... nu-mi place:)) Am ascultat cateva melodii, dar nu sunt chiar atat de dragute. Varul meu mi-o bagase la propriu pe gat, si asta numai pentru ca lui ii place:))
    Ce are asa special?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pop-rock-punk? Ge-ni-al *.*
      - Diana

      Ștergere
    2. Asta e un raspuns convingator:)) Ok, ii mai dau o sansa. Doar una:))

      Ștergere
    3. Poti incerca si alte melodii in afara celor de pe albumul asta. ^_^
      N-o sa regreti :3
      - Diana

      Ștergere
    4. Da, cum ar fi Dance, Dance sau This Ain't A Scene, It's An Arms Race.

      Ștergere
  2. Hm...e un fel de rock mai puțin energic, nu chiar genul meu, dar merge :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum se aud tobeleeeeee! asa da, iti pompeaza sangele in vene :) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, sunt geniali :3 You just... ROCK 'n'ROLL \m/

      Ștergere
    2. Dar de Avril ce parere aveti?

      Ștergere
  4. Melodiile trupei nu prea sunt pe gustul meu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am mai ascultat de ceva timp melodiile lor. Ma bucur ca ati pomenit si de ei ;)

    RăspundețiȘtergere

Your opinion matters!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...