duminică, 24 august 2014

Jennifer Lopez îşi lansează prima carte

Frumoasa cântăreaţă şi actriţă îşi va lansa prima carte intitulată True Love. Cartea va apărea atât în engleză, cât şi în spaniolă. Aceasta şi-a exprimat entuziasmul prin intermediul reţelei Twitter publicând: “Hei #JLovers, prima mea carte #TrueLove va fi lansată pe 4 noiembrie”

În carte, Jennifer a scris despre schimbările ei din ultimii doi ani, atât ca mamă cât şi ca artistă, dar şi despre provocările de care a avut parte. Cartea a fost scrisă precum un jurnal şi conține poze nepublicate.

Cântăreaţa a declarat: “Scriind True Love a fost o experienţă personală şi vulnerabilă. În cazul în care nu ar fi fost pentru dragostea şi curajul dat de copiii mei, această poveste nu ar fi existat. În timp ce m-am luptat cu decizia daca să public sau nu această carte, am recunoscut că, dacă ar putea “atinge” chiar şi numai o singură persoană, atunci ar deveni, sincer, una dintre cele mai satisfăcătoare eforturi din viaţa mea.”


2 comentarii:

  1. Serios? Habar nu aveam ca Jennifer Lopez a scris o carte. Chiar sunt curioasa cum e. Nu mi-am inchipuit ca ar avea talent la scris. Ai citit cartea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O autobiografie nu poate fi chiar asa de greu de scris :)) Nu am citit-o si sincer nici nu cred ca as vrea :D
      xx

      Ștergere

Your opinion matters!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...