Top 5 Wednesday: Autori de la care abia aștept o nouă carte

by - august 10, 2016


Săptămâna asta în topul de miercuri am să vă prezint cinci autori care ar trebui să scrie o nouă carte ASAP!

5. Zoe Sugg
La noi a apărut primul volum din „Girl Online” (pe care îl găsiți la Editura Epica) și spuneți voi ce vreți, dar mie chiar mi-a plăcut :D Din câte știu, volumul 3 e la editat și urmează să apară... cândva... curând... în UK ^^” Aș vrea să apară mai repede volumul 2 la noi și totodată, aș vrea ca Zoe să scrie ceva mai serios. Cred că are potențial, iar seria „Girl Online” e doar încălzirea.

4. Stephanie Perkins
Da, okay, mai am de citit „Isla...”, dar după ce fac? Am citit „Anna...” și „Lola...” și m-am îndrăgostit de stilul autoarei și de personaje. Știu că mai are două volume de povestiri pe care le-a coordonat (4/5 cărți sunt deja publicate la Editura Epica) și care sunt tot YA, dar nu e la fel ca atunci când citești o carte scrisă de ea ^^”

3. Jandy Nelson 
Am citit „Cerul e pretutindeni” și mai am de citit „Îți voi dărui soarele” (ambele apărute la Editura Epica), dar apoi se termină totul pentru că Jandy n-a mai scris nimic altceva :( - hmm, poate asta înseamna că are un proiect secret? Nu știu. Dar la cât de grozav scrie e și aiurea să nu mai publice nimic.

2. Stephen Chbosky
Nu știu dacă știați asta, dar Stephen a publicat o singură carte, acum în urmă cu muuuuulțiii ani - 17 mai exact. Este vorba despre „Jurnalul unui adolescent timid” (Editura Trei). Acum lucrează la un volum cu povești de groază, dar parcă nu e la fel ca o carte YA. Mi-aș dori mai mult young fiction de la el. Totuși, cred că și volumul de groază o să fie bun - asta pentru că la teleconferință a povestit puțin despre el and damn, I need it ASAP!

1. Jennifer Niven
Care de fapt a terminat de curând de scris „Holding up the Universe”. Cartea o să apară în octombrie și abia aștept să mi-o cumpăr asta pentru că e cea de-a doua carte YA a autoarei, după „Toate acele locuri minunate” (care a apărut la Editura Trei), iar descrierea mi se pare de-a dreptul grozavăăă *.*

  

You May Also Like

2 comments

  1. Woo, cât de drăguță e postarea asta! O s-o fac și eu într-un viitor apropiat, dacă nu te deranjează. :D Și eu abia aștept volumul 2 din "Girl Online". Sinceră să fiu, nu mă așteptam să-mi placă așa tare, dar mi-a plăcut și vreau continuareaaa! :))

    P.S. Ai un tag de la mine care zic eu că ți-ar plăcea: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/08/zombye-apocalypse-book-tag.html Haha, am înnebunit în tag-uri, dar sunt prea drăguțe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place :3 Să mă supăr? :)) Chiar m-aș bucura să o văd și la tine pe blog ^.^
      Mersi mult pentru leapșă. Acum arunc un ochi ;)
      xx

      Ștergere