Happy Weekend

by - martie 23, 2014

Pfff, n-am mai avut timp de o postare ca asta, asa ca azi e momentul perfect.


Hayaa!!! Lume, vreau sa va multumesc tuturor celor care ati accesat blogul si ne-ati dat like pe pagina de facebook si ne-ati dat follow pe tumblr, sunteti AWESOME! Am urmarit statisticile blogului si am ramas surprinsa cand am vazut persoane din diferite tari - n-am sa le enumar pentru ca sunt foarte multe si toate la fel de importante pentru noi - care ne-au accesat blogul, fie si pentru o informatie sau din curiozitate: THANK YOU, THAK YOU, THANK YOU, THANK YOU!

*my reaction*


Nu ma asteptam ca in 4 luni sa avem atat de multi oameni care acceseaza blogul, care ne urmaresc si ne citesc. Ma bucur pentru asta si sper ca voi sa fiti alaturi de noi in continuare. 

Sper ca numarul sa tot creasca si sper ca informatiile aduse pe blog sa fie pe placul vostru. Ne puteti lasa sugestii mai jos, intr-un comm, cu ce vreti sa vedeti in plus pe blog sau vreo idee, leapsa (char as vrea una acum :))) ) sau tot ce vreti voi :)

In alta ordine de idei, week-end-ul asta a fost special, pentru ca l-am petrecut cu Laura si Dani - #virtualhugs - si livesteam-ul cu 5SOS de pe youtube, si soare si rasete si dormit peste noapte si dormit 4 ore si somn si nu mai conteaza :)))


Hm... altceva? Pai nu stiu! Mai sunt 2 ale naibii de luni pana la vacanta si vreau sa vina mai repede vara. Cateva zile pana la saptamana Scoala Altfel - mda... -_- - si alte cateva pana la vacanta de Paste - yuhuuu! :3
Voi ce mai faceti? Ce mai cititi? Cu ce va mai omorati timpul? :)


You May Also Like

0 comments