In mintea unui blogger - Partea II (Urmatoarele 33 de intrebari)

by - octombrie 11, 2014

34) Cine este cea mai atractivă vedetă de gen opus ție?

Diana: Woo, asta e greu. Am sa zic Michael Malarkey, dar nu stiu de ce :)) Probabil ca e primul personaj care-mi trece prin cap. Uuu si ar mai fi *.* Paul Wesley & Ian Somerhalder #lolmaniatvd





Laura: EVAN GOD BLESS YOU


 35) Pentru tine, care este sensul vieții?
Diana: Fericirea?!



Laura: Presupun ca sa ma realizez pe mai multe planuri de viitor 

 36) Definește arta.
Diana: Un mod de exprimare a gandirilor, ideilor, sentimentelor, exteriorizata in diferite forme: pictura, muzica, fotografie, dans, arte plastice etc.
#lolfilobleah
Laura: Activitatea prin care orice persoana isi poate exprima adevaratele trairi.

 37) Crezi în noroc?
Diana: Da. Cumva... ?! ... 
Am avut intr-o zi norocul sa prind RATB-ul, sa fie gol, sa am loc pe scaun, sa ajung la timp la lectiile de chitara si sa intarzie proful - lol si restul programului s-a cam dat peste cap. 
Daca asta e noroc...
Laura: Da, adica stau si ma uit in trecut si chiar cred ca am avut parte si de mult noroc

 38) Cum e vremea acum?
Diana: E soare @_@



 Laura: Destul de racoare, se insereaza.

 39) Ce oră este?
Diana: 1:48 PM
Laura: 18:19

 40) Conduci? Dacă da, ai făcut vreodată accident?
Diana: Nop =D



Laura: Doar masinutele din parcurile de distractii, sunt chiar buna la asta =)))))))))

 41) Care este ultima carte citită?
Diana: Terminata? Waa, asta e greu. am cam lenevit in ultima perioada la capitolul citit T-T
Cred ca Goosebumps a fost ultima carte citita - terminata!
Laura: Terminata-prima carte din seria noptii si m-am apucat de a doua dar stau cam prost cu timpul liber.

 42) Desenul tău animat preferat?
Diana: Familia Adams +++++  Zambetul lui Sharon, What's up Andy, Scooby-Doo! *.* si multe altele. 
Contemporane? Mai mult asa zisele "seriale" :)) LOL inca ma uit la desene, pff :)))
Laura: Spioanele, Copii de la 402, Fetitele PowerPuff-nu plecam niciodata la gradinita inainte sa vad macar un epison din fiecare =)))))

 43) Ai vreo poreclă?
Diana: Idk, do I have one? O.o
Laura: Momentan am scapat de toate :))) dar ultima a fost crustaceu 

 44) Care este ultimul film văzut?
Diana: Pff, pff, pff... Nu mai stiu :))) Stiu ca filmul cu Lucy l-am vazut la cinema. M-am mai uitat la ceva cu majorete - Sa moara toate majoretele, parca... Ugh, tre' sa ma uit la filme mai des ~.~
Laura: Am vazut o tampenie de film horror weekend-ul trecut cu vrajitoare, dar mai mult eram sub patura cu ochii, si tocmai ce am vazut AHS acum doua zile *.* 

 45) Alege DOAR 2: Dragoste, Bani, Sănătate.
Diana: Sanatate si Bani. Pff, aruncati cu rosii.



Laura: BANI si dragoste, ce-i drept sunt cam materialista, dar pff toti avem defecte


 46) Ai prins vreodată un fluture?
Diana: Cand eram mica :O 
Si ii bagam in borcan >.<
Si mureau T-T
Laura: Am mai spus ca urasc orice tip de insecta, nu imi pasa ca are culori frumoase pe ea IHHH le urascc.

 47) Ești obsedat de ceva anume în momentul acesta?
Diana: "Pff, nuuuu!" 
Carti, trupe, seriale...
Laura: Toata viata am fost obsedata de haine, TOATA VIATA

 48) Spune un banc care te-a dat pe spate.
Diana: LOL, eu si bancurile -_- 
"Knock, knock" "Who's there" "Boo" "Boo who?"



Laura: Tocmai ce mi-a spus amicul meu Mihai vineri o groaza de bancuri cu evrei, dar unul o jesus mi-a placut la inebunie =)))), nu mai stiu sa il reproduc dar facea si pizza parte din scenariu 

 49) S-a răspândit vreodată vreun zvon despre tine?
Diana:


Laura: I REALLY DON'T CARE

 50) Crezi în magie?
Diana: Da! Cred in tot ce e aiurea si ciudat. Duah, poate m-au acceptat la Hogwarts *.*



Laura: Nu prea, gen am vazut multe prostioare cu magie incat ma lasa putin rece acum.

 51) Tinzi să ții ură pe cel care ți-a greșit?
Diana: Depinde!
Laura: Nup

 52) În ce zodie te afli?
Diana: Scorpion 3:)
Laura: Balanta

 53) Aduni sau cheltuiești banii?
Diana: Adun ca sa-i cheltuiesc.



Laura: Tind sa adun cat mai mult si sa ii cheltuiesc pe toti de-o data :)))

 54) Care este ultimul lucru cumpărat?
Diana: Conserva de porumb =))))



Laura: CE AIUREA lenjerie intima

 55) Câte cărți ai în bibliotecă? (Aproximativ)
Diana: :O Le-am numarat cand am facut curat. Nu mai stiu numarul exact. Peste 150 sigur am #hopelessbookworm
Laura: Nu prea multe 

 56) Ești într-o relație?
Diana: Nu.
Laura: M-am si maritat azi de dimineata cu Ashton Irwin =))))) 


 57) Câte relații ai avut?
Diana:

Laura: Nu ma faceti sa rad =)))) nu mi-am tradat niciodata adevarata iubire, Untule de arahide vrei sa te casatoresti cu mine ?

 58) Poți să-ți atingi nasul cu limba?
Diana:


 Laura: nasul nu, dar cotul chiar pot =))))

 59) Unde ai fost ieri?
Diana: La scoala T-T
Laura: Scoala.


 60) Ai ceva roz în apropierea ta?
Diana: Camera mea obisnuia sa fie roz :)) Acum e mov B-)
Cred ca niste plusuri.
Laura: Carcasa telefonului :)))

 61) Porți șosete în momentul acesta?
Diana: Da. Mereu port sosete >.<
Laura: nu =))))


 62) Care este animalul tău preferat?
Diana: Amm, cam toate. Imi plac mai mult decat oamenii >_<


Laura: ehh caini cred, nu stiu, da cred ca da

 63) Care este arma ta secretă pentru a face pe cineva să te placă?
Diana: Amm, simtul umorului?! Nup. Nu cred ca am asa ceva... 
Amm... Nu stiu...



Laura: De ce nu m-ar placea cineva? =))))))

 64) Unde este cel mai bun prieten al tău?
Diana: Amm undeva prin Bucuresti... sper @_@
Laura: Am senzatia ca doarme acum, nu imi raspunde la mesaje:(

 65) Lady Gaga este… 


Diana: ...excentrica, talentata, nebuna =D
Laura: O persoana care inca surprinde pe oricine.

 66) Ce ai să lași drept moștenire?
Diana: NIMIC! AL MEU! TOTUL. E. AL. MEU. SA NU VA PRIIIND :O



 Laura: WTF o sa cheltuiesc tot pana mor =))))


You May Also Like

0 comments