În curând la Editura LEDA!

by - mai 24, 2016


Colecția Leda Edge dedicată segmentului young adult se completează cu o nouă apariție: „Blestemul câștigătorului” de Marie Rutkoski, prima parte a trilogiei „Blestemul câștigătorului”.

Într-un imperiu care se desfată cu războaie și cu înrobirea celor învinși, Kestrel, fiica unui general, are doar două posibilități: să se înroleze în armată sau să se căsătorească. Dar lumea îi este dată peste cap atunci când își întâlnește sufletul-pereche – un sclav ai cărui ochi par să sfideze întreaga lume. Urmându-și instinctul, sfârșește prin a-l cumpăra pentru o sumă imensă de bani. Însă băiatul deține un secret, iar Kestrel află în curând că prețul pe care l-a plătit pentru o altă ființă umană e mult mai mare decât și-ar fi putut imagina.

SĂ CÂȘTIGI CEEA CE-ȚI DOREȘTI S-AR PUTEA SĂ TE COSTE TOT CEEA CE IUBEȘTI.

Fiecare rând din „Blestemul câştigătorului” este minunat. Povestea este meşteşugit urzită, iar dilemele personajelor m-au fascinat şi mi‑au sfâşiat inima. Am avut parte de o lectură rară şi cu totul specială: nu am ştiut niciodată ce avea să se întâmple pe pagina următoare. Am iubit-o. Mai vreau.” - Kristin Cashore

Blestemul câştigătorului îţi taie răsuflarea, e un triumf liric al cărţilor YA fantasy. Marie Rutkoski scrie cu o forţă extraordinară şi a creat o epopee de o frumuseţe temerară. E o carte care trebuie citită.” - Ann Aguirre


Anul acesta, în colecţia Leda Edge: „NERVE” de Jeanne Ryan.

Un joc cu mize extrem de importante, ale cărui provocări se transformă în capcane mortale.

Atunci când Vee este aleasă să participe în CURAJ, un joc anonim de provocări transmis în direct pe internet, ea descoperă că jocul o cunoaște deja. Este ademenită cu premii luate de pe site-ul ĂstaSuntEu și i se oferă ca partener băiatul perfect, fermecătorul Ian. La început, totul este fascinant – fanii lui Vee și ai lui Ian îi îndeamnă să răspundă unor provocări din ce în ce mai riscante, cu mize din ce în ce mai mari. Dar jocul capătă o turnură periculoasă atunci când sunt îndrumați către un loc secret, alături de alți cinci participanți, pentru a câștiga Marele Premiu. Brusc, aceştia sunt nevoiți să riște totul, întrucât miza cea mare este însăși viața fiecăruia. Cât de departe va fi dispusă Vee să meargă înainte să-și piardă tot CURAJUL?

Romanul de debut al lui Jeanne Ryan ne spune o poveste plină de suspans, care pur și simplu nu poate fi lăsată din mână.

Ecranizarea thrillerului YA, regizată de Henry Joost şi Ariel Schulman, va debuta în cinematografele româneşti pe 16 septembrie 2016, cu Emma Roberts şi Dave Franco în rolurile principale.





Nu știu de voi, însă mie îmi fac cu ochiul amândouă *.* Am văzut trailerul de la „Nerve” acum ceva timp și apoi mi-am adus aminte că o sa apară și la noi cartea, așa că cu prima ocazie o să pun mâna pe ea :3 * eu aici sperând să păstreze coperta *

Vouă cum vi se par? :)



You May Also Like

0 comments