May Wrap Up & June TBR

by - iunie 07, 2016

Da, știu, am cam întârziat cu postarea asta... ^^”

☆ MAY WRAP UP ☆


Deși luna asta n-am citit prea multe chestii, tot e okay din punctul meu de vedere. Stau bine cu challenge-ul de pe Goodreads și am citit multe benzi desenate. E un fel de win-win pentru mine ^.^
  1. Harap-Alb continuă... #1 - știam că aceste benzi desenate sunt speciale și că sunt ceva mai diferite de cele clasice, însă nu mi-am imaginat că sunt atâââât de grozave - și aici mă refer la întreaga serie HAC! Trebuie să citiți această bandă desenată!
  2. The Amazing Spider-Man #5 - nu cred c-am mai stat până acum cu sufletul la gură la o bandă desnată :)), dar ei bine, e un început pentru toate! Spider-Man a reușit să ma impresioneze tare plăcut de acestă dată. Cred că e Marvel-ul meu preferat :3 Dar șșșșt, e secret. Rămâne între noi ;)
  3. Harap-Alb continuă... #2 - la fel de grozav ca primul număr, banda desenată pur românească dezvăluie ceva mai mult între paginile ei. De la articole legate de istoria benzii desenate românești, până la detalii și aspecte „din culise”.
  4. The Amazing Spider-Man #6 - momentul ăla când realizezi că prietenii îți sunt de fapt dușmani... mdap... Spider-Man a cam încurcat-o!
  5. The Walkind Dead #25 - cum ar fi să faci parte dintr-un grup de refugiați, posibil singurii supraviețuitori după apocalipsa zombi, și să te apuce așa dintr-o dată ideea să părăsești adăpostul, doar așa, să faci un experiment? Cam asta se întâmplă în acest număr care deși nu-i super grozav, te lasă cu un final total neașteptat.
  6. Thor #9 - încep să ajung la concluzia că Thor îmi place cel mai puțin... :(
  7. Cum să fii o fată rea de E. Lockhart, Sarah Mlynowski & Lauren Myracle - o carte de la care aș fi vrut ceva mai mult - poate să nu fie atâââât de light -, dar care merge citită ca o lectură ușoară, de vară.
  8. Delirium de Lauren Oliver - zău că am încercat să citesc cartea asta, dar simt cum mi se scurge viața din mine. Ceva îmi spune că seamănă cu Divergent pentru că ajung la concluzia cum că distopiile chiar nu-s de mine. Pur și simplu n-am putut continua cu lectura ei. Am s-o pun de-o parte pentru o vreme și am să mă reîntorc la ea... cândva...
  9. Becks merge la școală de Cristina Boncea - a fost o surpriză plăcută din partea Cristinei felul în care a evoluat ca autor. Se vede diferența dintre Octopussy și acest al doilea volum. Personajele sunt mai mature, acțiunea pare mai închegată și ideile în sine par mai gândite. A fost o carte okay, ceva mai cuminte decât prima, perfectă pentru vacanță, așa că tot vine vara :)
  10. Scandaloasa poveste a lui Frankie Landau-Banks de E. Lockhart - toată lumea o laudă pe Lockhart, dar, sincer, n-am apucat să-mi dau seama cât de bună e ca autoare din Cum să fii o fată rea. Am apucat să citesc destul de puțin din această carte, însă sună promițător și sper să se ridice la nivelul așteptărilor.
☆ JUNE TBR ☆

  1. benzi desenate - pentru că încă mai am câteva cu care am rămas în urmă și vreo trei albume, dar vine vara, se apropie vacanța și sper să am timp pentru toate :)
  2. Scandaloasa poveste a lui Frankie Landau-Banks de E. Lockhart - pentru că deși credeam că am să termin cartea în două zile, am ajuns să mă lălăi puțin cu ea. Lipsă de chef. Ugh.
  3. Mara Dyer. Începutul de Michelle Hodkin - de când am văzut că apare cartea asta mi-am pus-o pu wishlist și abia aștept să o citesc. Presimt că o să fie una dintre preferatele mele!
  4. Ultima scrisoare de dragoste de Jojo Moyes - de când cu Me Before You, toată lumea citește cărțile lui Jojo. Și cred că-s singura care n-a citit încă nimic de la acestă autoare. Și cum la noi acesta este, momentan, singura carte apărută, am să o încerc luna asta :)

Despre filme și seriale chiar nu am ce să vă povestesc vizavi de luna mai. Sunt aceleași seriale și niciun film. Dar acum, în iunie, am apucat deja să văd un film și-s tare mândră de asta pentru că-s sigură că or să mai urmeze și altele.

Păreri? Recomandări? ^_^




You May Also Like

0 comments