Book Blogger Tag

by - august 02, 2016


Am furat acest tag de la Roxi, de aici 3:)

1. Top trei lucruri pe care nu le suporți la o carte.

- prea multe chestii obsene. Nu sunt o fire pudică sau ceva. Își au și ele rostul - o înjurătură aruncată aparte -, dar nu știu dacă aș putea citi o carte plină de astfel de chestii, cum sunt cele erotice.

- atunci când se desrpind paginile. Am „Mai las-o moale cu fantomele” de Megan Crewe și deși are vreo 6 ani și eu am ținut-o numai în puf, cumva primele pagini s-au desprins din cotor. Și e așa de când am terminat-o de citit. Știu că asta e din cauză că nu au fost lipite bine, sau s-a dus lipiciul sau ceva, dar chiar urăsc când se întâmplă asta.


- autocolantele de pe cărți. Cod de bare, pătratul-ăla-gen-cip-care-nu-știu-cum-se-numește, autocolant de promoție, etc. Voi știți cât e de greu și stresant e să dezlipești o chestie din aia de pe o carte?!?!?! ȘTIȚI??!?!!? *-*


2. Descrie locul tău perfect pentru citit.

Acasă, în pat. Sub o pătură sau lipită de perete. Cu o cană de cacao cu lapte sau limonadă ^-^


3. Trei confesiuni legate de cărți.

- am început să marchez citatele preferate în cărți pentru a le include în recenzii. Și de obicei pun un sticker, un paper index, dar când nu am la îndemână ori fotografiez pagina, ori (de cele mai multe ori) îndoi colțul. Și ăsta e unul dintre obiceiurile proaste pe care încep să le dezvolt :/


- chiar dacă o carte e văzută de toți ca fiind una proastă, iar pe mine mă intrigă cu ceva, tot vreau să o citesc 1) pentru a-mi forma propria părere și 2) pentru a o trece printr-un filtru și a avea un exemplu de „așa nu”. Vezi „Frenezia” de Francesca Lia Block :D


- vreau să-mi curăț biblioteca, așa că încerc ca de fiecare dată când termin o carte să mă gândesc dacă să o păstrez sau nu. Și ajung să-mi fac liste pro și contra în mite. Cred că e o idee bună având în vedere că sunt multe cărți care-mi ocupă locul degeaba prin bibliotecă.

4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?

Eu chiar nu plâng când citesc cărți. E ciudat, știu, dar nu sunt genul XD

5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?

Dacă prin „noptieră” se înțelege TBR, atunci o tonă. Sunt cărți de la sponsori, cărți care au prioritate. Și tot citesc din ele, dar parcă lista nu se scurtează deloc O.O


6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?

Nu-mi place să mănânc în timp ce citesc. Risc să-mi murdăresc cartea!

7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.

Toate acele locuri minunate” de Jennifer Niven, „Cerul e pretutindeni” de Jandy Nelson și „Jurnalul unui adolescent timid” de Stephen Chbosky. My all time faves ^-^ !


8. Arată-ne o poză cu raftul tău favorit din biblioteca ta.


Mda, e cam întunecat. Și asta pentru că e raftul care se află după ușă. E preferatul meu pentru că aici se află vechile-noile mele obsesii. „Jurnalele vampirilor” și „Micuțele mincinoase” au fost seriile de care m-am îndrăgostit grozav. Apoi am aflat de seriale și a fost și mai super! Tot aici plănuiesc să-mi pun colecția TVD odată ce încep să-mi iau din cărțile în engleză ^-^

Ah, și în cutia aia mai puțin drăguță se află polaroidul meu :3


9. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.

Nou, cool, grozav. Mai logică de atât nici că pot fi :D :))

10. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?

Hmm, chiar nu știu. Secret în ce sens? :)) Pot spune că de multe ori prefer edițiile în engleză ale unor cărți și ajung să mi le cumpăr, dar până acum n-am citit vreo carte în engleză ^^”


Cam asta a fost leapșa de astăzi ^-^ Sper că v-a plăcut, iar dacă doriți să o preluați să nu uitați să menționați sursa :>

You May Also Like

3 comments

  1. Waa, ce răspunsuri și pozici frumoase! Nici mie nu-mi plac scenele obscene/înjurăturile exagerate. Mai înțeleg, câteva, că poate așa chiar sună mai bine pe moment, exprimă starea personajului, dar dacă deja se găsesc atât de des, pentru mine devine deranjant.
    Mă bucur că ai preluat și tu leapșa, pupicei!

    RăspundețiȘtergere