În curând la Editura TRITONIC!

by - octombrie 08, 2016

Kath începe să dezgroape secretele iubitului ei şi asta nu se întâmplă într-un mod plăcut. Harris încearcă să îi ascundă adevărul cât mai mult cu putință, dar dușmanii sunt hotărâți să nu îi dea pace, iar o afacere eşuată a bandei din Seattle o aduce pe iubita lui fix în mijlocul unui război sângeros. Cursele de maşini între adolescenţi se transformă peste noapte într-o luptă de stradă pe viaţă şi pe moarte.

Harris Stone e un adolescent orfan, infiltrat prea mult într-o bandă de răufăcători din care nu mai poate ieşi - şi nu vrea să iasă. Kath îl cunoaşte pe adevăratul traficant de arme, şeful lui Harris, iar acesta dezvăluie secrete care o înspăimântă şi o fac să îşi dea seama că nu e suficient de puternică să iubească un asemenea om.

Dragostea pentru el se transformă în condamnarea ei, și fiecare zi devine un dans al morții din care nu mai poate ieși.


Cât despre mine?... Sunt Georgiana Sandu, am 21 de ani, am absolvit un liceu de economie, dar pasiunea mea a fost mereu literatura. Mult timp am fost indecisă neștiind ce voi alege pentru viitor. Acum lucrez ca editor imagine la o televiziune online. Pasiunea pentru scris și grafică m-a dus spre jurnalism. Am început Dangerous Love pe la 18 ani, într-o perioadă mai dificilă a vieții mele și mi-am creat prin ea o altă lume căreia mă dedicasem în întregime.

Primul volum:



You May Also Like

0 comments