sâmbătă, 11 octombrie 2014

Ice Cream Book Tag

Waaa, am gasit un tag aici 3:)




Reguli:

1. Încorporați imaginea în postarea voastră!
2. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsați-mi link-ul cu postarea completă. AICI!
3. Dați tag-ul mai departe!


1. Înghețată cu aromă de unt de arahide - O serie pe care vrei să o citești de mult timp, dar nu crezi ca o vei face.
Sunt multe serii de carti pe care vreau sa le citesc. Cred ca Georgina Kincaid ar fi una dintre ele :/


2. Înghețată cu aromă de ciocolată - O carte pe care poți să o citești la nesfârșit/de foarte multe ori.
Anna si sarutul frantuzesc :3 - pur si simplu m-am indragostit de ea 


3. Înghețată cu aromă de fistic - O carte cu o copertă verde.
Luna plina =D - sper sa apuc s-o citesc in curand 


4. Înghețată cu aromă de căpșuni - O carte foarte romantică, însă nu intensă ci drăguță.
Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere - nu neaparat ca-i siropoasa, dar e prima carte de dragoste care mi-a venit in minte si pe care am citit-o


5. Înghețată cu aromă de lămâie - O carte cu un sfârșit acrișor.
Divergent?! - nu-s fana a seriei sau a filmului 


6. Înghețată cu aromă de mentă - O carte de copii care îți place.
Emily the strange - cred ca e o carte destul de infantila, insa mie mi-a placut la nebunie :3


7. Înghețată cu aromă de vanilie - Cartea clasică favorită.
Mic dejun la Tiffany - cred ca printre singurele carti clasice citite. Nu-mi prea place genul si nu-mi place sa ma chinui cu o carte daca stiu ca o citesc in sila. Cartea asta, insa, m-a impresionat si e un clasic reusit pe care l-as reciti ;)


8. Înghețată cu de toate - O carte foarte groasă pe care ai citit-o repede.
Nu am citit carti groase. Am in biblioteca cateva care trec de 350 de pagini si se apropie de 400. Primul volum din Micutele Mincinoase l-am citit intr-o zi. Si are peste 340 de pagini, daca nu ma insel.



*imaginile nu-mi apartin, le-am luat de pe net!*

Si cam asta a fost tag-ul. Hmm, cam scurt =D
Il dau mai departe celorlalti bloggeri care nu l-au facut - mentionati, va rog, de unde l-ati preluat =D

A mai facut cineva tag-ul? Cum vi s-a parut? Puteti lasa link-urile in comm sa aruncam si noi un ochi 3:)

- Diana

2 comentarii:

  1. Frumos, frumos!
    As vrea sa citesc Luna plina. Ma atrage coperta si cred ca este foarte intersanta.
    Micutele Mincinoase, nu stiu ce sa spun dar serialul ma plictiseste groaznic si e foarte lalait. Asa este si seria?
    Am facut si eu Tag-ul aici:
    http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2014/10/ice-cream-book-tag.html

    Pupici <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a parut destul de okay seria, desi nu e ceva foarte reusit. Nu seamana deloc cu serialul. Poate apuci sa citesti si cartile :)
      Foarte dragute raspunsurile :3
      - D.

      Ștergere

Your opinion matters!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...