Top 5 Wednesday: Carti pe care le-as vrea ecranizate

by - aprilie 15, 2015

Ugh, chiar trebuie sa-mi pun o alarma pentru ca de fiecare data, in fiecare miercuri uit sa fac topul. Ba imi aduc aminte prea devreme, ba prea tarziu... Ma rog, cert e ca astazi avem un nou T5W. Mi-a placut mult tema asta si abia astept sa impartasesc cu voi cartile pe care le vreau - TREBUIE - ecranizate :)

5. "Fetele Gallagher" de Ally Carter - Mi-a placut asa de mult seria asta incat am citit-o pe nerasuflate. Am gasit aici zvonul cum ca are sanse ca seria sa fie ecranizata. Oh, Doamne, abia astept!


4. "Anna si sarutul frantuzesc" de Stephanie Perkins - Putin previzibil, avand in vedere ca e o autoare pe care o ador, insa ce pot sa zic, St. Claire chiar m-a cucerit. Cum ar fi sa prinda viata intr-i ecranizare? :3


3. "Cautand-o pe Alaska" de John Green - Poate ca la fel de previzibil, desi cu zvonuri de productie ceva mai realizabile, cartea asta e una dintre cele mai realiste si emotionante pe care am citit-o si care ar merita pe deplin sa fie ecranizata.


2. "Atingerea lui Juliette" de Tahereh Mafi - Am adorat la propriu cartea asta si cand ma gandesc ca mai sunt inca 2-3 volume pe care autoarea le-a scris, dar care n-au fost traduse la noi din motive de marketing ma intristeaza. Va recomand cartea pentru ca nu veti regreta!


1. "Eve" de Anna Carey - O.M.G. Daca nu ati citit seria inca, TREBUIE s-o faceti pentru ca eu incepand sa citesc seria asta m-am indragostit de carti, iar acum Leda a anuntat ca volumul 3 este in curs de aparitie and my feels are like ASDFGHJK #fangirl :D


Ugh, mi-a fost foarte greu sa fac acest top, dar asa cum fac de fiecare data, am scris titlurile care mi-au venit primele in minte. Ar mai fi seria "Fortele raului absolut" sau "Miss Peregrine" sau sau sau... Din cate stiu, despre cartile din top s-a zvonit la un moment dat ca vor fi ecranizate, dar se pare ca e cale lunga de la "a fi luat in vedere" si "a incepe filmarile". Sper totusi ca macar o carte din cele de mai sus sa fie ecranizata cat de curand. Ei, ce ziceti? Ati citit cartile? Pareri?

P.S. Trailerele sunt fanmade sau book trailers =)

- Diana

You May Also Like

0 comments