The Maze Runner: Scorch Trials | Trailer

by - mai 19, 2015

DAMN YES! Mai mult Dylan O'Brien, mai multe momente cu sufletul al gura si "RUN-BITCH!". Exact! "The Maze Runner" continua cu ce-a de-a doua parte, "Scorch Trials" care sigur va fi la fel de buna ca prima parte si pe care va recomand s-o vedeti la cinema *.* In 3D daca e posibil :)). Am iubit-adorat-murit-dupa filmul asta si seria de carti sade frumos in biblioteca mea asteptand sa fie citita... ^^" V-am aratat in urma cu ceva timp pozele promotionale, iar astazi vin cu trailerul...


... si un mic BTS :D


In plus, avem si posterul filmului:


* Sunt singura care a salivat? *

Abia astept sa vad ce se mai intampla cu personajele si cum vor evolua lucrurile. O data am intalnit si eu o serie care n-a fost intr-atat de mediatizata incat totul sa fie previzibil si sa ajungi - fara sa vrei - sa afli dinainte ce se va intampla. Oh, si abia astept sa citesc cartile :3

Voi ati citit cartile? Ati vazut primul film? Ceva pareri? :D

- Diana

You May Also Like

0 comments