Despre Blind Date și cum au decurs lucrurile

by - mai 07, 2016

Aloha, cititori ^-^ ! E mai, iar de luna viitoare vine vara; pentru mulți asta înseamnă vacanță, pentru alții înseamnă admitere, bac și alte minunății. E mai așa că e perioada tezelor, testelor și ascultărilor, așa că God bless us all!

Acum ceva timp am organizat primul Blind Date with a Book pe blog, iar această postare este dedicată exclusiv feedback-urilor, așa că dacă ați participat sau vreți să participați, vă aștept părerile, nemulțumirile, propunerile și ideile în comentarii :) 

Când am organizat Blind Date-ul, mă așteptam să particip eu și încă vreo 2-3 cititori, plus o prietenă, așa că am rămas plăcut surprinsă când ne-am adunat vreo 14 persoane #thankyouall #ly *.* Asta înseamnă că v-a plăcut ideea, că ați avut încredere (în mine, în voi) și că ați vrut să faceți un gest frumos pentru cineva. Și asta e cel mai important! Pentru cei curioși, nu am avut niciun fel de probleme cu întârzieri (prea mari ^^”) de colete sau persoane care au dat și nu au primit (din nou, vă mulțumesc super-mult!). Am să stabilesc mai clar anumite reguli pentru data viitoare - pentru că da, va mai fi și o dată viitoare :3 - și sper că o să participați la fel de serioși și entuziasmați :3

Vă las mai jos câteva poze cu cărticelele primite :3

De la Katia pentru Larisa
De la Raluca pentru Katia
De la Angela pentru Raluca
De la Larisa pentru Arci
De la Sibel pentru Mirela
De la Mirela pentru Veronica
De la Anca pentru Irina
De la Irina pentru Adrian
De la Adrian pentru Georgiana
De la Georgiana pentru Bea
Șiii ce i-am trimis eu Angelei
Iar eu la rândul meu am primit de la Bea care mi-a trimis volumul 5 din seria „Percy Jackson” :3 #tyly


Și acum legat de următorul Blind Date... Mă gândeam să organizez unul pe anotimp - așa n-or să fie nici foarte dese, dar nici foarte rare - cu câte o temă diferită. Fiind primul Blind Date, am zis să nu impun o anumită temă, dar mă gândeam să facem un schimb de cărți după o listă de dorințe data viitoare. O listă de 10 cărți pe care vi le doriți din care cel/cea care vă trimite coletul să poată să aleagă una :) Așa toată lumea o să se asigure că n-o să primească o dublură. Sper că vă place tema asta - aștept și alte idei de teme pentru Blind Date-urile viitoare dacă aveți :) Următorul Blind Date cred c-o să fie prin iunie-iulie, cam așa. Sfârșitul lui iunie, începutul lui iulie :D Am să revin cu mai multe detalii atunci :*

Per total mă declar mai mult decât mulțumită ^_^ Vă mulțumesc mult dragilor și vă mai aștept! xoxo




You May Also Like

0 comments