In curand la Editura NEMIRA!

by - februarie 18, 2015


"Case bantuite, vecini cel putin suspecti, aparitii fantomatice, premonitii inspaimantatoare, ruine celtice in cotloanele carora se ascund cele mai intunecate secrete, intalnirea cu insasi moartea cea infricosatoare si deopotriva demna de mila. Si asta nu e tot! Perceptia distorsionata a timpului, copilaria si temerile ei, coincidentele stranii ce leaga prezentul de trecut se intalnesc in paginile unei carti pentru amatorii de senzatii tari."

Stephen Jones depaseste rezervele si limitele frumosului, alegand subiecte inspaimantatoare pentru o antologie exemplara, dedicata celor care inteleg si apreciaza bogatia si impactul unei povesti de groaza.“ - Publishers Weekly




Va spun sincer ca m-a tentat sa-mi cumpar primul volum, dar nu stiam cat e de bun sau reusit - plus ca la cat de multe carti am in bilbioteca, prea putin probabil sa ajung s-o citesc foarte curand, ajungand abandonata si plina de praf pe vreun raft. Mai jos sunt detalii despre primul volum. L-a citit cineva? Pareri? :)
O ANTOLOGIE CARE TE BAGa iN SPERIEtI!

Tot ce-i trebuie unui cititor dependent de spaime, vise rele, spirite malefice si ganduri sumbre. Tot ce-i trebuie unui cititor ahtiat dupa stafii, tinuturi bantuite, personaje si intamplari datatoare de fiori.“ - The Guardian

Delicii si spaime incantatoare pentru oricine cauta povestiri horror in genul clasic.“ - Publishers Weekly

"Cosmaruri, adevaruri, minciuni, morti si vii, spirite rele si spirite bune, creaturi invizibile si mai ales idei fara chip bantuie intr-o carte a ororilor nascocite de autori inzestrati cu o imaginatie inspaimantatoare. Scriitori consacrati si incepatori dintre cei mai talentati se intalnesc intr-o antologie exceptionala. Stephen King, maestru incontestabil al genului, da tonul cu o povestire infricosatoare."

- Diana

You May Also Like

3 comments

  1. Ce interesant sună aceste cărți!
    Nu am prea multe cărți de la Nemira, am doar Jocurile foamei şi Eu sunt numărul patru... Încep să regret acest fapt.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Chiar suna foarte bine. Ador genul asta de carti, mereu sunt mai bune decat filmele. Ultima data cand am citit o carte de genul, dar cred ca mult mai slaba, a fost Femeia in negru - si aia mi-a dat cativa fiori pe sina spinarii.
    Case bantuite, fantome, celti. Cine vrea mai mult ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi plac coperţile, dar nu mă prea atrage genul. Sunt mai fricoasă :))

    RăspundețiȘtergere