Leapsa: Jennifer Lawrence Book Tag

by - februarie 16, 2015


Sii, cealalta leapsa de care va spuneam in postarea precedenta. Desi titlul mi se pare ciudatel, iar actrita nu e tocmai pe placul meu - poate din cauza ca nu-s asa mare fana Jocurile Foamei - pot spune ca o admir pentru "gafele" facute in timpul diferitelor aparitii publice. Va spun de pe acum ca nu stiu prea multe chestii despre actita, dar sper sa ma descurc cu leapsa :)

1. Actrița a crescut în Kentucky - Cartea ta favorită care se petrece într-o zonă rurală.


*Daa?!* 
Hmm... "Miss Peregrine"? Actiunea se petrece pe o insula, fara vreo urma de urbanizare, asa ca am sa presupun ca e undeva la sat ;)

2. A fost descoperită pe străzile din New York - O carte despre care nu ai auzit, dar pe care ai găsit-o într-o librărie și ți-a plăcut foarte mult.


*Okaay... Adica era orfana sau traia pe strada sau ceva?*
"Fiecare pentru sine" si "O noapte de neuitat" ar fi niste exemple. Cartile sunt despre Titanic, povestea fiind spusa din diverite perspective. Cartile le-am gasit la libraria vis-a-vis de liceu si nu auzisem de ele pana atunci. Dupa ce am aflat ca sunt despre Titanic - si cum obsesia mea crestea si ma rodea pe interior - am zis sa mi le cumpar. Acum zac prin librarie, dar sper ca nu pentru mult timp =D

3. Swearing off social media (nu știu cum să traduc asta) - O carte pe care refuzi să o citești.


*Cred ca se refera la evitarea site-urilor de socializare sau la evitarea presei sau ceva...*
"Ion" :))) Mda, m-am multumit cu filmul, dar stiu ca tot o sa trebuiasca s-o rasfoiesc macar pentru BAC T-T

4. Și-a început cariera în televiziune, apoi a ajuns să joace în filme - O serie care devine mai bună cu fiecare volum.


*Cred ca toate vedetele incep asa, nu?! Nu cred ca se trezeste cineva peste noapte vedeta...*
Pff, evit sa citesc serii - sau cel putin asta am cam facut in ultimul an. De fiecare data cand incep sa citesc o serie, ori ma plictisesc, ori pierd ideea principala, ori ma apuca perii albi pana apare tradus urmatorul volum.

5. S-a împiedicat la decernările Oscar - O carte/serie care a început bine, dar s-a terminat prost.



*O da baby, asta e unul dintre motivele pentru care imi este cumva draga :)))*
"De 19 ori Katherine"?! Facand abstractie de matematica epuizanta pentru un creier umanist, filolog, cartea a inceput sa-si piarda din idee spre final - dupa parerea mea :(

6. JLaw și Chris Martin - Cartea preferată scrisă de doi sau mai mulți autori.


*O, stiam ca sunt impreuna. Inca mai sunt intr-o relatie sau s-au despartit? Sau s-au logodit? :O*
N-am prea experimentat asta, dar cred c-am sa zic... "Playlist pentru Nick si Norah"?! Desi a fost cam slabuta cartea, altceva nu-mi vine in minte. E de apreciat faptul ca sunt doua viziuni narative, ceea ce ii ofera cititorului sansa de a se... duplicita?! #fuckofffilo

7. A lucrat cu David O. Russel - Un caracter disfuncțional(?)/cu probleme pe care nu poți să nu-l placi.


*Who?*
Cand citesc o carte, de obicei incerc sa vad prin ochii personajului, sa-l inteleg. Nu-mi vine nimic in minte, dar pot cu usurinta sa inteleg un punct de vedere - chiar daca nu sunt de acord cu el :)

8. Mystique - Un personaj negativ care crede că ceea ce face e un lucru bun.


*X-MAN. Mare fan... mare fan...*
Upsie, aici chiar nu stiu ce sa raspund... Va pot povesti despre ce-am facut azi la fizica. Ma simt mandra ca incep sa inteleg extraterestra =D

9. The Hunger Games - Seria populară favorită.


*...*
"Eve"- pentru ca am iubit fiecare pagina si a fost printre primele mele iubiri - si "Jurnalele Vampirilor"- pentru ca sunt prima mea iubire si deja devine mainstream :\

10. Tot ceea ce a spus ea până acum a fost amuzant - Personajul amuzant favorit.


*Puncte bonus!*
Uff, nu stiu cate carti funny am citit, dar cert e ca in spatele fiecarui tip dragut se ascunde si un pic de umor. *Miranda's voice*: " I have a lot of baes" :))


Yey! Si asta a fost si cealalta leapsa, luata tot de la Chucky. A fost interesanta si chiar foarte amuzanta :)) Cum vi s-a parut? A mai facut cineva leapsa? Daca da, lasati link-ul intr-un comm sa arunc si eu un ochi, iar daca nu, considerati-va tagguiti - da, e cuvant. Acum l-am inventat :P.

-Diana 

You May Also Like

3 comments

  1. Tag-ul edrăguț, dar nu ştiu dcă m-aş fi descurcat la unele întrebări...

    RăspundețiȘtergere
  2. O ador pe femeia asta! Şi cât despre tag, când o să am timp o să-l ''încerc'', iar dacă o să-l public pe bloguleţul meu am să-ţi las link-ul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am zis de o groaza de ori ca o sa-l fac, dar mereu ma iau cu alte treburi. Pana termin Maine de Musso, cred ca o sa.l fac si eu.
    Citeste Ion. Eu urasc cartile de la scoala, le detest, dar asta chiar mi-a placut si are o poveste foarte interesanta. Stii ca nu se poate compara fimul cu cartea.
    Cautand-o pe Alaska este la fel ca De 19 ori Katherine. Cartea asta m-a dezamagit si Green la fel.

    RăspundețiȘtergere