7. Despre versiuntea ta de acum un an sau doi

by - decembrie 27, 2013

... asta mi s-a parut cea mai grea dintre intrebari...
Despre mine acum 2 ani... Hmmm... 
Cred ca eram o ciudata (nu ca asta s-a cam schimbat in vreun fel) care statea si tot invata, o tocilara, cum ar spune altii, dar si o fata care descoperea placerea cititului.
Va spun sincer ca acum cativa ani, nici gand sa pun mana pe vreo carte :)) Credeam ca-s toxice si ma plictiseau (don't judge me). Preferam sa ma joc, nu conta cum, dar asta vedeam toata ziua.
M-am schimbat mult, spun altii, fata de cum eram acum cativa ani. Nu e vorba de maturizare, ci de perceptia lor asupra mea, de faptul ca m-am adaptat (sau am incercat) mediului. Societatea e uneori dura, iar asta te schimba. "Nu te omoara, dar te face mai puternic". Poate ca e si vina mea, dar daca te impotrivesti majoritatii, o cam patesti. Asa am inceput sa ma schimb... fizic vorbind...


Nu stiu daca ati inteles ceva, dar asa ciudata, egoista sau nebuna, tot eu sunt, iar versiunea mea de acum cativa ani a fost in trecut si prefer sa traiesc in prezent. Cateodata ma ia valul in viitor, dar gasesc tarmul prezentului si ma ancorez cat pot de tare.
Nu stiu daca fac bine sau rau, cert e ca acum ma simt mai bine ca acum 2 ani, sunt altfel fata de cum eram acum 2 ani, gandesc altfel si ma comport altfel... si mai mult ca sigur ma voi schimba si peste 2 ani...

You May Also Like

0 comments