Life like this

by - decembrie 12, 2013

Hello, everybody :D Ce mai faceti? Mai aveti de dat teze/teste? Eu nu stiu cum de pot sa mai tastez in momentul asta :|


All in all, viata mea e departe de a fi roz. Ma simt super obosita si extenuata; nu stiu de ce, dar cred ca am o idee...


Nu fac acesta postare pentru a ma plange... ei bine, poate ca da :)) dar si pentru ca nu prea stiu ce sa va mai spun O.o
Adica, da, stiu, e o perioada super incarcata pentru toata lumea, iar eu sunt una dintre acele persoane care vor sa faca mai multe lucruri de-o data... Mda, imi place sa-mi complic viata... Ca drept dovada, sambata am olimpiada la romana *fuckidontlearnforitfuck*


Si m-a cuprins si o oboseala de nu pot sa-mi mai tin ochii deschisi. Probabil dupa acesta postare ma voi duce sa dorm *da,stiu, precum curcile -_-* dar chiar am nevoie sa-mi reincarc bateriile. Si eram in RATB si drumul devenea din ce in ce mai lung, si parca nu mai ajungeam acasa, iar ochii mi se inchideeeeaaaauuuuu... Daca am ajuns sa motai in masina, e chiar grav :))
Si maine trezirea de dimineata - teza la laina *fuckagain*


Pe bune, scoala asta ma omoara, de fapt, cred ca si voi stiti prn ce trec :(( *ihopeso*


Dar asa, putina motivare, sa ne mai distindem... 





















Bun, bun, acum chiar ca trebuie sa invat, altfel Ian se tine de promisiune... si am si un ajutor pe masura :)))
Ok, postarea asta a fost ciudata si plina de non-sens, dar sper ca v-a amuzat. Promit sa revin cu forte proaspete duminica cand o sa va pregatim si o surpriza :D

You May Also Like

0 comments