Leapsa #2

by - decembrie 16, 2013

Ce avem noi aici?! Am gasit pe Shattering Words o leapsa draguta, care e de fapt 2 in 1 :)) si cum sunt malefica muahahaha m-am gandit s-o "imprumut" putin :D
Buuuunnnn... Let's do it! :)
P.S. Scuzati claritatea imaginilor. Sper sa se inteleaga ceva :D

1) Găseşte o carte pentru fiecare iniţială a numelui tău.

D-I-A-N-A :D

Disparuti (Disparuti vol. 1) de Michel Grant

Impecabil (Micutele Mincinoase vol. 2) de Sara Shepard

A 16-a luna (Cronicile Casterilor vol. 1) de K. Garcia & M. Stohl

Nopti de sucub (Georgina Kincaind vol. 2) de Ricjelle Mead

A doua luna plina (Luna plina vol. 2) de Kelley Armstrong

2) În funcţia de vârsta pe care o ai numără de-a lungul rafturilor şi opreştete la cartea care îţi indică anii. 
15 devine deja norocos :)
Vanatorii: Fantoma de L.J. Smith

3) Găseşte o carte a cărei acţiune are loc în ţara/oraşul tău.
Mda... Cam greu, dar am gasit un volum de nuvele. Actiunea din REM se petrece in Bucuresti si cum Cartarescu incepe sa-mi placa - da doamna diriginta, acum este momentul cand dau vina pe dumneavoastra :D - aici este si volumul "Nostalgia"

4) Alege o carte a cărei destinaţie ai vrea să o vizitezi.
Ce pot sa spun, Londra este prima mea iubire <3
Ingerul mecanic (Dispozitive infernale vol. 1) de Cassandra Clare

5) Alege o carte care reprezintă culoarea ta preferată.
Mov?! Da, cred ca mov... :))
Eve (Eve vol. 1) de Anna Carey

6) Care carte ţi-a rămas recent în minte?
Pai, cum ultima carte TERMINATA a fost "Daca as ramane" - acum 100 de ani - de Gayle Forman (recenzia aici), here it is:

7) Ce carte ai citit cu dificultate?
Nu-i vorba ca am citit-o cu dificultate - bine, de fapt n-am citit-o pe toata - ci ca nu m-a prea atras subiectul in ziua aia caniculara de vara :))
Pe jumatate moarta (Madison Avery vol. 1) de Kim Harrison

8) Care carte din lista celor pe care vrei să le citeşti ţi-ar aduce o mare satisfacţie odată terminate?
Cred ca seria Jurnalele Vampirilor :D 
Adica da, sunt o disperata si-mi place asta :)), asa ca mi-am luat toate volumele (si sunt cu serialul la zi :D) si voi fi chiar incantata cand voi termina toate volumele :3

9) Găseşte o carte care să aibă apă pe copertă.
Se vad, sper, niste valuri mici acolo in care TITANICUL se scalda :))
Fiecare pentru sine de Beryl Bainbridge

10) Găseşte o carte cu albastru pe copertă.
... tot "Daca as ramane"...

11) Găseşte o carte cu foc pe copertă.
Morat de-a binelea (Vampirii sudului) de C. Harris

12) Găseşte o carte cu roşu pe copertă.
Supranatural (Paranormal vol. 2) de K. White

13) Găseşte o carte a cărei copertă are legătură cu pământul.
Noroi. Pamant... V-ati prins?!
Micutele mincinoase de S. Shepard

14) Găseşte o carte cu verde pe copertă.
Harry Potter de J. K. Rowling

15) Găseşte o carte cu aer pe copertă. 
Aer. Vant... Tot p-acolo :D
Toamna de Mons K....

16) Gaseste o carte cu alb pe coperta. *
* eu stiu varianta si cu acesta intrebare :D*
Lumea Sofiei 
17) Găseşte o carte cu roşu, albastru, verde şi alb pe copertă.
Cred ca asta a fost cel mai greu de gasit >.< Cu aproximatie...

P.S.S. Ramane sa faca si celelate admine aceasta leapsa daca vor. Nu cred ca mai este cineva din blogosfera care n-a facut leapsa, dar fiti liberi s-o preluati :D

You May Also Like

0 comments