Leapsa cartilor necitite

by - martie 09, 2014

Okay, stiu ca n-am mai facut de mult timp o leapsa si pe una aproape ca am uitat s-o mai continui, dar ma uitam pe niste bloguri si am gasit leapsa asta pe A Mystic World si am zis "De ce nu?!". Avand in vedere ca am muuuuuuuulte carti necitite... mda... asta sper ca o sa ma ajute cumva :D #hope


1. Câte cărți necitite ai?
Avand in vedere ca biblioteca mea geme de carti si nici 20% nu am citit - 30% sunt citite punand la socoteala cartile imprumutate sau citite de mama :D -, tind sa cred ca am mai multe carti pe care cu siguranta nu le voi citi vreodata, decat carti care chiar merita :/

2. Câte cărți pe care le-ai citit?
Hmmm.... asta-i usor! Adica nu-s foarte multe - cred ca in jur de 50 maximum :D. Imi place sa citesc o carte cand am timp si pe unele le mai las, oprindu-ma din citit, vrand ca totul sa dureze mai mult - #crazyonaboard -, dar mda... tre' sa citesc mai multe carti cu putinta si sa ma opresc din cumparat... :D

3. Cumperi mai multe cărți decât citești?
Pai, duhhh >.< Tocmai ce ziceam: vreau sa am anumite carti pe care nu apuc sa le citesc vreodata - check Harry Potter - si ajung sa zaca in biblioteca, iar cateodata ma intreb daca pot sa ma vindec de chestia asta... Si am ajuns la concluzia ca e ceva incurabil XD

4. De ce crezi că nu ai citit deja toate cărțile tale necitite? 
Pff... Pentru ca... Pentru ca... Fuck. I. Don't. Know.
Cred ca de vina e timpul sau ideea aia ca da imi iau cartea acum si o sa ajung acasa si sa o citesc, dar uit de ea si deja trec luni si nu ma mai intereseaza subiectul... E trist, dar adevarat ca ajung sa "abandonez" unele carti, sperand ca o sa ajung sa le citesc candva.

5. Ai de gând să-ți interzici să mai cumperi cărți o perioadă?
Am incercat. nu functioneaza! Adica merge gen, o luna (maximum!!!) sau ceva, dar de fiecare data ajung sa mai cumpar fie si o singura carte. Faza e ca m-am oprit din a cumpara in masa (cate 7-8 o data), deci merg pe un drum bun. O sa raresc cumparaturile, dar sunt reduceeeeeeeeeeeeeerrriiiiiiiiiii....... #blestematefieelereducerile

Ce? S-a si terminat? :(
A fost scurta si va invit si pe voi s-o preluati si sa lasati link cu leapsa voastra intr-un comm :D 

* pozele sunt luate de pe net >.< *


You May Also Like

0 comments