sâmbătă, 29 martie 2014

The Art Of Getting By (2011) - Recenzie


Pe scurt:

"George e un adolescent singuratic şi pesimist până la a fi fatalist. El a ajuns aproape de absolvire fără a munci vreodată, cu adevărat, la ceva, în toată viaţa lui. Circumstanţele îl fac să se împrietenească cu Sally, o fată foarte populară, dar complicată. Ea îşi dă seama că are multe în comun cu George şi că sufletele lor sunt asemănătoare."









Parerea mea:
Abia am vazut filmul (acum cateva minute) si nu stiu daca mi-a placut sau nu. Adica dupa descriere si trailer pare interesant. Okay, povestea unui adolescent, intrat intr-un fel de depresie care isi pune intrebari legate de univers si existenta - suna cam ca mine, hmm? - si ma rog, actor dragut plus Emma Roberts. Pana aici e super, dar m-a dezamagit relatia dintre ei. Da, lui George ii placea de Sally. Da, Sally era o rebela. Da, au ajuns sa fie impreuna - intr-un fel -, dar nu vad farmecul "realtiei" lor. 
George e un artist neinteles si Sally e o tipa rebela. Poate ca ea e impulsul lui George, impulsul de a fi fericit din nou, de a trai. Era mai frumos daca povestea lor ar fi mers asa, neinteleasa. Mi s-a parut o porcarie spre final, adica de ce Sally ajunge cu un tip mai invarsta cu vreo... 5 ani sau nu stiu, care e tot artist ca si George? De ce vietile lor se despart la un moment dat, iar reintalnirea lor e asa de brusca, dar totusi previzibila?
Of, m-a lasat cam rece finalul, dar mi-a placut foarte mult de tipul care l-a jucat pe George. Nu cred ca as fi vazut alt tip jucand rolul, sau reprezentandu-l la fel de bine. Emma? Ei bine, nu mi-a placut de personajul ei sau cum a juncat sau altele, iar mie, de obicei, imi place de Emma. (The Hell, Girl???)

Oricum... Voi l-ati vazut? Pareri? Intrebari? Ceva? Orice...?



Nota:


Trailer:


Un comentariu:

  1. A început frumos şi s-a terminat prost. Nu mi-a plăcut deloc de tipă şi sfârşitul a fost aiurea. Mă aşteptam la ceva mai frumos, gen un final fericit sau măcar un final trist care să nu te bage în ceaţă.

    RăspundețiȘtergere

Your opinion matters!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...