Martie si vine vara

by - martie 01, 2014


Okay, nu stiu de voi, dar eu char astept sa vina vara. De obicei nu-s asa de entuziasmata, avand in vedere ca iubesc al naibii de tare cum e vremea acum (in Bucuresti) si ca pot sa ma inforfolesc cu fulare si caciulite si paltoane si bocancei.

Daaarr, cum scoala ma omoara si nu mai am timp liber, tanjesc dupa vara sau mai de graba, dupa o vacanta sau concediu de odihna sau... cum vreti voi sa-i spuneti. Vreau sa zac ca o leguma o zi intreaga, sa ma uit la seriale si filme, iar seara sa vorbesc cu voi. Asta nu-i ceva nou din ceea ce fac deja :| Dar as vrea sa am timp mai mult sa ies, sa ma uit ca un cartof printre vitrinele magazinelor, sa bag in mine pizza si sa ma manzolesc pe toata fata de ketchup, sa mananc inghetata si sa ma murdaresc pe nas (nu intrebati :)) )... Vreau vara dom'le, ce mai!

Si ma rog, se apuca acuma filo sa faca un calcul si zice ca mai avem 3 luni jumate (daca gresesc, filo e de vina :D ) de stat la scoala si de indurat temele, invatatul si colegii liceul :D
Totusi, exista o parte buna: aceea ca afara e vremea asta asa de AWESOME si ca ma simt oarecum ca in Londra (nu ca as fi fost vreodata FIZIC pe acolo). E asa de mohorit si mie imi place cand e frig. Poti face o gramada de lucruri si gasesti o gramada de tipi hot imbracati in paltoane sau cu fesuri d-astea :3 :

Just Calum :)))) I was joking!
Vorbesc despre chestii d-astea:





Off, acum revenind... :D
Am nevoie de vara pentru ca anu' asta e destul de greu cu acomodatul & co., asa ca am nevoie de o pauza. Am nevoie de mai mult de o pauza. am nevoie de maaaarrreeee :3
Pam pam! Si la vara mai mult ca sigur o sa vreau sa fie frig, stati sa vedeti =)))))))

Siii cam atat :D

P.S. Multumum pentru cele 100 de like-uri pe FB. Va asteapta un concurs aici.

Love u :*

You May Also Like

0 comments