CASTIGATOR Concurs de fidelitate!

by - februarie 28, 2015

Hey! 


Incepem prin a multumi participantelor pentru ca s-au inscris - speram ca v-au placut articolele si ca veti continua sa fiti active pe blog ^.^

* Va multumesc pentru feedback-urile pozitive vis-a-vis de poem si de micul fragment (care nu, nu e dintr-un viitor roman, dar cine stie :)) ) #penguinhug. Mai sunt multe de unde au venit si am sa mai postez. Abia astept parerile voastre fie ele si negative ;) *

Am numarat comentariile si avem un top 3:

1. Andra Raluk - 29 de comentarii

2. Anna Morgan King - 26 de comentarii

3. Madeline Mckaler - 21 de comentarii

Castigatoarea este Andra - felicitari! Asteptam datele tale (adresa + numele complet) intr-un mail la adresa youngdreams19@gmail.com in termen de 5 zile (pana pe data de 4.03.2015).

P.S. Va multumim pentru comm-urile lasate la postarile mai vechi #virtualhug

P.S.2 Anna si Madeline - aveti o intrare in plus la viitorul concurs organizat pe blog, indiferent de natura lui (nu uitati sa mentionati asta la momentul respectiv) :)

Si acestea fiind spuse, va invitam sa urmariti blogul in continuare pentru mai multe surprize.
DHW. Incheiat! ;)

- Diana & Laura -

You May Also Like

6 comments

  1. Comentariile puteau fi lăsate la orice postare sau numai la cele din februarie? Eu am comentat şi la celelate şi sunt singură că am un comentariu la peste 30 de postări... În fine, felicitări câştigătoarei! Lectură plăcută :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiind un concurs de fidelitate pe luna februarie, s-au luat in considerare comentariile lasate doar in luna acesta. Am observat ca ai comentat si la postari mai vechi si iti multumim #hug - o sa tinem minte implicarea ta ;) ! Intrarea in plus iti poate fi de ajutor la viitorul concurs :)
      -D.

      Ștergere
    2. Păi, toate cele 46 comentarii (fără cele trei lăsate aici şi la concurs) sunt toate din luna asta :)) înainte urmăream blogul cu Anna Hope Morgan, de-abia la concursul ăsta am început să-l urmăresc cu Anna Morgan King :))) Dar ce mai contează acum...

      Ștergere
  2. Vaai, mulțumesc mult! Acum trimit datele. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S - Mulţumesc pentru intrarea în plus :3

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, Andra!
    Multumim pentru beneficiu. :))

    RăspundețiȘtergere