Top 5 Wednesday: Locuri pe unde as vrea sa calatoresc

by - august 26, 2015

Hey, hey, hey ^-^ ! Ce mai faceti? Nu-i asa ca-i bine ca a venit frigul peste noi? O, Doamne de cand asteptam eu vremea asta. Iubesc toamna si racoarea si hainele ceva mai grosute, asa ca ma bucur ca toamna a venit ceva mai repede. Sper sa o tina! Acum revenind la tema de saptamana asta pentru T5W. In ultima vreme am simtit nevoia asta sa evadez, sa explorez si sa caut ceva "altfel". Asa ca mi-am facut o "lista" cu locurile pe care, sper, sa le pot vizita candva :) Desigur, la acestea se adauga multe altele cum ar fi Parcul Yosemite sau chiar si Romania. All over again :3

5. New York City - New York, New York... Oras mare, aglomerat, plin de visuri... Desi nu-s eu persoana care prefera multimile, as pune pe lista aventurilor NYC. Atatea de vazut, atatea de indraznit, atatea de castigat si pierdut!


4. Paris - desi nu-s fana a limbii franceze - cred ca incep incet-incet sa o urasc -, tot m-as avanta in "orasul iubirii" pe care Anna a inceput sa-l indrageasca (in "Anna si sarutul frantuzesc"). Hmm, cred totusi ca nu-i o risipa de timp pana la urma. In plus, am un nou tel in viata: sa ajung la Disneyland!


3. New Orleans - daca ati vazut A) "The Originals" sau B) "AHS: Coven" stiti despre ce vorbesc! Nu stiu daca e intr-adevar orasul plin de petreceri si traditii, insa tot are un aer de loc magic. Toate vrajitoriile, toate legendele, toate lucrurile pe care le poti descoperi... Cine stie, poate dai si peste un Klaus sau un Elijah :))


2. Amsterdam - more like Amsterdamn :)) Dupa TFIOS si dupa cateva imagini vazute pe google :)) pare un loc linistit pe care l-as vizita. O calatorie cu bicicleta si o cafea bine meritata undeva la un bar-caffee pe malul apei...


1. Marea Britanie - iubesc vremea de acolo si sper ca voi reusi sa o vizitez cat de curand. De asemenea, planuiesc sa plec la studii acolo - pe bursa, ofc ^^". Nu stiu insa daca la Londra sau la ce facultate. Mai am 2 ani de hotarare :)) Dar Londra tot as vizita-o. London Eye, Big Ben, 221B Baker Street, Tamisa, Podul si toate lucrurile pe care le-as putea vizita si unde m-as abandona cu placere. Evadarea mea!


Cam asta e topul de saptamana asta :) Pareri? Care sunt locurile pe care ati vrea sa le vizitati?

- Diana

You May Also Like

6 comments

  1. Ce locuri frumoase ai ales <3 si eu vreau sa merg in toooate + Chicago, Chicago e marea mea iubire :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar si mie imi plac locurile alese ♡ Si eu ador toamna,vremea ploioasă,hainele mai grosute si ciocolată caldă ♡♡♡I hate the summer!!!
    Cel mai mult imi doresc si eu sa ajung in America sau in Londra,pentru limba engleză si multe altele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mult imi doresc sa vizitez tarile nordice, in special Finlanda si Islanda :) + Olandaaaa <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Amsterdam sună foarte bine pentru mine, tot ce ţine de Olanda sună foarte bine :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Din lista ta am vazut pana acum Marea Britanie (Londra, Cardiff, Glasgow, Edinburgh si inca vreo cateva orase mai mici), Amsterdam (plus Haga, tot din Olanda) si Parisul (inca locuiesc acolo). Mi-ar placea tare mult sa vad si eu New Orleans, tot datorita serialului The Originals, insa New York-ul nu ma atrage. Poate ca o sa vina un moment, insa pentru moment mi-ar placea mai mult Los Angeles, Las Vegas, etc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce top fain :)) si eu vreau sa vizitez aceste locuri plus inca altele (Mexico City, New Orleans, Praga, Malta etc.) te pup.

    RăspundețiȘtergere