In My Mailbox #33

by - aprilie 08, 2017


Da, știu, am întârziat puțin cu rubrica asta și probabil că mulți dintre voi sunt curioși ce cărticele am mai strâns. Ei bine, vă spun doar atât: a cam meritat așteptarea!


Dacă în luna martie vă povesteam că am strâns mult prea multe cărticele și că trebuie, cumva, să mă opresc, însă acum vă spun că nu există scăpare! Mai ales când dai de reduceri! *-*

A post shared by Diana 🌿 (@theforestheir) on

Cum în martie o fost Kilipirim și cum m-am gândit să dau o fugă mai mult pentru a vă povesti ce e nou pe acolo (v-am și povestit aici), n-am putut să mă abțin și mi-am dat TOȚI banii de buzunar pe restul cărticelelor din seria GoT ^^” și, în apărarea mea, trebuie să știți două lucruri: 1) erau la super reducere, în sensul că m-a costat 20 de lei un volum (cu ambele părți) și că 2) per total, întreaga serie m-a costat în jur de 100 de lei #sorrynotsorry :D

A post shared by Leda Edge (@ledaedge) on

Luna trecută, cei de la Leda Edge m-au surprins în cel mai frumos mod cu putință ^.^ 1) am primit „Trei coroane întunecate”, carte pe care pusesem ochii de când apăruse în străinătate și 2) ghiciți cine face fotografiile pentru contul de Insta al editurii *this guuuurl* :D așa că hai pe @ledaedge și @theforestheir cu câte un follow ;) Mulțumesc super mult, Simona xo! Nu uitați că puteți găsi cărticica și aici :)




O altă surpriză frumoasă a venit de data asta de la librarii Books Express care sunt absolut grozavi și pe care îi îmbrățișez cu drag \^-^/ am ridicat coletul de la sediul lor - și zău, dacă sunteți din București, merită să le faceți o vizită :) - și am cunoscut cel mai simpatic cățeluș și cei mai drăguți librari EVĂR! V-am povestit mai multe și aici. Coletul a fost tare drăguț ambalat și cuprindea cele două cărticele YA pe care mi le-am dorit de ceva timp și pe care le-am găsit aici și aici la un preț super bun!


Și în final am să vă arăt două nuvele grafice și o mică surpriză primită din partea celor de la Bestseller (mulțumesc super super mult ^.^)! Sunt tare curioasă de scriitura lui Vitali Cipileaga, mai ales după tot succesul pe care l-a avut cu „De vorbă cu Emma”. Cele două romane grafice reprezintă slăbiciunea mea pentru Antic ExLibris ^^” le-am găsit pe amândouă cu 10 lei fiecare și mă declar mai mult decât mulțumită. Vă dau totuși un sfat: stați cu ochii pe site-ul lor pentru că aduc un număr limitat de cărticele și spre exemplu, la vreo 3 zile după ce au pus „Assassin's Creed”, volumul ăsta era deja sold out. Am să vă mai țin și eu la curent pe pagina de facebook, atunci când îmi sare câte ceva în ochi ;)

Cam astea au fost cărticelele pe care le-am adunat luna trecută + săptămâna asta. Păreri? :) Voi ce ați mai primit/câștigat/cumpărat/citit în ultimul timp?
© fotografiile îmi aparțin!




You May Also Like

0 comments