Spring Flowers Book Tag

by - aprilie 26, 2017


Un tag drăguț până ne mai revenim ^^” și prin „noi” mă refer la mine în proporție de 99,99999999%. Mulțumesc mult de tot Roxi, omulețul care mereu se gândește și la mine 💗

Narcisă – O carte despre o iubire neîmpărtășită

Am să aleg „Îți voi dărui soarele” de Jandy Nelson, ei bine, mai degrabă prima parte a romanului în care Brian pare că nu simte ceva anume pentru Noah.


// comandă de aici

Degețel – O carte pe care te-ai prefăcut că ai plăcut-o

Cred că „Diana cu vanilie” cumva. Pentru că atunci mi s-a părut ceva trist și am citit cartea gândindu-mă constant la povestea Dianei. Într-adevăr, cred că e o cărticică de-o cafea, pe care o răsfoiești să treacă timpul, așa că acum dacă aș reciti-o, probabil că i-aș da 2/5 steluțe în loc de 5/5 cum i-am dat de fapt.


// comandă de aici

Liliac – O carte despre prima iubire

Clar „Printre tonuri cenușii” de Ruta Sepetys. Și asta pentru că pe un fond atât de trist și de plin de suferință precum războiul, s-a putut naște o frumoasă, sinceră și puternică poveste de dragoste care ajunge să-ți frângă inima #feels 😭


Zambilă – O carte cu un final trist

Aici am să aleg „1984” a lui Orwell și asta pentru că am citit-o de curând și deși mulți spun că finalul este destul de ambiguu și depinde de ce fel e interpretare îi acorzi, eu una cred că este trist. Aș vrea să vă spun mai multe, dar nu vreau să vă răpesc plăcerea de a o citi #readthebookfirst 😉


Bujor – O carte care te-a făcut să te simți rușinat/ă

Doar una? :)) Știu că a fost un timp în care mă simțeam destul de ciudat să umblu pe stradă citind cărți pentru copii, cum a fost, de exemplu, „Jurnalul intim al lui Cuckoo Clarke”, o carte care deși e plină de desene și are un stil foarte lejer, are și un mesaj ceva mai serios. Încă încerc să trec peste toată această „poveste” cu rușinatul în public în anumite situații. God bless the hand-made book covers ^_^” !


// comandă de aici

Lalea – O carte cu cea mai frumoasă declarație de dragoste

Nu-mi place să mă repet, însă am să aleg tot cartea Rutei Sepetys și, ca să nu fie un spoiler gigantic, vă las link-ul de la citatul meu preferat aici. Vă va sfâșia inima și vă va face să vă îndrăgostiți de Andrius din nou și din nou și din nou.


Brândușă – O carte care te-a făcut să râzi cu poftă

Recent? Aș zice „Graffiti Moon”. Nu mă așteptam ca această carte să fie atât de amuzantă și de interesantă. Prima carte citită de la Editura Storia și posibil, și prima carte scrisă de un autor australian ❤


// comandă de aici

Panseluță – O carte care te-a făcut să te gândești la un subiect important sau intens

Jurnalul unui adolescent timid”. Nu cred să mă fi gândit pe bune la suicid ori la depresie până la această carte.


Margarete – O carte despre o relație strânsă de prietenie dintre două sau mai multe femei

Cum să fii o fată rea” care, deși se află sub umbrela a trei autoare destul de populare și apreciate, nu a reușit să mă surprindă în vreun fel. O poveste drăguță, de vară, despre prietenie :)


// comandă de aici


Și acestea au fost cerințele ^.^ Dau leapșa mai departe oricui dorește s-o preia (cu mențiunea să amintească sursa). Cum vi s-a părut?

You May Also Like

2 comments

  1. Waa, mereu mi-a făcut plăcere să-ți citesc răspunsurile! *.* Doamne, cartea Rutei Sepetys e absolut genială, iar pe Andrius mi l-am imaginat atât de frumoos! Acum că mă gândesc, chiar aș vrea să recitesc cartea asta. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ^.^ ikr T-T și eu aș reciti-o, dar mi-e teamă că iar o să plâng. Mă păstrez pentru film și pentru cealaltă carte a autoarei care am auzit că e la fel de tristă *-*
      xx

      Ștergere