Recenzie "CHIMIE PERFECTA vol 1" de Simone Elkeles

by - ianuarie 26, 2014



Editura: Leda

Data aparitiei: Martie 2012
Autor: Simone Elkeles

Traducator: Carmen Ion 
Tip coperta: Cartonata
Format: 130x200
Numar pagini: 416
ISBN: 978-973-102-441-7

O puteti comanda aici, aici sau aici (celelalte volume)

Multumiri Editurii Leda pentru aceasta carte!





Date despre autoare:

 Pagina autoarei !!



Simone Elkeles (nascuta pe 24 aprilie 1970) este o autoare americana, cunoscuta pentru romanele sa le de dragoste in special pentru seria de trei carti "Chimie perfecta" si "How To Ruin" . La momentul actual este cea mai vanduta autoare de romane de dragoste pentru adolescenti. In anul 2010 a castigat premiul pentru cel mai bun roman de dragoste "Chimie perfecta: Legile atractiei".
                                                                      
                                                                  


Prezentare:

"BĂIAT RĂU + FATĂ CUMINTE = CHIMIE PERFECTĂ

O poveste provocatoare şi pasională despre ce poţi descoperi când priveşti dincolo de suprafaţa lucrurilor.
La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea.
Pot ei sa spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?
Toată lumea ştie că sunt perfectă. Duc o viata perfectă.
Am haine perfecte. Până şi familia mea e perfectă.
Şi deşi asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap ca să păstrez aparenţele că am tot ce-mi doresc pe lume.
Dacă adevărul ar ieşi vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă…
O carte pentru băieţi răi şi fete cuminţi, pentru băieţi buni şi fete rele, o carte pentru băieţi şi fete, care a cucerit cititorii şi blogosfera!"

Parerea mea:

Pot sa spun ca am citit cartea cu cea mai mare placere si drag, desi recunosc ca la inceput o cam ocoleam. Mi-a fost recomandata si povestita in mare de colegele mele si de atunci pot spune ca m-am  indragostit de ea. 
Cartea prezinta doua persoane diferite, din lumi diferite, pe care mai tarziu dragostea ajunge sa ii lege.
Povestea incepe cu prezentarea vietii perfecte a lui Brittany Ellis. Sau asa voia sa para!!! Viata ei nu era nici pe departe perfecta. Brittany avea o sora mai mare Shelly care din nefericire se nascuse cu dezabilitate fizica si mentala. Mama ei incerca din rasputeri sa o transforme pe Brittany intr-un copil perfect iar tatal  ei era plecat mai tot timpul cu afaceri.
In afara casei, Bittany incerca sa se comporte ca o fata razgaiata, de bani gata, care nu avea nici o grija decat aceea de a-si alege ce haine sa-si mai cumpere.

Pe de alta parte, Alex Fuentes, un rebel din partea de sud a orasului isi prezinta viata lui alauri de banda Latino Blood si alaturi de familia lui greu incercata de soarta. Alex isi pierduse tatal la varsta de 6 ani in timpul unei vanzari de droguri, ramanand sa traiasca numai cu mama si cei doi frati ai lui.
Brittany si Alex se intalnesc la scoala - prima data cand Brittany era cat pe ce sa dea peste el cu masina - si apoi se intalnesc la ora de chimie unde profesoara ii pune sa lucreze impreuna la un proiect. Si de aici inepe povestea lor! 
Nu vreau sa dau prea multe detalii despre actiune pentru ca asa am sa stric toata magia acestei carti. Am sa spun doar ca merita sa o cititi pana la final ca sa vedeti ce se intampla cu ce doi. 
Dupa parerea mea, "Chimie Perfecta" este o carte superba care te prinde din primele 10 pagini si o data ce o incepi nu mai poti sa o lasi din mana. Povestea are de toate: dragoste, actiune, comedie. Are cam tot ce ti-ai putea dori de la o carte. V-o recomand, merita citita! :)



Nota:





Celelalte volume din serie:


                                                                    
















Trailer:



Un mic poster fanmade pe care l-am gasit:


You May Also Like

4 comments

  1. Am asteptat foarte mult cartea asta si mi-a placut, o citeam cu mare placere, dar nu stiu ce s-a intamplat, dar dupa 150-200 de pagini a inceput sa ma plictiseasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. E previzibila povestea, dar ataaaattt de dulce. Am devorat-o intr-o singura zi, dar a meritat. Mi-a placut discrepanta dintre protagonisti si totusi felul in care se completau. Sunt prezentati si in Reactie in Lant, unde mi s-au parut mai maturi, dar la fel de adorabili.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chimie perfecta sunt cartile mele preferate ..merita citita toate volumele ....

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoa recenzie , am citit cartile ai sunt minunata ... M-am indragostit de Aled , Carlos si Luise ...

    RăspundețiȘtergere