In My Mailbox #2

by - ianuarie 20, 2014


Hey, ya, little daydreamers! :) Ce mai faceti? Ce mai cititi? 
Rubrica asta e pentru Decembrie + Ianuarie, asa ca e posibil sa iasa mai luuuuuuunga :D


"Jocurile Foamei" le-am castigat la un concurs la Revista UNICA. Multumeeessccc! ^^ *yey*
Imi doream de mult timp sa mi le cumpar.




"Fiecare pentru sine" - pentru ca Titanic
" Hotel Transilvania" - pentru ca reducere :))
"Pisicile razboinice" - chiar nu stiu de ce =))
"Foamea" - castigata pe blogul Shattering Words. Multumesc muuulllttt :*
DogTag-ul cu Petea din Jocurile Foamei l-am castigat pe blogul Jurnalul unei cititoare. Multumesc muuullltttt :*

Mapa + CD-ul => curs de spaniola >.<
Si da, ala e un CD cu soundtrack-urile din al doile film JF. L-am castigat pe FB, aici. Si eram OMG, aia sunt eu, castigatoarea?! :)) 
Iar celelalte 3 carti le-am comandat de pe Elefant.ro - imi trebuiau pentru scoala si am profitat putin sa-mi completez seria Sange Albastru :D 








Pentru ca n-aveam ce face, am luat un puzzle, DE 2000 DE PIESE!!! Ce-o fi fost in capul meu?! Bine, e Empire State Building, dar nici chiar 2000 de piese XD


Pai, cam atat, cred :D

You May Also Like

2 comments