Ninge si... cam atat!

by - ianuarie 25, 2014

Hey, m-am trezit de dimineata cu gandul ca: "Da, ieri a fost cam viscol, dar azi cu siguranta va fi mai bine", dar cand m-am uitat pe geam, m-am trezit in Narnia...


Bine, bine... Poate ca exagerez, dar se vede ca in Bucuresti n-a nins iarna asta. Adica e viscol si e urat pentru ca daca nu ar bate vantul, cred ca ar fi destul de dragut... zic si eu :D

Si pentru ca afara e frig, iar cartoful din mine moare de cald, paradoxal :| - mda, in casa e mult prea cald, iar ai mei zic ca e ok -; normal ca-i cald daca cartoful din mine e inforfolit in pulover si ciorapi grosi, iar ai mei la maneca scurta :|, eu m-am plictisit si chiar n-am nimic mai bun de facut. As vrea sa pot dormi, dar mi-e o lene.... :))


Cred ca in momentul asta mi-e lene sa si tastez :))
Sau nu! :)
All in all, as avea o propunere: ce ziceti de un CONCURS? Dupa ce strangem 25 de abonati GFC, vom da startul unui concurs pe blog, iar pe facebook aveti promis un concurs la 100 de like-uri ^^
... Nu stiu ce sa va mai zic... Postarea asta e facuta aiurea pentru ca eu ma plictisesc teribil. Maine imi fac din "teme" si o sa incerc sa citesc "Anna si sarutul frantuzesc" ... Sper doar s-o termin pana in februarie :)

Voi ce mai faceti? Ce mai cititi in weekend sau ce filme/seriale imi recomandati pentru omorat timpul? :D

You May Also Like

0 comments