5 Things I love Saturday #6

by - octombrie 10, 2015


Salutare tuturor! Ziua de astazi a fost mai productiva decat ma asteptam si mi-am petrecut-o mai toata plecata de acasa - ceea ce e bine pentru o peroana care vara nu-si paraseste barlogul! Asa cum vedeti in titlu, astazi ar trebui sa va arat 5 lucruri pe care le-am iubit sambata asta, insa eu am sa va cam povestesc ce am facut astazi - desi o sa fie cam plictisitor si nu-atat-de-interesant-pe-cat-as-fi-vrut.

1. "5 A.M. turn the radio up, where's the rock'n'roll?" (P!nk) - nu chiar 5 dimineata, dar nici daca-as fi vrut nu m-as fi trezit la 6:48 (!!!) SAMBATA! In fiecare zi ma trezesc la 5:30 si speram si eu la o zi de dormit-peste-program, dar se pare ca natura nu a fost asa de miloasa cu mine. Si mda, cand ma trezesc dau drumul la TV. Zau ca dauneaza! Numai procarii pe programele de muzica. Aceleasi melodii pe care le auzi non-stop pe oriunde ai trece? Mda, le gasesti pe.fiecare.program.de.muzica! -.- Deja e o lupta pierduta.


2. Silent movie - dap, apoi a trebuit sa merg la o conferinta-bara-discutie-despre-filme cu domnul Cristian Tudor Popescu (e un jurnalist - e okay daca nu stiti, nici eu nu mi-am dat seama din prima de unde mi se pare cunoscut numele) si desi am crezut ca o sa fie destul de plictisitor, toata sarada despre propaganda din filmul "Manasse" a meritat fiecare minut! Cine ar fi crezut ca in spatele unei piese de hazard se poate ascunde un intreg "complot"? Is cuvinte prea sofisticate, asa-i? :)) Daca sunteti interesati, proiectul se numeste "Cinemateca pentru toti" si puteti sa cautati pe net pentru mai multe detalii :D



3. Autumn leaves - dupa ce am iesit parca se facuse mai frig decat era de dimineata, iar afara parea sa fie doar un alt scenariu de film: vantul batea, prevestitor, frunzele dansau pe jos ca intr-un spectacol mut, iar noi dardaiam la propriu de frig. Asa ca am cautat un refugiu...



4. Healthy food & good music & a warm place - ... si l-am gasit pe la Universitate, la Fru Fru :)) Desi mi-e destul de greu sa incerc tot felul de mancaruri noi, nu zic neaparat nu... sau poate ca zic, da' asta-i alta discutie. Si Doamne ce-mi place atmosfera! Daca aveti drum pe acolo, doar opriti-va si stati la o masa, la o salata, la un fresh, la o poveste si savurati caldura din interior, acusticul melancolic si contemplati vremea de afara. Data trecuta un intreg playlist Ed Sheeran ne-a acompaniat povestile (i-auzi, filozof ma fac :))), dar acum am fost mai pe sobru - Arctic Monkeys!



5. Home, oh home - si cand intr-un final am ajuns acasa, m-am pus pe descaltat pantofii cu toc (poza de mai sus e cu scop de prezentare :))) - mai, dar nu m-au durut asa de tare picioarele, ca de obicei - si pe urmarit seriale. Mbine, pana acum am vazut episodul nou din Jurnale, insa mai am timp si pentru restul in weekendul asta. Ceea ce-mi aminteste cat sunt de lenesa! Proiecte, youtube, scoala, teme... CE? ce? Cummm?



Plictisitor, asa-i? ^^" Sambata voastra cum a fost?

P. S. Cum vi se par imaginile? :3 Gasiti mai multe pe instagram-ul meu :)

Diana

You May Also Like

15 comments

  1. frumoasa sambata ai avut eu am stat astazi frumusel in casa. Am urmarit Jonathan Strange si Mr. Norell , eu o miniserie realizate de cei de la ITV si e superba pentru aceasta luna, scary cu magicieni și other intersting things.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu mi s-a parut ca ai avut o sambata plictisitoare, mai degraba una productiva :3 Iar imagnile sunt ca de obicei asdfghj . Eu m-am bucurat de sambata mai spre dupa-amiaza cand am ajuns in sfarsit acasa si am gasit un colet frumusel care ma astepta :3 ^-^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :)) >:D<
      Uuu, indraznesc sa intreb, ce-ai primit :3 ?
      xx

      Ștergere
    2. :))) paaai..."Fata din tren" de Paula Hawkins, "Bestia" de Alex Flinn (am vazut filmul bazat pe aceasta care si am zis ca trebuie.sa.imi.iau.cartea!! :))) ), "Shakespeare, Lumea-i un teatru" de George Banu, seria "Ora vrajitoarelor" de Anne Rice si am mai primit cadou "Prea multa fericire" de Alice Munro....putine dupa parerea mea :)))

      Ștergere
    3. :))) Uuu, frumooss!
      "Fata din tren" am inteles ca-i grozava, insa eu n-am apucat inca s-o citesc. De la "Bestia" sa n-ai prea multe asteptari. E o carte buna, un remake al unui basm, dar nu te da pe spate. Oh, si e cam diferita cartea fata de film, desi ideea e aceeasi. "Ora vrajitoarelor" o am... LE am ca-s doua biblii ce formeaza primul volum. Dumnezeu stie cand o sa le citesc, sau daca am s-o fac. Is totusi curioasa de cum scrie autoarea, asa ca ori imi iau ceva mai subtire de la ea, ori ma apuc de biblii :)))
      De restul nu stiu ce sa-ti zic ^^"
      Lectura placuta!
      P.S. Abia astept sa fac si eu un IMM sa va arat ce carticele am mai primit, dar mai trebuie sa-mi vina niste colete :)))
      xx

      Ștergere
    4. Mersi, la fel! :*
      Uuuu, iubesc IMM, asa ca de abia astept sa il postezi :>

      Ștergere
  3. Faptul Ca Iesi Din Casa Si Incerci Lucruri Noi, Nu Este Plictisitor :) Este Foarte Bine Si Productiv. Suntem Noi Iubitori De Lectura Dar Mai Este Si Altceva Pe Lume Ce Trebuie Vazut, Gustat, Mirosit, Auzit :)) Eu Is Productiva De Luni Pana Vineri :)) Sambata Si Duminica Incerc Sa Stau Acasa Si Sa Lenevesc, Sa Imi Incarc Baterile Pentru O Noua Saptamana Agitata :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, tu la 6.48, eu cred ca am dormit pana la 11.30 sambata :D. Trecand peste asta, de ce te trezesti la 5 jumate in fiecare dimineata??? Eu nu sunt in stare de nimic toata ziua daca ma trezesc la ora aia, mai ales ca dorm la 2-3-4 :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tre' sa merg la scoala si fac cam o ora pana la liceu. Asa ca mda... 4/7 zile ma trezesc la 5:30. Vineri dorm juma' de ora in plus :))
      xx

      Ștergere
    2. I'm not a morning person... mi se pare cea mai naspa pedeapsa trezitul de dimineata. Vorbesc serios...

      Ștergere
  5. Sambata stau de obicei în casă și fac teme ,citesc sau stau pe Internet. Dar pe 10 octombrie am fost la petrecerea aniversară a unei prietene . A fost frumos doar ca acest eveniment "a stricat " monotonia sâmbetei :))
    P.S. Nu mi se pare plictisitoare ziua ta ,ci una relaxantă și drăguță

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani intarziat pentru prietena ta :)) ^^" !
      Mersi :> !
      xx

      Ștergere
    2. Multumesc frumos ! Scuze pentru raspunsul meu intarziat :))

      Ștergere
  6. Sambata, este o zi trista! E zi de curatenie! :)) I hate it but need to do it!
    In rest, nu am facut mare lucru pentru ca dupa o lunga sesiune de dat cu aspiratorul, nu mai merge decat un dus si leneveala pana tarziu in pat, ca doar trebuie sa ne pregatim pentru duminica, nu? :))

    RăspundețiȘtergere