February Wrap Up & March TBR

by - martie 04, 2016

S-a terminat foarte repede luna februarie si pot spune ca am fost mult mai productiva in luna ianuarie dupa cum puteti vedea de aici. Dupa ce ma facut IMM-ul pentru luna ce tocmai a trecut, a venit timpul sa fac o mica recapitulare cu ce carti am citit si ce carti imi propun sa citesc ^_^

FEBRUARY WRAP UP


* ordinea este aleatorie :D *

  1. Percy Jackson si Olimpienii #1 (Hotul fulgerului) de Rick Riordan - o carte care mi-a placut ataaaat de tare *.* incat m-a facut sa dezvolt o mica obsesie pentru serie si pentru mitologie - ma rog, imi placea dinainte mitologia, dar acum parca e mai mare obsesia :)) Si da, multi spun ca e "o carte pentru copii" si zau ca daca mai aud pe cineva spunand asta ii arunc cartea in fata si-i zic "citeste si dupa spune-mi" pentru ca zau cred ca e un fel de Harry Potter aka genul-ala-de-carti-pe-care-le-poti-citi-oricand-si-nu-esti-niciodata-prea-mare-pentru-ele. Go and read it!
  2. Sertarul cu ura de Anca Zaharia - o carticica cu poezii care speram sa-mi placa mai mult, sincer :( As fi vrut mai mult din stilul lui Bacovia printre paginile pline cu stihuri. Nu zic ca e o carte nereusita - are unele citate care-mi plac mult -, insa pur si simplu nu e stilul meu :/
  3. Stresul dintre orgasme de Ana Manescu - sau una-ditre-cartile-care-mi-au-placut-cu-adevarat, fapt pentru care Ana a devinit oficial una dintre autoarele mele preferate (din Romania). Trebuie sa incercati o care de-a Anei pentru ca stilul ei e genial! Pur si simplu va hipnotizeaza si va face sa vreti sa cititi din ce in ce mai mult *.*
  4. The Walking Dead #21 - e prima banda desenata cu zombi pe care am citit-o pana acum si sincer nu m-a dat pe spate. Acest numar a fost bun si dinamic, insa numarul mare de personaje m-a cam coplesit - inca nu stiu cine-i cine ~.~"
  5. The Walking Dead #22 - e continuarea numarului anterior, dar mi s-a parut mult mai slab :( Parca nu se intampla nimic tot numarul si desi incep sa ma familiarizez cu personajele, tot astept momentul ala in care sa raman uimita de plot. Sper ca numarul viitor sa fie mai bun!
  6. Thor #8 - a fost o banda desenata care m-a surprins in mod placut si care nu credeam sa-mi placa! Actiunea seamana putin cu cea din Deadpool Killustrated, asa ca daca v-a placut acea banda desenata, va recomand si Thor :>
  7. The Amazing Spider-Man #3 - sau o-alta-banda-desenata-care-mi-a-placut. Cred ca Spiderman a fost singurul supererou pe care-l stiu din copilarie - ma rog, pe el si pe cei din X-Men -, asa ca m-am bucurat ca acest numar nu m-a dezamagit! Grafica e geniala si abia astept sa citesc numarul viitor ^.^
  8. Ironman #8 - e la fel ca Thor si The Amazing Spider-Man o banda desenata care mi-a placut si la care abia astept continuarea. Cred ca dintre toti, pe Ironman l-am bagat cel mai putin in seama ^^" asa ca sunt cam la zero cu informatiile despre el. Ce pot sa zic, nu era tocmai printre preferatii mei. Acum cred ca se mai schimba lucrurile :D !
  9. Deadpool #8 - este o banda desenata pe care am incercat sa o citesc in februarie, insa am ajuns la jumatate si am uitat de ea. Am sa o termin de citit luna aceasta si sper sa fie draguta. Pana acum mi se pare ca e acelasi Deadpool pe care l-am intalnit in Deadpool Killustrated: aceleasi glume acide si aceleasi situatii amuzante. Good job, Deadpool :))!
  10. Tuturor baietilor pe care i-am iubit de Jenny Han - *revenind la carti :))* pentru ca se anunta teleconferinta si pentru ca eu nu citisem cartile autoarei, m-am apucat de aceasta cu gandul ca intr-o saptamana sa termin ambele volume. Mda, n-a fost chiar asa pentru ca abia astazi am apucat s-o termin, ceea ce inseamna ca intra la Wrap Up-ul de martie ^^" (Recenzia curand!)
  11. Realitate de Andreea Catalina - o carte distopica care imi pare bizar de asemanatoare cu Divergent si sper din tot sufletul sa fie altfel pentru ca Divergent nu e tocmai seria mea preferata ~.~" 
  12. Tronul reginei Jinga de Alberto Mussa - am mai citit de acest autor si Elegbara care nu credeam ca avea sa-mi placa vreodata. S-a dovedit a fi un fel de roman fantasy-tribal. Habar n-am cum sa-i zic, dar cert e ca a fost foarte bun. Ce am citit din Jinga mi-a placut la fel de mult, insa e genul de carte in care trebuie sa fii foarte atent la plot si sa urmaresti perspectivele si indiciile pentru ca da, in fond este o carte detectiva, politista, cumva.
Hmm, uitandu-ma asa la carticele, se pare ca am reusit sa indeplinesc mare parte din "provocarea" pe care mi-am propus-o la TBR-ul de la inceputul lunii. Imi pare rau insa ca nu am apucat sa citesc cartea Laviniei si ca nu am apucat sa termin carticelele incepute :(

MARCH TBR


  1. P.S. Te mai iubesc si acum de Jenny Han - pentru ca am terminat primul volum astazi, imediat m-am apucat si de cel de-al doilea si sper sa-l termin foarte repede pentru ca luna asta imi propun sa citesc destul de multe carticele 3:)
  2. Deadpool #8 - pentru ca e o banda desenata pe care o citesc in 20-30 de minute si pentru ca oricum am citit deja jumatate :D
  3. Tronul reginei Jinga de Alberto Mussa - pentru ca sunt super curioasa de poveste si de cine e criminalul - sau poate ca-s mai multi!?
  4. Foc si piatra #1 (Prometheus) - o banda desenata curios de interesanta - din ce am rasfoit. E mai mult SF, ceea ce cam iese din sfera mea de lectura, si de aceea sunt, poate, atat de intrigata de ea.
  5. Tinerete Fara Batranete #1 - as vrea sa incep sa citesc seria (am pana acum toate cele 5 numere) pana una alta, poate chiar o termin luna aceasta.
  6. Harap Alb continua... #1 - aceeasi situatie ca la TFB (doar ca aici sunt 6 numere :))).
  7. Realitate de Andreea Catalina - pentru care sper asa de tare sa nu semene cu Divergent! Poate doar mi s-a parut, insa initierea e atat de identica cu cea a Neinfricatilor...
  8. 8pt #1 (Exilul) - *cel putin asa cred, ca-i o serie* e un album primit de la EATComics despre care nu stiu mare lucru si care pare ataaat de interesant *.*
  9. Civil War - sau o colectie de supereroi, grafica geniala, sau "marfa", asa in limbaj colorat :)) si la care am balit cred ca o zi intreaga :)) Pe bune ca daca ajungeti sa-l rasfoiti nu cred ca ii mai dati drumul din mana *-*
  10. Seria Grisha de Leigh Bardugo - pentru ca luna aceasta ne intalnim cu Leigh la teleconferinta organizata de Editura Trei si pentru ca toataaa lumea o lauda. Sper sa am timp sa citesc macar un volum - asa sa nu fiu chiar paralela la discutie :3
Uff, ma intimideaza putin TBR-ul asta, dar sunt increzatoare si cred c-o sa citesc mare parte din carticelele si numerele din lista. Vedem la sfarsitul lunii!


BONUS



In ceea ce priveste serialele si filmele la care m-am uitat luna asta, pot spune doar ca mi-e rusine de mine >_< Spusesem ceva de vazut un film pe saptamana, insa am uitat complet si parca nici chef sau rabdare sau un film bun n-am mai gasit. Ca dovada, n-am vazut niciun film in februarie. Seriale, in schimb, da :D Insa nu unele noi. The Vampire Diaries, The Originals, Teen Wolf, How to get away with murder, Baby Daddy , The Fosters sau 2 Broke Girls. Vi le recomand pe toate, mai putin ultimul care deja incepe sa ma plictiseasca :( Imi placea mult mai mult serialul la inceput. Baby Daddy e in aceeasi situatie. Au noroc ca macar sunt amuzante si nah, m-am apucat deja de ele si e pacat sa le abandonez brusc... cum am facut si cu Pretty Little Liars. TVD incepe sa se lungeasca destul de mult si parca isi pierde din farmec cu fiecare episod. Nu stiu de ce inca ma uit. Sa fie oare baby Stefan de vina? Sau poate ca doar asa, de dragul timpurilor bune? The Originals, pe de alta parte, parca infloreste! Toate firele care se tot incalcesc, fac serialul din ce in ce mai bun. Davina imi place din ce in ce mai mult, iar ea si Kaleb/Kol sunt cuplul meu preferat :3 Teen Wolf e la fel de blow mind ca de obicei si oh, doamne, parca mereu aduce ceva nou la care sa nu te astepti. Pur si simplu iubesc serialul asta! How to get away with murder a revenit din pauza si oh, God, e al naibii de bun! Nu cred c-o sa ma plictisesc vreodata de serialul asta. De la cum e filmat, la cat de bine joaca actorii si la cat de bine e realizata intreaga poveste, il recomand in special amatorilor de seriale psihologice, celor ce indragesc filmele cu politisti si avocati si tutror celor care chiar isi doresc un serial real, in care orice se poate intampla. Hmm, cat de departe se poate duce realitatea? The Fosters e genul ala de serial pe care sa-l vezi cu cea mai buna prietena. E asa dragut si "de(spre) viata". Imi place mult pentru ca este despre toate lucrurile cu care ne confruntam in zilele noastre: de la mariajul intre sexe pana la discriminarile rasiale, adoptie sau simple probleme de zi cu zi ale adolescentilor. Va spun ca merita incercat!

Pentru martie nu am planuri marete. Sper doar sa reusesc sa vad cel putin un film pe saptamana si sa ajung la zi cu celelalte seriale (The Flash si Constantine). Daca mai incep vreunul, sa fie bine venit :))


Cam astea sunt listele mele. Voi ce ati mai citit/vazut si-mi recomandati? Ce planuri aveti pentru luna marite? :>

Diana


You May Also Like

1 comments

  1. Acum privesc un serial Orphan Black - e adorabil, ți-l recomand cu mare drag. Pentru luna martie vreau să termin de citit Război și Pace de Tolstoi și să vizionez episoadele noi din TVD, TO, și alte seriale pe care le mai privesc :* succese cu lista ta de cărți :))

    RăspundețiȘtergere