Recenzie "THE AMAZING SPIDER-MAN" #4

by - martie 18, 2016

Păianjenul radioactiv care i-a dat superputeri lui Peter Parker a mai înțepat pe cineva! Cine este Silk și unde a stat ea până acum? Nu ratați acest nou personaj incredibil, care va juca un rol principal în povestea lui Spider mult timp de aici înainte!

Multumesc mult de tot, LEX Comics pentru acest numar (il puteti comanda aici)!

Cred ca seria asta de benzi desenate devine din ce in ce mai buna!

In numarul trecut am aflat ca Omul-Paianjen nu a prea fost in apele lui. Asta pentru ca Doctor Octopus a pus stapanire pe mintea lui. Dar acum Peter Parker s-a intors si incearca sa-si continue munca la Perker Industries - "plasa anti-electro". Insa un apel de la Razbunatori pentru Omul-Paianjen il face pe Peter sa amane putin experimentul si sa se indrepte spre o lupta, spre "codul omega", asa cum l-au numit ei.

In timp ce incerca sa le explice Razbunatorilor ce s-a intamplat cu el in ultima perioada - toata povestea cu "Doctor Octopus a intrat in capul meu, dar acum sunt okay, sunt din nou Paianjenul dinainte" -, ochil Gardianului a fost "detonat" ("Acesta nu mai e-un ochi, ci o bomba! O bomba pline de secrete."). Iar "Gardianul a vazut... totul". Toate secretele, toate amintirile, toate au fost acum scoase la iveala.

Asa se face ca Omul-Paianjen a aflat ca nu e singurul cu astfel de puteri. Nu e unic! O fata a mai fost muscata de acelasi paianjen radioactiv. Cindy Moon. Care e tinuta intr-o cladire de maxima siguranta. Dar acum Paianjenul e gata s-o elibereze si sa-i ofere acesteia libertatea mult dorita. Dar oare poate Cindy sa guste libertatea asa cum trebuie? Cine ii ameninta existenta? Tanara nu-si poate dezvalui puterile ca civil, asa ca devine Silk!

Intre timp, inapoi la Perker Industries, Sajani, mana dreapta a acestuia, nu stie unde a disparut. Si se pare ca are parte de un oaspete neasteptat!

Dinamica, asa cum ne-a obisnuit, aceasta banda desenata incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult! Personajele sunt bine desenate, dinamice si pline de culoare, actiunea e neprevazuta si surprinzator de intriganta, iar finalul lasa atat de multe semne de intrebare incat incepi sa nu mai ai rabdare pana la urmatorul numar! Mi-a placut mult de tot de Cindy ca personaj propriu-zis. Nu stiam latura asta a povestii pana acum si pot spune ca m-a facut din ce in ce mai curioasa. Raman la aceeasi parere ca pana acum in privinta numelor ^^" care ar fi sunat la fel de bine si in romana.

Cine o urmareste pe Cindy? Reuseste Paianjenul sa-i convinga pe Razbunatori ca Doctorul Octopus a fost de vina pentru tot? Ce-si aminteste Omul-Paianjen in plus? Ce se intampla cu Sajani si cine-i oaspetele surpriza? Omul-Paianjen n-o sa stie ce l-a lovit! V-o recomand cu drag ca o lectura usoara, ceva de citit in pauza de pranz sau seara, inainte de culcare.

SUPER!