Unboxing: Două romane YA grozave și unde le poți găsi

by - martie 29, 2017


Aventura mea de astăzi implică un colet, un Golden Retriever și două cărticele absolut grozave!


Iată, pe străduța liniștită, departe de larma orașului, se găsește o căsuță albă, parcă desprinsă din povești. Mirosul de primăvară, razele calde ale soarelui și atmosfera familiară te face să zăbovești o secundă în plus pe treptele casei, vrând parcă să te așezi acolo, să te bucuri de cât de frumos și primitor este totul și să te joci cu Golden Retriever-ul vesel care te întâmpină entuziasmat.


Sediul Books Express seamănă mai curând cu căsuța unor prieteni pe care i-ai vizita de fiecare dată cu drag. Librăria online în care librarul tău personal îți sare mereu în ajutor și care îți aduce orice cărticică din lume (chiar dacă nu o găsești pe site), are în spate probabil cei mai frumoși, dedicați, plini de viață și prietenoși omuleți din lume care au reușit să-mi facă ziua mai bună :)

Uite și coletul meu cu două cărticele împachetate atâât de frumos și cu grijă de librarii Books Express încât îmi este și milă să le desfac 🙈




Prima cărticică este una pe care am „pândit-o” încă de când a anunțat autoare că avea să fie publicată în octombire, anul trecut. M-am îndrăgostit de Jennifer Niven după ce am citit „Toate acele locuri minunate”, iar noul ei roman YA, „Holdin Up the Universe”, promite să se ridice la același nivel, propunând de această dată nu o poveste de dragoste cu un final trist, ci o poveste în care o simplă prietenie îi schimbă total pe Libby și pe Jack.


Al doilea roman este, de fapt, o nouă apariție despre care tooot bookstagram-ul vuiește. Am citit peste tot numai păreri pozitive legate de cartea lui Silvera și sunt tare curioasă de cum o să mi se pară acestă poveste. „History is All You Left Me” propune o poveste LGBTQ+ despre iubire, pierdere și durere care cred că va fi una dintre acele lecturi pe care ajungi să le devorezi.


Așa se termină mica mea aventură de astăzi ^_^ Sunt tare încântată de cărticele și abia aștept să vă povestesc cum mi s-au părut. Mulțumesc super mult librăriei online Books Express și în special Anei care a avut grijă de cărticelele mele 💓 ! Nu uitați că weekend-ul acesta ne întâlnim la Final Frontier 6 - mai multe detalii aici - unde vor fi prezenți și prietenii de la Books Express.


Cum vi se par cărticelele? Le aveți și voi pe wish list? :)




© foto

You May Also Like

4 comments

  1. Ce dragut! ����
    Ai idee cand o sa fie publicat si la noi romanul lui Jennifer, caci asa cum spuneai si tu Toate acele locuri minunate a fost mai mult decat superb <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ^_^ <3 Sincer, nu știu nimic momentan, dar sper ca editura să ne facă o surpriză și să-l publice :3
      xx

      Ștergere
  2. Awww, so sweet!!! ^_^ Magical land of books! Să te bucuri de cărticele. Arată fain de tot. 😀

    RăspundețiȘtergere