Leapsa: Back to school (2014-2015)

by - septembrie 09, 2014



Waaa waaa waaaa, leapsa nouaaaa ^_^ 
Multumum Malina M & Strumphy pentru tag. 
Cum e despre carti, am sa fac eu leapsa :3 
P.S. Gasiti ceva cu muzica sau filme si pentru Laura <3


Reguli: 1. Încorporați imaginea tag-ului în postarea voastră.
2. Dați tag-ul mai departe.
3. Nu menționați aceleași cărți de două ori.
4. Postați link-ul cu leapșa completată pe blogul Padeniye, mai cu exactitate AICI


1. Română: Luați cartea preferată de anul acesta și deschideți-o la pagina 100, alineatul al treilea. Scrieți mai jos ceea ce se află acolo, menționând de unde ați luat fragmentul.

"Takumi a ridicat o ramurica si a infipt-o in pamantul moale, rosiatic"
- "Cautand-o pe Alaska" de John Green


2. Geografie: Ați citit anul acesta (sau în decursul a doi ani) vreo carte cu o copertă verde, sau care să aibă pe ea ceva legat de natură? Dacă da, puneți o fotografie cu ea.


Un trandafir e din natura, nu? :))

3. Istorie: Vă plac bibliografiile sau cărțile care tratează ceva din istorie? Care este ultima carte pe care ați citit-o, care să urmărească astfel de subiecte?
 
Aici am sa zic pas. Din pacate nu am citit nimic cu tema istorica desi am prin biblioteca cateva carti T_T

4. Sport: Să faci sport este un lucru benefic corpului, te împrospătează și-ți dă o stare fresh după; în ciuda faptului că ești obosit de mori, tot te vei simți mai bine. Ce carte fresh, ușor de citit, ați lecturat, și care v-a plăcut?

"Emily the Strange" mi-a placut mult de tot. Recenzia aici :)


5.Matematică: Chiar dacă matematica nu este o materie agreată de multă lume, tot trebuie să o faci, chiar dacă durează mai mult timp să o înțelegi. La ce carte ți-ar fi foarte greu să renunți, pentru a învăța?

Aici cred ca-i vorba de o serie. "Fortele raului absolut" e printre primele serii fantasy pe care le-am citit si-mi aduc aminte ca am citit a doua carte intr-o zi :))


6. Desen: Să desenzi, să pictezi, a fost mereu o activitate care te relaxa în timpul generalei, dar chiar și în liceu pentru unii. Culorile îți dădeau imaginație, așa că: Ce copertă a unei cărți o urăști din tot sufletul, și ai vrea să o schimbi, dacă ai avea ocazia?

Da nu ca poate-s eu ciudata, da uitati-va cat sunt de urate copertile de la Chloe King. A si sa nu mai spunem ca ultima coperta e de fapt prima, doar ca un pic mai editata -_-


... bine, nici alea originale nu-s cine stie ce, dar parca arata mai bine ca ale noastre


7. Biologie: Tuturor ne plac animalele, și nu cred că există cineva care să nu iubească un animal, oricât de drăguț sau înspăimântător ar fi el. Postați mai jos o imagine a unei cărți în care apar astfel de vietăți.

Un bigfoot se pune? Yeti? Teribilul om de zapada? :D
Gasiti recenzia cartii aici :P


8. Engleză: Mulți cititori au în bibliotecă literatură internațioanlă, așa că presupun că printre sumedeniile de cărți, se strecoară și un autor preferat. Ce scriitor american sau englez vă place cel mai mult? Descrieți-i ideile în trei cuvinte, sau modul de-a scrie

Cred ca deja stiti cat de mult ii iubesc pe JG & SP <3
Amandoi reusesc sa creeze lumi fictionale, dar totusi adevarate, cu personaje inventate, dar totusi umane, iar intamplarile sunt exagerate, dar totusi inspirate din adevar. Nu-ti dai seama ca-s pur si simplu fictiuni, ci devi atasat de personaje, de carte in sine ca si cum ar fi ceva real.

Upsie, mai am si "De 19 ori Katherine", dar am uitat sa-i fac poza. Gasiti recenziile pe blog ^.^


9. Muzică: Să asculți muzică este ceva relaxant, care te face să zâmbești, iar cea împletită cu cititul este cu atât mai bună. Aveți vreo carte care să vă fi făcut să cântați (la figurat) de fericire, atunci când ați terminat-o? Sau o melodie care să o fi descoperit în vreo carte?

Okay, aici nu-i de veselie, dar totusi in timp ce-o citeam ma gandeam la soundtrack-ul cartii. Cum ar suna fiecare moment, cum ar fi finalul si cum s-ar derula totul.


10. Dorință: Sunt ferm convinsă că există o carte pe care vă doriți foarte mult să puneți mâna. Care este aceea și de ce vreți atât de mult să o citiți?

O nu, nu-mi faceti asta. Deja m-am mai calmat din cumparat. Nu vreau sa mai aud de liste si altele.
Totusi, mi-ar trebui "Lolita" ca lectura suplimentara la scoala + "Litera stacojie". Uuu si "Sinuciderea fecioarelor"

asdfghjk

Vedeti ce-ati facut :P

Hmmm, daaau mai deparrtteeee...
Pai cred ca toata blogosfera a primit-o, iar daca nu, considerati-va tagguiti (asta-i un cuvant real, nu?!). Nu uitati sa mentionati de unde ati preluat leapsa, iar daca ati facut-o deja, lasati link intr-un comm - iar sunt curioasa :))

- Diana

You May Also Like

2 comments

  1. Si eu vreau sa citesc Bestia cat mai repede, ma bucur ca ai acceptat tag'ul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase raspunsuri!
    Copertile de la Chloe King chiar.. Se putea mult mai bine.
    Voi trece seria Fortele raului absolut pe Lista Kilometrica. Pare interesanta
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere