The "Asking Books" Tag

by - septembrie 12, 2014

Waaa, numai tag-uri in ultima vreme ^.^
Am gasit acest tag pe Healthy Reading si doar stiti cat de mult imi plac... 3:) =]


Reguli:
1. Încorporați imaginea în postarea voastră!
2. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsați-mi link-ul cu postarea completă. AICI!
3. Dați tag-ul mai departe!
4. Nu răspundeți pompos/protocolar/încurcat :)) 


1. Cartea/poveștile preferate din copilărie?
Sincer? Cand eram mica nu-mi prea placea sa citesc :)) Dar stiu ca erau pe Minimax doua "seriale" sa le zic. Ceva cu fratii Grimm si ceva cu Anderson Povestitorul:


2. Ce citești acum?
"Apartamentul" si "De 19 ori Katherine" - de la care am luat o pauza pentru ca mintea mea de filo e prea imbarligata in matematica lui JG :)))

3. Ce carte vrei să cumperi, dar aștepți o reducere masivă?
Wow, pentru asta am o lista kilometrica, dar astept Kiliprim sau vreun alt targ. Cel mai mult vreau "Chimie perfecta" si cateva carti clasice ;)

4. Obiceiuri rele în ceea ce privește cărțile?
Uff, nu prea. Am mare grija de ele, dar cateodata le abandonez in biblioteca, continuand sa cumpar alte cateva zeci :D

5. Ce carte aștepți să citești cu nerăbdare?
Hmm, pai cele din wishlist, nu?

6. Ai un  e-reader?
NU! Imi place sa citesc cartea, nu in format electronic, desi am cateva si d-astea... prefer sa le citesc pe telefon *-*

7. Preferi să citeși o singură carte sau mai multe în același timp?
Am incercat si ca dovada, am facut pauza de la 19-K :( 
Se pare ca nu pot sa le citesc decat pe rand.

8. Ți s-au modificat obiceiurile în ceea ce privește cititul de când ai un blog?
Hmm, cred ca da. Citesc mai mult, ceea ce e mai bine. Descopar carti noi, ceea ce e cam aiurea pentru portofelul meu :))

9. Ultima carte pe care ai citit-o și ți-a plăcut mult.

10. Cartea preferată pe care ai citit-o anul acesta.
Waa, sunt multe. Mai ales cele de Stephanie Perkins :3

11. Unde îți place să stai atunci când citești?
In pat =)

12. Cel mai incomfortabil loc unde ai citit?
In RATB :)) Maree greseallaaa :)))

13. Poți să citești în autobuz?
Tocmai ce ziceam, mare gresealaa =P

14. Unde, în natură, ți-ar plăcea să citești/citești?
Cred ca daca as citi afara, in natura, as avea tendinta sa adorm, asa ca probabil undeva la umbra, dar langa un parau, ceva racoros `~`

15. Ce reguli ai atunci când împrumuți cărți?
SA. NU. VAD. CA. I-AI. FACUT. CEVA.
NICI. MACAR. UN SEMN.
AMIN!


16. Ai împrumutat cărți vreodată?
Da, insa doar persoanelor de incredere :)

17. Scrii ceva pe marginea filelor din cărți?
WAAAA :O ?!

18. Chiar dacă este o carte veche?
Pff, mai ales daca e o carte veche, pff

19. În ce limbă preferi să citești?
Romana! Butt... 3:)

20. Ce te face să iubești o carte?
Actiunea, personajele, povestea, autorul, coperta... :]

21. Ce te inspiră să recomanzi o carte?
Aici depinde la cat de mult m-am atasat de cartea respectiva... Daca eu cred ca e o carte perfecta - unde perfectiunea e ceva vag -, atunci o recomand cu drag. Desi persoane respectiva poate sa aiba alta parere... poate chiar negativa :/

22. Genul favorit?
YA, fantasy, contemporan, cam orice fara SF !_!

23. Genul pe care îl citești foarte rar este?
Distoipic, cred.

24. Ce ai alege între a lectura cărți propuse profesorul de istorie, de fizică, de geografie sau de biologie?
Waaaa, WAAAA WAAA. O iubesc pe profa de istorie. SIGUR cartile propuse de ea ar fi geniale :3 =)

25. Ai citit vreodată o carte stand-alone?
Yup... Cam asta citesc in ultimul timp.

26. Coperta preferată a unei cărți momentan.
A nu, nu pot...

DAR

Seria scrisa de Steph e perfecta :3
Adica doar uitati-va *.*


27. Cartea/seria preferantă momentan?
Iar nu pot sa aleg, insa sunt fana TVD :))
Din (ne)fericire!


28. Gustarea preferată atunci când citești este?
O.o Nu mananc cand citesc...

29. Numește un caz în care spoilerele ți-au ruinat cititul?
Laura idolatrizeaza povestea Alaskai, asa ca mi-a cam povestit... cu sau fara spoilere semnificative, cam stiam ce se intampla :)))


30. Cât de des ești de acord cu anumite critici aduse unei cărți?
Nu ma prea intereseaza parerea celorlalti, atata timp cat eu am citit cartea si mi-am format o parere despre ea, mi-e strict indiferent de ce zic altii. Cand e vorba sa cumpar carti mai putin populare, m-ar cam interesa parerile si recenziile =D

31. Cum te simți atunci când scrii recenzii negative?
Incerc sa fiu pozitiva, chiar daca respectiva carte n-a fost fantastica. Vezi ultima recenzie :))

32. Dacă ai putea să citești într-o limbă de mult pierdută care ar fi aceea?
Pinguineza nu e de mult pierduta :O
Latina?! 
Chiar nu m-am gandit la asta O.o

33. Cartea ce te-a făcut să treci prin cele mai multe emoții. 
Nu stiu. Incerc sa fiu destul de neutra in privinta asta... Greu ma emotioneaza o carte :P

34. Cartea din cauza căreia ești nervoasă și te temi să o începi.
Sunt chill momentan :)))

35. Poetul favorit.
Hmm?

36.Câte cărți îți fac cu ochiul momentan?
Plus, minus o biblioteca si alte 30 de carti :D

37. Cât de des returnezi cărțile bibliotecii fără să le citești?
Asta cred ca e ciudat, dar nu-mi place sa imprumut carti pentru a le citi. Prefer sa le cumpar. Chiar si cu riscul sa fie cele mai groaznice chestii :))

38. Personajul preferat dintr-o carte.
Feminin? Masculin? Animalic?!


39. Răufăcătorul preferat dintr-o carte.
Hmm?

40.Ce cărți ai vrea să citești în vacanță?
S-a cam dus vacanta T_T

41. Cât de mult ai rezistat fără să citești?
Nu e ceva vital pentru mine, dar nu cred ca mai mult de o luna :))

42. Numește o carte pe care nu ai putut să o termini!
HARRY POTTER :O

43. De ce anume ești distras cu ușurință atunci când citești?
De alte carti :\

44. Ecreanizarea favorită a unei cărți.
Sub aceeasi stea, pana acum :>


45. Cea mai dezamăgitoarea ecranizare a unei cărți.
N-am citit, dar fratilor, pe bune ca Academia Vampirilor a fost bataie de joc :))


46. Cei mai mulți bani pe care i-ai cheltuit deodată într-o librărie.
Haha, haha, haha... Cand imi venea bursa, o dadaeam pe toata pe carti... Deci cam 150 lei =)))

47.Cât de des sari peste paragrafe doar ca să citești mai repede?
Niciodata! Nici daca e sfarsitul lumii si ne ataca zombie, iar sfarsitul cartii ar indica cum sa opresc dezastrul! A... pai in cazul asta cam da, sry >.<

48.Care este motivul pentru care ai renunța la o carte, deși ești la jumătate?
Ca e prea plictisitoare, sau cel putin mie mi se pare asta.

49. Îți place să păstrezi cărțile în ordine?
Yup, yup, yup

50. Preferi să păstrezi cărțile sau să le dai altcuiva după ce le citești?
Ce? Sa le dau?
Hmm, doar daca nu le-am citit si nu le vad rostul prin casa >_<

51. Sunt cărți pe care le-ai evitat până acum?
Mda :( Dar imi propun sa ma apuc de ele curand 3:)

52. Numește o carte ce te-a făcut furios!
Divergent? Era prea multa actiune si nu mai intelegeam nimic T_T

53. O carte ce nu credeai că îți va plăcea, dar ți-a plăcut!
REM de M. Cartarescu! Pur si simplu wow!

54. O carte ce credeai că îți va plăcea, dar nu ți-a plăcut!
Goosebumps aka vezi ultima recenzie :))

Si cam asta a fost. Cred ca toata lumea a luat leapsa :)
Puteti lasa comm cu tag-ul vostru, sa aruncam si noi un ochi 3:)


- Diana

You May Also Like

1 comments

  1. 15. Ce reguli ai atunci când împrumuți cărți?
    SA. NU. VAD. CA. I-AI. FACUT. CEVA.
    NICI. MACAR. UN SEMN.
    AMIN!

    :)))) Fantastic. Ei bine, am ras cu lacrimi la unele raspunsuri, ma bucur ca ai facut tag-ul

    RăspundețiȘtergere