Winter Wonderland Book Tag

by - ianuarie 21, 2017


Am primit acest tag super drăguț de la Mihaela - mulțumesc mult de tot ^.^ !

What book is so happy and sweet that it warms your heart?

Anna și sărutul franțuzesc”. A fost atât de awwee încât aș reciti-o de fiecare dată și cred că acel sentiment nu s-ar evapora niciodată.


What is your favorite book with a white cover? 

Love & Gelato”. Deși coperta nu e în întregime albă ^^” E o carte la fel de adorabilă ca cea de mai sus, perfectă pentru vacanța de vară :3


You're sitting in a nice comfy chair, wearing a onesie, with a lovely warm hot chocolate but what MONSTER read are you reading?

Mă gândesc la „Legends of Orkney” pe care o citesc acum. Nu-i vorba că e greu de citit sau mai știu e ce (că doar e middle grade), ci mi se pare destul de mare și grea *.*


* acesta este al doilea volum *
It started snowing so you decided to have a snowball fight! What fictional character would you love to have the snowball fight with? 

Andrius? Will you be my baby? 😍❄



Sadly, your fire is beginning to go out. So what book would you tear the last few chapters out to throw into the fire? 

Am o carte pe care aș arunca-o în foc (în întregime) fără vreo remușcare - „Frenezia”. Ugh, a fost pur și simplu atât de... inutilă?! Un singur personaj mi-a atras atenția, și ăla secundar, și ăla care moare :( * ups, spoiler :D *



What book is so close to your heart that you would gift to someone this Christmas who hasn't read before but wants to get into reading?

„Fetele Gallagher”. Deși este mai mult o serie de vară, o recomand oricui vrea să se apuce de citit. E ușor de înțeles, super interesantă, plus că vorbim aici despre spioni, girl power, un plot interesant și personaje geniale!



Hmm, ce leapșa scurtă O.O Cum vi s-a părut? :)



You May Also Like

4 comments

  1. Ce drăguuț e tagul, o să-l fac și eu într-o zi! :D Sincer, mai mereu mi-a făcut cu ochiul "Anna și sărutul franțuzesc", dar am renunțat la ideea de a o citi, crezând că e genul ăla de carte clișeică și ușurică. Poate o să-i dau totuși o șansă. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ^.^ mă bucur mult că ți-a plăcut!

      Am citit-o super repede și știu că mi-a plăcut super mult. Nu e un clișeu sau o poveste de care dai peste tot. Îți recomand seria cu drag :) sper să-ți placă la fel de mult ca mie :>

      xx

      Ștergere
  2. Îmi plac răspunsurile tale și mă bucur tare mult că ți-a plăcut tag-ul :D Mi-a atras cel mai mult atenția Legends of Orkney, chiar aș vrea să o citesc și eu în viitor. Nu mă sperie „monștrii” literari, însă momentan am cam 100 de cărți în wishlist și s-ar putea să mai dureze până pun mâna pe ea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din câte am înțeles, e perfectă pentru fanii „Percy Jackson”, așa că dacă îți plac mitologia, poveștile cu Thor și cărțile de ficțiune, cred că o să adori seria - eu deja m-am îndrăgostit de ea ^.^

      Uff, nu-mi aminti de wishlist T-T; până să ajung acolo trebuie să termin cărțile pe care le am deja în bibliotecă :/

      xx

      Ștergere