Weekly bookish updates! #7

by - ianuarie 29, 2017



* click pe coperți pentru a citi descrierile *
Editura Humanitas Fiction
În curând:


Editura Youngart
În curând:



„Cartea memoriei” arată absolut grozaaaav *.* sper să se ridice la înălțimea așteptărilor!
Editura Storia
În curând:


O altă copertă pe care pur și simplu o adooor *.* cred că pot să spun, pentru prima dată după mult timp, că o copertă de la noi e mult mai bună decât cea originală! #StoriaBooksRulz #wishlist
Editura Epica + Epic Wave
În curând:


O perioadă, cei de la Epica parcă au intrat în pământ. Site-ul mort, pagina de facebook la fel... apoi BAM! Vin cu două super cărticele la început de februarie, cărticele pe care nu aveți voie să le ratați 😍😍😍
Editura Trei
Recent apărute:





Nu știu mare lucru despre aceste cărți, recunosc, însă coperțile sunt grozave *.* - mai ales cea pentru „Adevărul și alte minciuni”.
Editura Rao
În curând:





Auziți îngerii cum cântă? :)) cred că și ei s-au săturat să aștepte continuarea romanului „Dacă aș rămâne” ^^” După o grămadă de timp, editura Rao ne-a adus și cel de-al doilea roman al seriei cu o copertă... super reușită *.* Deși cumva spatele băiatului nu mă face să mă gândesc deloc la Adam și pentru o copertă perfectă aș fi ales o imagine din film, eu sunt mai mult decât mulțumită cu acestă imagine și cred că se potrivește de minune cu ediția tie-in a primului volum. 


* problema este că eu am prima ediție, astfel că o să trebuiască să-mi iau ediția tie-in curând (o are cineva de dat? ^^”) *
Editura Polirom
În curând:

Editura Librex
În curând:




Editura Nemira
În curând:





Editura Nemi
În curând:

 
Editura Paladin
În curând:

 
Editura All
Recent apărută:

 
Editura Corint Junior
Recent apărute:




 Șiii acestea au fost noutățile de săptămâna asta. Ce ziceți? Ați pus ochii pe ceva? Cum vi se par coperțile ^_^ ?


You May Also Like

0 comments