In My Mailbox #30

by - ianuarie 03, 2017


Prima postare pe 2017 este, de fapt, despre 2016 și cărticelele pe care le-am adunat luna trecută :) !

Luna decembrie a fost superbă din punct de vedere al cărticelelor. Și zic asta pentru că 1) mi-am făcut curat în bibliotecă (cărticele de dat găsiți aici), 2) mi-am golit, astfel, rafturile, 3) nu am cumpărat NICIO carte și 4) și cele adunate sunt foarte puține ^-^

Am primit de ziua mea de nume (căci da, „N”-ul ăla vine de la Nicoleta) o carte pe care voiam s-o citesc de ceva vreme, dar am tot amânat să mi-o iau, așa că am primit-o de ziua mea ^-^ Tot primită, de la aceeași persoană, este și această minunăție scrisă de Rick Riordan 😈 mai am nevoie de volumul 3 din această serie, de Percy Jackson #2 și de noua carte publicată la noi, iar colecția mea e aproape-completă ^^” #thankyousosomuchKath


P.S. semnul de carte e luat de la Cărturești (zău, de nu mă apuc să le colecționez) 🙈

Tot primite sunt și semnele de carte de mai jos. Sunt toate atâââât de drăguțe, iar insigna e absolut ge-ni-a-lă! Găsiți mai multe lucrușoare drăguțe pe site-ul Carlei aici (iar pe ea o găsiți și pe Insta aici).


Și că tot am adus vorba despre sponsori, blogușorul are un nou sponsoooor ^-^ Este vorba despre Editura ALL de la care am primit minunățiile astea de mai jos. De „Parcul cioburilor” m-am apucat deja, dar e destul de greu să înaintez cu lectura ei :/ sper totuși să reușesc să o termin și să îmi lase o impresie bună. Cea de-a doua cărticică am ochit-o încă de la lansare și mi-am zis că trebuie să o citesc cât mai curând!


Iar în final am o cărticică pe care abia am primit-o de la un schimb și de care m-am apucat deja, dar care nu e atât de grozavă precum mi-aș fi dorit :( Iar cu această ocazie vă arăt și sacoșica pe care am cumpărat-o de la H&M la reducere :)) a fost dragoste la prima vedere ^.^


Cam astea au fost ultimele achiziții pe anul trecut. Păreri? :) Voi ce ați mai primit/câștigat/cumpărat în ultimul timp? Vreo recomandare? :D


You May Also Like

0 comments