Weekly bookish updates! #5

by - ianuarie 15, 2017


E din nou acea perioadă din săptămână ^-^

* click pe coperți pentru a citi descrierile *
Editura Corint
Recent publicate:


Editura Leda Edge
În curând:


* toți cei care precomandă „Pecetea morții” (până pe 17.01.2017) primesc cadou epilogul seriei „Divergent”, „Ne putem vindeca” *
Editura Rao
În curând:



Editura Nemira
În curând:

Editura Humanitas Fiction
În curând:

Editura Arthur
În curând:


Ahh, sunt atât de entuziasmată (!!!) văzusem cartea în engleză și am văzut diverse trailer-e, gif-uri și imagini legate de film, așa că mi-am zis că o să-l văd curând și o să-mi iau și cartea. Apoi am văzut cât de scumpă era în engleză și m-am resemnat cu gândul că voi urmări doar filmul. Și BAM! văd că apare la noi și sunt super-mega-entuziasmată, mai ales că au păstrat coperta asta genială *.*

* no offense, dar cred că o să-mi placă mai mult decât Harry Potter 🙈 *

Recent publicate:


Editura Trei
Recent publicată:

Editura Polirom Junior
În curând:

Supererou
Recent publicată:

Editura Quantum
În curând:


* putem avea un moment de reculegere pentru coperta asta absolut GROZAVĂ? * *okay* *okay!*
Editura Tritonic
Recent publicată:



Cam astea au fost și noutățile de săptămâna asta :) Ați pus ceva pe wishlist? Păreri?

You May Also Like

2 comments

  1. Hei, Diana! Te-am nominalizat la un tag: http://bbibliophile.blogspot.ro/2017/01/this-or-that-book-tag_15.html ^_^

    RăspundețiȘtergere