New Year’s Resolutions Book tag

by - ianuarie 11, 2017


Primul tag din acest an ^-^

Mulțumesc super mult Anita pentru această leapșa :> !

Get in shape: name a book that doesn’t quite fit on your shelf correctly

Cele mai „mixte” sunt cele de la Editura Corint (cu tot cu Leda și Leda Edge și Corint Teens și Corint Junior) pentru că fiecare „editură” are un alt fel de format al cărților - paperback, hardback, hardback cu supracopertă, paperback cu clape - și toate de dimensiuni diferite :<


Eat healthily: name a book you feel was good for you to read

Jurnalul unui adolescent timid” de Stephen Chbosky. 


Read more: name a book you keep telling yourself to read but haven’t yet

Uff, aici se încadrează atââât de multe cărți. Dar cred că cele pe care voiam să le citesc încă de când a ajuns curierul cu ele și nu am făcut-o nici până acum sunt cele două cărți „The Carrie Diaries”. Sper să le pot citi anul acesta ^-^


Quit caring about what others think: name a book you kept going back to even though you had finished it

„Jurnalele lui Stefan”. Chiar dacă nu le-am recitit - încă - știu că mi-au plăcut atât de mult prima dată încât le-aș reciti oricând cu drag!


Save more money: name a book you got for a really good price

* evil laugh * nu cred că mi-am mai cumpărat o carte la prețul întreg de o grămadă de timp. Cred că am mai cumpărat de vreo 2 ori în ultimii 3-4 ani pentru că majoritatea cărților pe care mi le cumpăr le iau de la anticariate sau de pe libăriile online :D


Be more organized: how do you organize your bookshelf?

În funcție de editură, apoi de la cea mai mare la cea mai mică :D Până acum, cele mai multe cărți pe care le am în bibliotecă sunt de la Editura Corint + Leda (3 rafturi întregi :)))


Be punctual: shortest and longest time it took you to read a book

Ohh... pentru „Divergent” cred că am stat câteva luni - chiar și în ultimul timp mă lălăi cu cititul cărților - iar în cel mai scurt timp cred că au fost „Jurnalele lui Stefan” + „Fetele Gallagher” + „Forțele răului absolut” pe care le-am terminat în câteva ore (/carte) :)


Go out more: what book made you isolate yourself from the outside world?

Toate acele locuri minunate”. A fost atât de intensă și de grozavă încât mi-a trebuit ceva timp cu mine însămi pentru a procesa tot.


Be unique: what was your favourite book of 2016?

Am avut mai multe cărți preferate (găsiți un top aici), dar cea cu un impact grozav a fost „Printre tonuri cenușii” pe care v-o super recomand!


Be more personal: what book are you waiting for the most this year?

Sincer, habar nu am care sunt cele mai așteptate apariții în străinătate. Știu doar că îmi doresc să termin de citit ce mai am prin bibliotecă și să îmi completez seriile. Așa că aici am să cam spun pas :D

Really, resolutions?: what book do you promise to read this year?

Pe. Toate! Jk, probabil n-o să am timp să termin 200 și ceva de cărți :)) Dar aș vrea să citesc mai multe decât anul trecut - și să ies cât mai repede din readin slumps XD



Ta-daaam! Cam atât pentru acest tag. Păreri? Dacă doriți să îl preluați, nu uitați să menționați sursa ;)

*fotografiile/gif-urile nu-mi aparțin


You May Also Like

0 comments